Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1336
Hei, skal ha ny mobil.
Krav;
Godt kamera.
Under 2700 kroner.
Kanskje touch hadde vært fett?


Har sett litt på Sony Ericssons Aino U10i til 2600 +/- på Komplett.
Må være uten abonomang, da går det ann å kjøpe med kontant kort, kan også kjøpe av dere der ute.
Er åpen for alle forslag.
Har ikke sansen for så veldig små telefoner.
samsung galaxy spica i5700. God og enkel
Den er jo ett alternativ...
Har du denne selv?

Hvordan er denne;
http://www.netshop.no/aspx/produkt/p...px?plid=143434
om det ikke haster. ville jeg ventet til ca etter sommern. ventet til htc evo 4g og iphone 4g osv har kommet. da vil mest sansynlig de beste nå gå ned i pris. men ett tips om du skal ha touch eller generelt ny mobil bør du også bestemme deg for os. om du vil ha apple sin os. eller android eller windows. å siden bilde var viktigs vil jeg egentlig valgt android om du skal ha touch. de har stort sett de beste kamera mobilene nå med lett os. iphone krer ikke helt måle seg med kamera forløbig.(kan være iphone4g gjør det men blir da svin dyr sikkert)
Sitter å vurderer Iphone 3gs, hvordan er denne?
Sitat av Jack Daniels Vis innlegg
Sitter å vurderer Iphone 3gs, hvordan er denne?
Vis hele sitatet...
Gå heller for HTC Desire, har den selv. HTC Evo 4G kommer ikke til Norge ettersom mobilnettet støtter denne. HTC Desire er en lynkjapp mobil med god skjerm og middels godt kamera.
Hvordan ligger denne i prisklasse? Må jo kjøpe u.abm pga. jeg har Surfprat XL eller noe og det går ikke å kjøpe mobil på, eller går det ann å unlocke denne?
Sitat av Jack Daniels Vis innlegg
Hvordan ligger denne i prisklasse? Må jo kjøpe u.abm pga. jeg har Surfprat XL eller noe og det går ikke å kjøpe mobil på, eller går det ann å unlocke denne?
Vis hele sitatet...
Koster rundt 3800,- uten abb, men iPhone 3Gs er jo mye dyrere den?
Hvis du har kjøpt mobil med SurfPrat XL har du sannsynligvis binding på denne. Hvis telefonen din er låst kan du ringe Telenor og få låst opp telefonen du har. Du kan også høre hvor mye det vil koste å fjerne resten av bindingstiden din, sånn at du evt. kan kjøpe ny subsidiert mobil.

Ingen av mobilene nevnt i tråden her har nevneverdig bra kamera, men er ellers flotte mobiler.

Hvis du vurderer iPhone er sannsynligvis dette det dårligste tidspunktet å kjøpe. Det kommer sannsynligvis ny, og da vil den eksisterende falle i pris, spesielt brukt.
Har selv kikket rundt i flere uker etter ny mobil. Klarer aldri å bestemme meg.
Har lyst på iPhone 3GS, Samsung Galaxy S, HTC Desire, Sony Ericsson Xperia x10, Vivaz, osv.

Om du skal kjøpe iPhone uten abb, må du kjøpe med abb, og si opp abonnomentet etterpå.
Har funnet ut at det koster ca 4500 - 5000 for en iPhone 3GS 16GB.

Selv skal jeg vente til sommeren er godt i gang, og iPhone 4G er ute.
Da blir en god del mobiler straks mye billigere
Jeg kjøpte meg i hvertfall en Sony Ericsson Xperia x10 i går, og har trua på denne. Stor skjerm (fint til internett etc), bra multimediamobil, gps og meget bra kamera.