Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1721
Som tittelen sier så er dette noe alle får om de ikke deaktiverer dette.

Og på facebook diskuterer vi det frem og tilbake, om det er scam eller ikke, og svara er mildt sagt sprikende.

Så.. Er dette trygt å bruke? Hvorfor trenger man denne når man likevel ser hvem som har bursdag på "arrangementer"?

-Hva med Androidappen? Er denne trygg? Er dette to forskjellige ting?
Sist endret av Fuzzybossen; 3. februar 2013 kl. 18:00.
Hva går det i? Skjønner ikke hva du refererer til :S
Konsulenten
Fuzzybossen's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
Hva går det i? Skjønner ikke hva du refererer til :S
Vis hele sitatet...
Det er dette jeg tenker på:

http://bildr.no/thumb/1383552.jpeg
Har selv blitt invitert til dette. har lasta det ned på andriod, men når det sto at eg måtte registrere meg, så bare avslutta eg det. eg ser eg får varsler om hvem som har bursdag for det. og det står viss man ikke registrer seg , så får ikke folk vite om man har bursdag. om det stemmer eller ikke vet eg ikke
Konsulenten
Fuzzybossen's Avatar
Trådstarter
Sitat av norwegianhobo Vis innlegg
Har selv blitt invitert til dette. har lasta det ned på andriod, men når det sto at eg måtte registrere meg, så bare avslutta eg det. eg ser eg får varsler om hvem som har bursdag for det. og det står viss man ikke registrer seg , så får ikke folk vite om man har bursdag. om det stemmer eller ikke vet eg ikke
Vis hele sitatet...
Det stemmer jo egentlig ikke, for har man oppgitt fødselsdato på Facebook, så kan de på vennelista di se dette under "arrangementer". Det er derfor jeg stusser litt på hvorfor man da trenger å godkjenne slike forespørsler.
Ser ut som det er en egen applikasjon. Med tanke på at facebook har innebygget fødselsdato-påminnelse ville jeg vært skeptisk til å legge til noe ekstra.
ja, er helt enig med dere. det høres ut som en ganske så unødvendig app..
Jeg og har noen som maser om dette.. Dvs jeg vet jo ikke engang om det er de eller en app. som maser. Jeg velger det bare vekk.
Konsulenten
Fuzzybossen's Avatar
Trådstarter
Sitat av Yalla Vis innlegg
Jeg og har noen som maser om dette.. Dvs jeg vet jo ikke engang om det er de eller en app. som maser. Jeg velger det bare vekk.
Vis hele sitatet...
Det er nok applikasjonen for det meste. Jeg sender forespørsler, og andre sender til meg uten at det er vi selv som har valgt dette.
Apropos apper - det er *mange* særdeles unødvendige apper ute og går på facern. Jeg for min del, bruker Fb nå for det meste kun til ren kommunikasjon med venner og bekjente. Er etterhvert blitt ganske irriterende å være innpå, i hele tatt.

Jeg velger konsekvent appene vekk. Bort med driten! Tror forøvrig at færre og færre kommer til å bruke facebook hvis denne app-greia og all reklamen/annonsene vokser og vokser med tiden. Irriterende allerede som det er.