Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 467
Er ganske mange år siden jeg sist gikk til anskaffelse av stasjonær PC, og jeg skal ærlig innrømme at teknologien har et stort forsprang på meg på nesten alle emner innenfor PC, men da spesielt skjermkort. Derfor gjør jeg som alltid, og henvender meg hit i håp om at det er noen som kan rettlede meg i riktig retning mot jule-kosen.

Målet mitt med PC-en er å få en fleksibel multimedia-stasjon med 2x24", som kan brukes til det meste jeg har lyst til. Det er ikke å stikke under stol at det nok kommer til å foregå en del spilling på denne, så skjermkortet bør ha litt futt i seg! Siden PC-en kommer til å stå i 'stua' så er stillhet og stilrenhet også en faktor. En 250mm vifte med blå lys og plexi-glass i siden er ikke min smak.

Jeg er avhengig av en fullstendig ny stasjon, inkludert skjermer, mus og tastatur. Avhengig av forslag kan jeg utsette kjøpt av skjerm #2.

Budsjettet velger jeg å legge på 12.000,-. Dette vil selvfølgelig avhenge litt av ytelse kontra prisøkning, derfor føler jeg 12.000,- er en fin pekepinn til hva jeg er ute etter. Jeg er ikke ute etter 'state of the art', men heller noe som holder en stund fremover.

På forhånd takk,
Johnny.
http://www.komplett.no/k/shoplist.as...2-B4C454C5D304
dette oppsettet kommer på 12.400
du får en X4 AMD prosessor et greit hovedkort en liten SSD for windows og eventuelt 1 program till
HD6870 grafik kort og 4gig ram

du kan bytte ut det meste etter smak som et anet kabinett eller et billigere hovedkort

Beezie