Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2597
Har snart gått over 30 timer siden sist oppdatering på pakken min. Er det vanlig? Har ikke blitt sendt en gang.. håpa det skulle komme før helga men det tviler jeg sterkt på. Er jeg blitt scamma? Blir liksom aldri oppdatert.. https://imgur.com/a/Ub4LISJ
Sitat av Idek13378 Vis innlegg
Har snart gått over 30 timer siden sist oppdatering på pakken min. Er det vanlig? Har ikke blitt sendt en gang.. håpa det skulle komme før helga men det tviler jeg sterkt på. Er jeg blitt scamma? Blir liksom aldri oppdatert.. https://imgur.com/a/Ub4LISJ
Vis hele sitatet...
Ja. Det er vanlig.. Og hva er pearlwax norway? Ingen betaler porto for en sending om dem skal scamme deg.

Ps referanse nummer i bilde ditt er sporbart på samme måte som sporings nummer på pakken ( 370722151570576347) .
Sist endret av WierdoZ; 2. november 2023 kl. 13:57.
Sitat av WierdoZ Vis innlegg
Ja. Det er vanlig.. Og hva er pearlwax norway? Ingen betaler porto for en sending om dem skal scamme deg.

Ps referanse nummer i bilde ditt er sporbart på samme måte som sporings nummer på pakken ( 370722151570576347) .
Vis hele sitatet...
Jaha, si det til hu knarke kjærringa som scamma meg på Finn. Fikk pengene fra statens innkrevningssentral etter 1 år men ja hu hadde kjøpt digitalt frimerke, tror du får pengene tilbake etter 30 dager uten å ha sendt noe.
Sitat av WierdoZ Vis innlegg
Ja. Det er vanlig.. Og hva er pearlwax norway? Ingen betaler porto for en sending om dem skal scamme deg.

Ps referanse nummer i bilde ditt er sporbart på samme måte som sporings nummer på pakken ( 370722151570576347) .
Vis hele sitatet...
Er dermaroller. Bruker bare så enormt lang tid, sånn typ mye lengre tid enn alle andre pakker bruker til Meg. Bestilte på tirsdag og den har ikke flytta seg i det hele tatt. Bryr meg ikke om noen kan spore egt, var ikke mange kronene det Kosta så om noen vil Stjele pakken så værsågod 😂
Synes jeg opplever at bedrifter bruker lang tid hele tiden. Jeg mistenker egentlig at de sender meg sporingsnummer lenge før de har pakket varene. Det drøyeste har vært 3-4 dager uten at det har vært innlevering. Så bare vente litt?
Sitat av MRTP Vis innlegg
Synes jeg opplever at bedrifter bruker lang tid hele tiden. Jeg mistenker egentlig at de sender meg sporingsnummer lenge før de har pakket varene. Det drøyeste har vært 3-4 dager uten at det har vært innlevering. Så bare vente litt?
Vis hele sitatet...
Dem bestilte henting av pakken i går. Så du ser nok mer på sporing om 2 dager.. Angående sporing så tenkte jeg mer på identiteten din kan spores til alt du har postet her inne .

Sitat av vurezo Vis innlegg
Jaha, si det til hu knarke kjærringa som scamma meg på Finn. Fikk pengene fra statens innkrevningssentral etter 1 år men ja hu hadde kjøpt digitalt frimerke, tror du får pengene tilbake etter 30 dager uten å ha sendt noe.
Vis hele sitatet...
Nei. Du får ikke tilbake automatisk etter 30 dager men har vel angrerett. Og så legger hun jo bare igjen mer spor at hun faktisk har solgt noe og burde sende deg en pakke. Så gir ingen mening det du skriver dessverre. Kanskje hun ikke mente lure deg men noe uforutsett skjedde ? Livet til en rusmisbruker er ofte veldig ustabilt..
Sist endret av WierdoZ; 2. november 2023 kl. 15:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av WierdoZ Vis innlegg
Dem bestilte henting av pakken i går. Så du ser nok mer på sporing om 2 dager.. Angående sporing så tenkte jeg mer på identiteten din kan spores til alt du har postet her inne .



