Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1274
Hei!

Driver en nystartet klan sammen med arnisen85 her på forumet, og sliten litt med og forklare hvor på mapen vi så en fiende.

Er det noen her som har en liste med navn på diverse plasser rundt om på banene og vil dele med oss?
Dere som spiller i en seriøs klan vet godt hva eg snakker om
Blir for lite nøyaktig og bruke de ferdig inndelte rutene vi ser på mini-mapen.
Lag deres egne.
Det tar man utifra særtegn på mapsa...

F.eks, er du i ett landskap med ett tårn i midten er det f.eks "fiende ved senter-tårn"

dette er ganske basic, slikt BØR man klare å tenke seg fram til selv.

Det finnes ingen fasit.
Ofte når jeg spiller sammen med venner, så lager vi bare kallenavn etter hva som har skjedd der. Trenger ikke en gang være relatert til hva som er i området, men kan være noe en av oss prøvde å forklare det som.
Jeg bruker ting ifra gamle CS dager. Da har vi "Lang" som gjerne er lang vei/slette. Eller har du Stort tårn og lite tårn. Blått hus/Gult hus. Det er bare basic, kort og greit hva det er.
A madman with a box
mabala's Avatar
Søk 'black ops callouts' på google/youtube.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
er ikke banene markert med c3 feks?
Sist endret av zeicko; 13. mars 2011 kl. 19:10.
Spiller du Objective Gamemodes er det bare å bruke Objective navna vell? A,b og C.
Katy Perry <3
Vel, koordinatene er ikke akkurat særlig nøyaktig. I tillegg må du jo opp med mappet for så å se hvor vedkommende er, deretter se hvilken grid han er i. Skal du gjøre dette, har du vel en kule mellom øynene før du rekker å gjøre deg ferdig.
Det står på mini-mappen hvilken grid du er i.
Sitat av - F Vis innlegg
Spiller du Objective Gamemodes er det bare å bruke Objective navna vell? A,b og C.
Vis hele sitatet...
Dette gjelder også i TDM. "Tre tango ved C-dom", f.eks.