Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1141
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg lurer på om det et finnes en enkel å grei måte å gjøre om heroin fra stein / Pulver til et rent produkt.

Samme prosses som med Aceton å amfetamin.

Gjerne en prossess som ikke krever laboratorium. Men som kan gjøres lett eller vannsklig på kjøkkenet
Det kommer helt an på hvilke andre stoffer som er blandet inn.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av walrusman Vis innlegg
Det kommer helt an på hvilke andre stoffer som er blandet inn.
Vis hele sitatet...
Kunne du utdypet det? Ta henroinen i Oslo som eksempel som et 5-20%

Antar det ikke går igjennom så mange ledd eller forskjellige cutte prosseser som fksamfetamin gjør. Uten at jeg skal påstå noe helt sikkert.

Jeg husker for 10-15 år siden når tollen ikke var ekstrierende å man bestilte #4 heroin (noe jeg aldri har sett i Norge eller hørt om) så kunne man røyke en 0.05 å sovne som en baby, måtte ikke finne på å skyre det.

Nå kan folk skyte 0.3 uten å bli steine. Så en prosses hadde vært flott om man tar 100g å gjør det om til 5-20g er mye bedre en å måtte sjanse på brukerdosdn
Trodde ren form også var pulver.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kunne du utdypet det? Ta henroinen i Oslo som eksempel som et 5-20%

Antar det ikke går igjennom så mange ledd eller forskjellige cutte prosseser som fksamfetamin gjør. Uten at jeg skal påstå noe helt sikkert.

Jeg husker for 10-15 år siden når tollen ikke var ekstrierende å man bestilte #4 heroin (noe jeg aldri har sett i Norge eller hørt om) så kunne man røyke en 0.05 å sovne som en baby, måtte ikke finne på å skyre det.

Nå kan folk skyte 0.3 uten å bli steine. Så en prosses hadde vært flott om man tar 100g å gjør det om til 5-20g er mye bedre en å måtte sjanse på brukerdosdn
Vis hele sitatet...
Forstår ikke helt hva du mener trenger en utdyping. Skal man vaske rusmidler til 100% så må man være klar over hva man skal ha vekk da det kanskje trengs flere kjemiske vaskemidler. Ikke alt som tar alt, if that makes sense
Sitat av 420master Vis innlegg
Forstår ikke helt hva du mener trenger en utdyping. Skal man vaske rusmidler til 100% så må man være klar over hva man skal ha vekk da det kanskje trengs flere kjemiske vaskemidler. Ikke alt som tar alt, if that makes sense
Vis hele sitatet...
Jeg er ingen kjemiker. .Men jeg har tidligere erfaring fra både THC og Amfetamin at man kan bruke Aceton for å få ut "bøffen" altså at du sitter igjen med kun rent produkt. Både WAX å Amfetamin. Dette kan gjøres av hvem som helst.

Det jeg lurer på er om det finnes en lignede metode for heroin? Vaske produktet for renhet ? Er det nytt for freaks? Haha

Kanskje reddit jeg skulle posta dette på. Altså de fleste stoffer kan man ekstrakere virkestoffet eller de kjemikaliene som du ønsker i deg.

Gjør ikke dere det med hasjen eller amfetaminen dere kjøper for å bedømme kvalitet etc? Kanskje jeg er for gammel.....
Sist endret av HanDuVet; 23. juni 2021 kl. 16:14.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aceton vaske hasjen? Tuller du?
Sitat av HanDuVet Vis innlegg
Jeg er ingen kjemiker. .Men jeg har tidligere erfaring fra både THC og Amfetamin at man kan bruke Aceton for å få ut "bøffen" altså at du sitter igjen med kun rent produkt. Både WAX å Amfetamin. Dette kan gjøres av hvem som helst.

Det jeg lurer på er om det finnes en lignede metode for heroin? Vaske produktet for renhet ? Er det nytt for freaks? Haha

Kanskje reddit jeg skulle posta dette på. Altså de fleste stoffer kan man ekstrakere virkestoffet eller de kjemikaliene som du ønsker i deg.

Gjør ikke dere det med hasjen eller amfetaminen dere kjøper for å bedømme kvalitet etc? Kanskje jeg er for gammel.....
Vis hele sitatet...

Du skjønte det fortsatt ikke? Vel la meg prøve på nytt. Selvfølgelig har vi hørt om aceton og slik som du, jeg er ei ingen kjemiker. Men fortsatt vet jeg at det kan fremdeles ligge igjen ting som aceton ikke tar. Aldri hørt om aceton for hasj bare hehe
Sitat av HanDuVet Vis innlegg
Jeg er ingen kjemiker. .Men jeg har tidligere erfaring fra både THC og Amfetamin at man kan bruke Aceton for å få ut "bøffen" altså at du sitter igjen med kun rent produkt. Både WAX å Amfetamin. Dette kan gjøres av hvem som helst.

Det jeg lurer på er om det finnes en lignede metode for heroin? Vaske produktet for renhet ? Er det nytt for freaks? Haha

Kanskje reddit jeg skulle posta dette på. Altså de fleste stoffer kan man ekstrakere virkestoffet eller de kjemikaliene som du ønsker i deg.

Gjør ikke dere det med hasjen eller amfetaminen dere kjøper for å bedømme kvalitet etc? Kanskje jeg er for gammel.....
Vis hele sitatet...

Så det er altså slik man produserer WAX. SKÅL A!
Sist endret av knert1; 23. juni 2021 kl. 18:02.
Enkleste er vel å "krasje ut" heroin hydroklorid/sulfat ved å tilsette dietyleter og vannfri syre (HCl eller svovelsyre). Filtrer gjennom f.eks kaffefilter, la tørke GODT, og du ender opp med ihvertfall betraktelig renere produkt.

Husk at dietyleter er svært lettantennelig!