Nei. Du får ikke tilbake automatisk etter 30 dager men har vel angrerett. Og så legger hun jo bare igjen mer spor at hun faktisk har solgt noe og burde sende deg en pakke. Så gir ingen mening det du skriver dessverre. Kanskje hun ikke mente lure deg men noe uforutsett skjedde ? Livet til en rusmisbruker er ofte veldig ustabilt..
Vis hele sitatet...
Hun svindlet 30+ var derfor jeg ikke fikk henleggelse på saken nja ta å sjekk en gang til ganske sikker du får refundert digitalt frimerke om du ikke sender
Sitat av MRTP Vis innlegg
Synes jeg opplever at bedrifter bruker lang tid hele tiden. Jeg mistenker egentlig at de sender meg sporingsnummer lenge før de har pakket varene. Det drøyeste har vært 3-4 dager uten at det har vært innlevering. Så bare vente litt?
Vis hele sitatet...
Sporingsnummeret blir generert når de printer ut adresselappen til pakka. Gjerne flere dager før varene plukkes.
Det kan også hende pakken din ble sortert manuelt uten at den har blitt scannet. Skjer stadig vekk.
Sitat av MRTP Vis innlegg
Synes jeg opplever at bedrifter bruker lang tid hele tiden. Jeg mistenker egentlig at de sender meg sporingsnummer lenge før de har pakket varene. Det drøyeste har vært 3-4 dager uten at det har vært innlevering. Så bare vente litt?
Vis hele sitatet...
Dette har jeg gjort ved salg på finn. Bestilt Norgespakke, sendt sporingsnummer, men kanskje ikke giddet poste den på 3-4 dager. Har skyldt på Posten hvis kjøper spør. Bare fått 10/10 tilbakemeldinger. Så er jo Posten utrolig dårlige for tiden. De har to ganger mistet pakker som ABSOLUTT ikke skal i feil hender. Sikkert derfor det har funket å skylde på de. (Har fått erstatning begge gangene pakkene har forsvunnet og betalt kjøper tilbake)
Stusser veldig over at der ikke har kommet en eneste oppdatering enda, har gått 3 døgn snart siden jeg bestilte pakken og har hørt absolutt ingenting..
Sjekk sporing på posten.no

Forventet levering:
mandag 6. november mellom kl 14:00 og 18:00.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Når en bedrift leverer inn pakker scannes ikke disse av posten lengre før de blir sortert på en av hovedsentralene. Det betyr at bedrifter kan levere en pakke på mandag mens posten ikke registrerer denne før torsdag , bli pakken borte på veien til sentralen har heller ikke bedriften noen forsikring. Vi har opplevd dette selv med ca 3-5 av 1000 pakker, altfor mye svinn hos posten dessverre. Kanskje derfor de har startet med denne løsningen. Men våre pakker kommer gjerne opp først en dag eller 3-4 etter levering alt ettersom hvor mye posten har å gjøre, og de erstatter heller ikke pskker for oss småbedrifter dessverre
Første jeg reagerte på var at alt på bildet står på engelsk. Det neste var at linken du følger er "coolrunner.dk". Litt rart du ikke bruker posten sin egen sporingsapp?

Det er mye scam og svindel der ute om dagen. Men posten er også rar, som flere påpeker her. Jeg sendte selv ei pakke i fjor rundt slutten av november som aldri kom fram. Den ble ikke funnet og saken endte med at kjøper fikk pengene igjen. Ja, jeg sendte den faktisk, nei, jeg svindler ingen.
Coolrunner.dk er moderselskapet til Lyko.no. De er legit, bare noe treige. Henta pakke fra de selv i dag, som ble sendt på en helsikkes rundtur ved hjelp av helthjem. Dermarolleren dukker forhåpentlig opp ganske snart ;D
Alt av pakker er bare håpløst treigt generelt. Pakke fra Kina tok sånn 3mnd. Pakke fra Tyskland tok meg 6 uker å få i posten. Bestiller du pakker i fra utlandet kan du regne med å måtte gi pakkene i arv til barna fordi du mest sannsynlig vil daue av alderdom før de kommer frem. Selv pakker bestilt innen Norge kan ta sånn 2-3 uker. Basically alt av pakker går ultra tregt til den grad at skulle du bestilt et bord hadde det gått kjappere å bare ta en 3årig utdanning som tømrer å lage det selv.
Framsendingstida kommer mye an på hvor mye du betaler i porto. Jeg har fått pakker fra Japan på 2 dager, mens fra Italia tok det 4 mnd.