Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 776
Heisann Jeg mister på en måte bildet når jeg spiller Splinter cell Conviction.
Etter 2 minutter i spiller blir skjermen svart og bare siktet er igjen og lyden, jeg kan bevege meg, men kan ikke se noen ting. Hvis jeg går tilbake til skrivebordet å trykker tilbake på spillet, har jeg bildet på nytt. men etter 2 min igjen forsvinner det.
Hva kan det være har sjekket system kravene og jeg skal i teroien ha nok.
Det lagger ogsp når jeg spiller :S Har slått ned grafikken men lagger fremdeles.

Tror det kan være grafikk kortet?
Så oppegående som jeg er, har jeg ikke peiling på hvilket grafikk kort jeg har

Hvis det er bare en del jeg kan kjøpe ny tar jeg i mot tips med glede

ps: klarer å spille Empire totalwar og napoleon uten problemer, eller antydelse til lagg.

har en Dell xps 430 har ikke oppgradert den eller noe, det er vista

~Swii

Må legge meg nå, skal tidlig opp i morgen , håper noen har svart til klokka halv 6 i morgen tidlig eller seinere på dagen

Anyone ? Still need your help
Det er helt sikkrt skjermkortet ditt. Her er minste systemkrav til spillet, men enda om du har disse minste systemkravene så pleier spill og lagge.

Intel Processor - Core 2 Duo E4300 1.8GHz
AMD Processor - Athlon 64 X2 Dual Core 4000+

Nvidia Graphics Card - GeForce 8600 GTS 512MB
ATI Graphics Card - Radeon HD 2900 XT 512MB

RAM Memory - 2 GB

Hard Disk Space - 10 GB

Direct X - 9
Vis hele sitatet...
Likevel burde du ha 4GB RAM, 1GB skjermkort og litt større Prosessor. Du burde også kjøre 64-bit Windows 7, ellers får du ikke utnyttet hardweret skikkelig. Pass også på at du har nyeste drivere til alt på maskinen din, siste service pack osv og at spillet har eventuelt siste update.

Du sier du har en Dell 430, du kan likevel ha veldig mye rart av hardwere. Men tar jeg ikke feil er det en ganske ny modell, så den burde ha nok DDR3 RAM, stor prosessor osv. Vista er sikkert problemet, som ofte.
Sist endret av Totskalle; 11. august 2010 kl. 15:32.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Det er helt sikkrt skjermkortet ditt. Her er minste systemkrav til spillet, men enda om du har disse minste systemkravene så pleier spill og lagge.
Vis hele sitatet...
Mindre trolig siden han sier han kjører Napoleon: Total War uten antydning til ytelsesprobelmer og det krever ganske mye.

Sitat av Totskalle Vis innlegg
. Pass også på at du har nyeste drivere til alt på maskinen din, siste service pack osv og at spillet har eventuelt siste update.
Vis hele sitatet...
Holder en knapp på dette jeg.

Sitat av Totskalle Vis innlegg
Vista er sikkert problemet, som ofte.
Vis hele sitatet...
Næh, det er en utdatert og feilaktig meme. Vista fungerer stort sett helt greit og det er mange problemer som helt fint kan oppstå selv om man ikke bruker vista, men som mange tror det er helt greit å skylde på Vista uansett.
Sitat av Kinseek Vis innlegg
Mindre trolig siden han sier han kjører Napoleon: Total War uten antydning til ytelsesprobelmer og det krever ganske mye.
Vis hele sitatet...
Leste ikke så nøye så visste ikke dette

Sitat av Kinseek Vis innlegg
Næh, det er en utdatert og feilaktig meme. Vista fungerer stort sett helt greit og det er mange problemer som helt fint kan oppstå selv om man ikke bruker vista, men som mange tror det er helt greit å skylde på Vista uansett.
Vis hele sitatet...
Dette er sikkert sant, men jeg bruker daglig både Vista og W7 og de har fortsatt merkbare forskjeller. For eksempel dette med drivere, mye mer feil og rariteter når det kommer til Vista. Ellers er det mange sånne slurvefeil i systemet som kommer i veien eller bare er plagsomme. W7 er mere som XP, et ganske solid og godt laget system.

Noen grunner til at jeg tenker det kan være Vista, men som du sier pleier i det minste spill og fungere greit så kanskje ikke.
Sist endret av Totskalle; 11. august 2010 kl. 15:46.