Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 596
Hei, nå for kanskje en uke siden merket jeg at når jeg surfet på internett så fikk jeg pluttselig dette når jeg gikk inn på en ny side.

http://bildr.no/view/1382530

Dette skjer kanskje etter 2-5 min med surfing, å eneste måten å surfe videre er å krysse ut hele nettleseren for så å starte den på nytt. Funker ikke med ny fane eller å oppdatere.

Noen tips?

Har forresten prøvd det som står der
Sist endret av heihallohade; 2. februar 2013 kl. 17:15.
Sjekk om du har noen adware plugin, feks en toolbar i nettleseren din.
Hvilken nettleser?
Bruker chrome
Ser du bruker wifi, har du sjekket med kabel?
Leier en hybel/leilighet i en kjeller, å bruker internettet til de jeg leier av. Så blir litt vanskelig med kabel inntil jeg skaffer eget nett^^
Desperat etter og finne oppskrifter til middag ser jeg...

ettersom du bruker wifi så er det nok der problemet ligger, prøv kabel

EDIT: ser at du ikke har tilgang til kabel, da er det nok bare at nettverket ditt er ustabilt. ikke noe for får gjort noe med så lenge du ikke eier det.
Sist endret av koalafant; 2. februar 2013 kl. 17:20.
Sitat av koalafant Vis innlegg
Desperat etter og finne oppskrifter til middag ser jeg...

ettersom du bruker wifi så er det nok der problemet ligger, prøv kabel

EDIT: ser at du ikke har tilgang til kabel, da er det nok bare at nettverket ditt er ustabilt. ikke noe for får gjort noe med så lenge du ikke eier det.
Vis hele sitatet...
Tenkte å finne en kyllingmiddag

Ja, får vell nesten teste med kabel vis jeg finner ut en måte å gjøre det på.