Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2252
Noen som har hørt noe mer om den oppdateringa som canal digital lager til Digital tunerne de sender ut (grundi ettelleranna).
Det at bildet blir borte noen sec begyner å bli VELDIG irriterende
http://www.canaldigital.no/customers....asp?catid=188

Kontakt oss
Canal Digital kundeservice
Postboks 85 Bryn, 0611 Oslo.
Tlf: 81559600
Fax: 22721908

Åpningstider:
Man, ons, tor, fre 08.00 - 20.00
Tirsdag 09.00 - 20.00
Lørdag 11.00 - 16.00

Besøksadresse:
Canal Digital Norge AS
Brynsveien 13, 0667 Oslo.
Sentralbord: 22939300
Fax: 22939305
Åpningstider: Man-Fre 08.00-16.00




jeg kjenner ikke til problemet ditt... da jeg ikke har digi selv..
en kamerat har opplevd at dekoderen har hengt seg opp når han har prøvd å oppdatere programmvaren...
Tror det har noe med Mpeg brikken som sitter i tuneren å gjøre og ikke programvaren. Mener det var det jeg fikk til svar av CD når den leie dekoder jeg hadde var sånn.

Takk gud for at jeg endelig er kvitt den dritt tuneren.


Maniac.
Det er sant at tuneren henger seg opp når man prøver å oppdatere...
De som kjøpte diverse tunere hos f.eks Expert (meg inkludert), har et software problem. Canal Digital lovte for en måned å fikse det men ingen ting har skjedd. Dessuten har CD visst om dette siden Desember, og sendte ikke ut brev før forrige måned.

Jeg har ikke råd til noen ny tuner så jeg får bare håpe de folka gjør jobben sin ...
cyclops's Avatar
Trådstarter
Wiz: samma her. eller vi hadde canal digital på analog, så vi fikk tilbud om ett års gratis digital tuner.
fins det digitale tunere som har 2 kortlesere som en både kan bruke Kanal digital å Viasat sine kort SAMTIDIG???? å som ikke koster både skjorta å underbuksa. (over 3500kr).
jau, man kan bruke to abonementer på samme tuner HVIS du kjøper riktig CAM, kjøper du Canal Digital tuner kjøper duViaccess CAM, hvis du har en Viasat tuner så kjøper du en Conax CAM.
Se her for pris eksempel: http://www.tveco.no/shop/default.htm
(hvis du skal kjøpe Cam så prøv Qxl først...)

Jeg er ikke sikker på om to kort kan brukes samtidig. (jeg tror det)