Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 724
har sjekka litt rundt fordi jeg hadde litt lyst til å kjøpe dette spillet og da fant jeg ut at nesten alle annmeldelsene av spillet har bare dårlige ting å si, og på poengsummen skårte det dårlig (eks: 4/10)
de sier at grafikke er langt i fra hva du kan presse en ps2 og en xboks til, noe som høres svært skuffende ut.
prøvde spillet selv her for et par dager siden i cirka tre minutter og fikk egentlig en ganske god følelse, men etter hva annmelderne sier varer ikke den.
cutsceans man ikke kan hoppe over, vanskelig styrte biler, dum AI, langt i fra fornøyelig og forventet grafikk er noe av det jeg har fått vite.
men noe spillet skårte høyt på var pr`en den hadde fått og det kan være skummelt å lage en for høy pr.
det er nok mange som synes "driv3r" er fett, men jeg liker å gå etter annmeldelser helt til jeg er åverbevist om noe annet.

så jeg ville bare høre meningen til noen på forumet, selv om det er lite sannsynlig at jeg kjøper det.
jeg tror jeg går for "rockstar`s" "red dead revolver" istedet, som har fått 8/10 og 4-5 på terningen, mens jeg venter på "mgs3", "sc3"(grafikken er langt over eneren og toeren, som bare var et mellom legg mellom eneren og den fete finalen (henge etter beina og knekke nakken til folk. glede seg!!)) og seff "gta st.a"
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
jeg ville venta noen uker og tatt Gran Turismo 3 istedet, om du skal ha bilspill.

Noen som vet når dét´er ute?
err...gran turismo 3 har da vært ute et par år ?
Bean's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av SharQ
jeg ville venta noen uker og tatt Gran Turismo 3 istedet, om du skal ha bilspill.

Noen som vet når dét´er ute?
Vis hele sitatet...
jeg trodde det var nummer fire i serien.
mener jeg hørte noe om september- oktober