Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 955
Er ute etter noen gode lærebøker for Adobe premier og aftereffects. Er det noen som har noen gode tips?

Bøker for nybegynere er vel det som passer meg best. Har søkt litt rundt på nett men har for det meste funnet videoer har også et par opplærings filmer. Og det er vel og bra det men jeg liker å ha en bok jeg kan bla i mens jeg roter i programmene.
Kjører programmene i windows.
Jeg et ikke om noen lærebøker på disse programmene men for after efffects har du jo sider som http://ae.tutsplus.com/ og lignende der du kan lære en del, helt fra det mest basice til mere avangserte ting. men vær så snill, ikke direkte kopier ting fra slike sider og putt det på youtube / en demoreel. prøv isteden og lær teknikker og lignende fra videoene som du da kan bruke på dine egene måte isteden.
Putas's Avatar
Trådstarter
Takk skal titte nærmere på den siden. Min filmer kommer aldri på YouTube syns aldri det jeg lager blir bra nok til å laste opp. Men ser jo at læringskurven har vært bratt fra jeg startet og til nå (ca 2mnd).
Vil anbefale "Video Co-pilot" om du er ute etter effekter. (Dette er videoer.)

Ellers er Lynda.com sine basic og essentials dvd'er til AE og Premiere ganske bra!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Man kan lære mye om Photoshop basics her

Har selv loket litt rundt på den siden, og dette er hva jeg har fått til så langt.

Er ikke noe å skryte av, men jeg er ihvertfall meget fornøyd med siden!