Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 9313
Virker som dama ikke har det helt bra! Etter hva jeg leser så burde ho legges inn på et aldershjem eller sykehus.
Politiet ordner nok dette her.

Syk kjerring btw!!!!
Sitat av Frktm Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Dette er samme dama som du leide hos?
Hvorfor har du ikke ringt inn til strømleverandøren og sagt opp strømmen? Du trengte ikke ha strøm der selvom du måtte betale leie i oppsigelsestiden. Evt bare kople ut en av fasene på hovedsikring.
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Hvorfor har du ikke ringt inn til strømleverandøren og sagt opp strømmen? Du trengte ikke ha strøm der selvom du måtte betale leie i oppsigelsestiden. Evt bare kople ut en av fasene på hovedsikring.
Vis hele sitatet...
ta strømmen når det er kaldt kan fort bli dyrt
Trådstarter
Sitat av heihallohade Vis innlegg
Dette er samme dama som du leide hos?
Vis hele sitatet...
Ja, det er det.

Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Hvorfor har du ikke ringt inn til strømleverandøren og sagt opp strømmen? Du trengte ikke ha strøm der selvom du måtte betale leie i oppsigelsestiden. Evt bare kople ut en av fasene på hovedsikring.
Vis hele sitatet...
Det er lenge siden jeg flyttet fra der nå.
Måtte bare dele linken jeg så av henne i avisa.
Haha sykt. Alle freaks.. Ta en god titt å husk ansiktet hennes til nestegang dere leier hybel!
Ikke akkurat smart av deg å linke til den artikkelen. Du skriver at dama er gal, har vært alkis ol og når du nå navngir henne bryter du ant. straffeloven. Samtidig er det neppe vanskelig å finne ut hvem som skjuler seg bak ditt nick hvis noen ønsker det.
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Ikke akkurat smart av deg å linke til den artikkelen. Du skriver at dama er gal, har vært alkis ol og når du nå navngir henne bryter du ant. straffeloven. Samtidig er det neppe vanskelig å finne ut hvem som skjuler seg bak ditt nick hvis noen ønsker det.
Vis hele sitatet...
Han bryter hva? Ts har da vell ingen taushetsplikt?;o
Sist endret av random_kid; 28. februar 2013 kl. 17:30.
Trådstarter
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Ikke akkurat smart av deg å linke til den artikkelen. Du skriver at dama er gal, har vært alkis ol og når du nå navngir henne bryter du ant. straffeloven. Samtidig er det neppe vanskelig å finne ut hvem som skjuler seg bak ditt nick hvis noen ønsker det.
Vis hele sitatet...
Hva er galt med å legge ut en avis artikkel?. Hun har nå selv gått ut i avisen. Men ja for all dell, om noen ønsker å finne ut hvem jeg er pga hun har mistet lappen så får dem da bare finne ut av det.

Hun har selv gått offentlig ut, så ingen kan nekte meg å linke ut en sånn adresse fra en OFFENTLIG avis.