Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2789
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Heisann..

Nettopp kjøpt meg bil og kunne godt tenke meg en ny spiller. Har sett på et alternativ her som ikke er så altfor dyrt. Vil gjerne ha det mest tilpasset bilen så det ikke ser så uorginalt ut. Denne sklir rett inn i passaten. Har en vw passat 2006.

Kritierier:

- touch
- dvd
- bluetooth
- handsfree opplegg
- navi
- bør ikke koste mer enn 4k

hjertlig takk!
-orbeck
Dropp alt luksusen. En grei FM radio med USB for minnepinne gjør susen.
Denne er langt over mål. Se om du finner noe brukt med riper.
http://www.ebay.co.uk/itm/Blaupunkt-...-/321192939572
Så sant du ikke parkerer i privat garasje og/eller bor på glesbygden kan du regne med at noen forsøker å spa luksusen ut med spade, brekkjern, øks, whatever i den tro at de kan få med seg noe salgbart.
Før du aner det står du der med herpa dashboard, knust vindu og en ekkel følelse.
Det blir bare plunder og heft med forsikringsselskapet.
Ta heller dama med på middag eller noe. Det er høyst sannsynlig en langt bedre investering.
Hun vil oppfatte at du bryr deg mere om henne enn stereoen fra helvete.
Sett heller inn noe kjedelig som gikk av moten for flere år siden og tyven går oppgitt videre til neste bil.
Sist endret av Jim114; 2. september 2013 kl. 08:06.
Køpte meg ein Kenwood DDX4023BT til 2500 kr. Den er heilt suveren! du må kjøpe ein ekstra boks for å få navi, men den har alt uten om det. God mulighet for å koble anlegg.

Ellers ligger det ein del ute på ebay som kjører fullspekka android, der du kan få wifi og 3g, dei er heller ikkje så veldig dyre.
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
Køpte meg ein Kenwood DDX4023BT til 2500 kr. Den er heilt suveren! du må kjøpe ein ekstra boks for å få navi, men den har alt uten om det. God mulighet for å koble anlegg.

Ellers ligger det ein del ute på ebay som kjører fullspekka android, der du kan få wifi og 3g, dei er heller ikkje så veldig dyre.
Vis hele sitatet...
spiller med android? skal jaggu finne noe sånt med mulighet for minnekort når jeg får kjøpt meg bil
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
spiller med android? skal jaggu finne noe sånt med mulighet for minnekort når jeg får kjøpt meg bil
Vis hele sitatet...
http://www.ebay.com/itm/Smart-2Din-C...item565a138dca Første treff på ebay, den har mulighet for sdkort. Er også ein del med ryggekamera med i pakken.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Trådstarter
Vil ha både luksusen og noe som er tilpasset bilen. Plastikkrammer og annet jalla for å få det til å passe er uakseptabelt
Sitat av orbeck Vis innlegg
Vil ha både luksusen og noe som er tilpasset bilen. Plastikkrammer og annet jalla for å få det til å passe er uakseptabelt
Vis hele sitatet...
Har du 2din, så har du 2din, då er det ingen tilpassing inn i bilde.
vw passat har der den smalner nede og breiere oppe men skal ikke være no problem med å trykke en 2 din der. brodern har akkurat det samme på en highline 2006 stv
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
Har du 2din, så har du 2din, då er det ingen tilpassing inn i bilde.
Vis hele sitatet...
Det er jo tilpasning inne i bildet.
Nyere VW har ei ekstra ramme på spilleren som runder kantene og legger til ca. 5mm kant rundt, så du er enten nødt til å kjøpe ett deksel du kan ha rundt der, eller lage til noe med glassfiber el.

Typ:

DIN2 aftermarked:
http://static.productreview.com.au/pr.products/1565-800-505_4d26c28b828ec.jpg

VW Orginalspiller:

http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v4/577726837_1/New-7-Car-DVD-for-font-b-VW-b-font-font-b-GOLF-b-font-5.jpg
akkurat ja, men er ramma der så bare hiver du den ut og setter 2 din rett inn
Sitat av sengetøv Vis innlegg
Det er jo tilpasning inne i bildet.
Nyere VW har ei ekstra ramme på spilleren som runder kantene og legger til ca. 5mm kant rundt, så du er enten nødt til å kjøpe ett deksel du kan ha rundt der, eller lage til noe med glassfiber el.
Vis hele sitatet...
Då er det ikkje standard 2din...
Kjøp en eller annen android tab? Pluss ålreit spiller med AUX inngang hvis du vil spare penger og ha noe du kan bruke utenfor bilen.
Vil ikke passe direkte med bilen, men jeg tror resultatet kunne vært ganske kult!
Sist endret av Rawhn; 15. september 2013 kl. 00:43.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Trådstarter
Sitat av Rawhn Vis innlegg
Kjøp en eller annen android tab? Pluss ålreit spiller med AUX inngang hvis du vil spare penger og ha noe du kan bruke utenfor bilen.
Vil ikke passe direkte med bilen, men jeg tror resultatet kunne vært ganske kult!
Vis hele sitatet...
Neitakk. Spørr egentlig om en spiller her. Vil gjerne ha tips om spillere som er tilpasset. Finnes så mange modeller der ute..
Sitat av Rawhn Vis innlegg
Kjøp en eller annen android tab? Pluss ålreit spiller med AUX inngang hvis du vil spare penger og ha noe du kan bruke utenfor bilen.
Vil ikke passe direkte med bilen, men jeg tror resultatet kunne vært ganske kult!
Vis hele sitatet...
å ha ein tab i bilen er fullstendig totalt upraktisk! har ein kompis som kjører den løsningen du sakker om, i ein passat vel å merke, og det er ingen gode plassar å legge den. Hanskerommet er for lite, mellom setene blir for risikabelt, etc.

Ville dog ambefale ein spelar med android, eller liknande, angrar på at eg ikkje kjøpte det, skulle veldig gjerne likt å ha spotify rett i spelaren. Løsninga er no bluetooth til mobilen, men då blir lyden litt skurrete...