Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2174
Har selv aldri bestilt weed/edibles av snapchatkontoer som sier de kan sende i posten. Noen som har gjort det før? Erfaringer?

Er veldig fristet men er redd for at det er mye scam.
Hadde jeg aldri gjort, mangler du noen som du i det minste kan løpe etter så burde du lete litt hardere.

PS: sjekk i det minste hvor mange snap-points de har, det gjør det ikke sikkert men gjør det om du må utsette deg for en mindre enn intelligent tabbe.
Sist endret av Jokke; 23. november 2020 kl. 23:09.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer på hvilket nivå av naivitet man er på om man kjøper eller selger gjennom nett av ukjent person.

På andre siden kan det være hvem som helst. En hustler, en snut, kompisen til faren din som skal sjekke om mistankene til at du ruser deg er riktig, en som svindler deg, en som selger deg fake eller RC, en som er uforsiktig med adressen din så den dagen han blir tatt står du på kundelista og får razzia next, en som tar betaling på vipps og ikke usporbar cash så kjøp og salg kobles til et nettverk med deg inkludert som havner under etterforskning av politiet..

Ja det er MYE scam både gjennom snap, wickr og darkweb når det kommer fra mennesker du ikke kjenner in person, men å miste penga dine er ikke den største bekymringen din. Når noen er så dumme og uforsiktige at de 1. Bruker snap 2. Sender ukritisk reklame til fremmede om at de selger dop, da kan du være sikker på at de havner på radaren til politiet etterhvert og snuten vil få tilgang til alle bevisene og kontaktene på snap. Idioti...
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lurer på hvilket nivå av naivitet man er på om man kjøper eller selger gjennom nett av ukjent person.

På andre siden kan det være hvem som helst. En hustler, en snut, kompisen til faren din som skal sjekke om mistankene til at du ruser deg er riktig, en som svindler deg, en som selger deg fake eller RC, en som er uforsiktig med adressen din så den dagen han blir tatt står du på kundelista og får razzia next, en som tar betaling på vipps og ikke usporbar cash så kjøp og salg kobles til et nettverk med deg inkludert som havner under etterforskning av politiet..

Ja det er MYE scam både gjennom snap, wickr og darkweb når det kommer fra mennesker du ikke kjenner in person, men å miste penga dine er ikke den største bekymringen din. Når noen er så dumme og uforsiktige at de 1. Bruker snap 2. Sender ukritisk reklame til fremmede om at de selger dop, da kan du være sikker på at de havner på radaren til politiet etterhvert og snuten vil få tilgang til alle bevisene og kontaktene på snap. Idioti...
Vis hele sitatet...
hvor sannsynlig er det at de tar kunden? 10/100 vil jeg si
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gjennom årene mine med rusbruk, så har jeg plukket opp en del kontakter på snap. Ser at flere av dem stadig skriver "Trenger 2000kr for å hente opplegg, si ifra om du skal ha, du får baggen levert på døra." Så et par timer senere legges det ut en snap som sier: "Ikke send meld eller ring meg, ble tatt av popo."

Sier ikke at dette er samme greia, men å betale en random kar du har på snap for at han skal sende deg edibles hadde jeg aldri gjort.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kan helt ærlig si jeg ble svindla en gang da jeg var så dum at jeg bestilte fra en snapchatkonto. Dette var i en delvis desperat tid om det er lov å si.
Jeg fant denne kontoen på nett (husker ikke helt hvor), jeg syntes det virket veldig legit, hadde hatt han på snap en måneds tid hvor han stadig la ut snapper av det han solgte. Vippset penger til et nummer også skulle han sende noen som kunne kjøre og møte meg. Det skjedde selvfølgelig aldri, og jeg ble i stedet blokket på snapchat.

Tror det nummeret jeg vippset til var en annen person som han bare hadde betalt for å bli vippset til.


Nå er jeg ganske forsiktig og jeg har en del snapchatkontoer, men jeg har møtt alle sammen, vet hvem som er i nettverket og vet hvem jeg kan stole på.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ofte scam, nesten alltid! Så er det lite lurt å gi navnet sitt til fremmede. Du kan bli utsatt for 'blackmailing' osv.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg bruker Snapchat til å avtale møtesteder med selgere. Men da møter jeg jo vedkommende og gir pengene samtidig som jeg får stoffet, så det er lite sannsynlighet for svindel. Snapchat er også greit med tanke på at selgeren som regel kan adde deg og andre kjøpere i en privat-story hvor du får tilbud og ser prisene på hva selgeren har inne for tiden. Veldig fornøyd med all handel jeg har gjort med selgere gjennom Snapchat. Nå som det er sagt, så har jeg aldri bestilt noe via Snapchat, å bestille ting generelt via nett når det kommer til ulovlige rusmidler er svært risky, blir du svindlet så har du ikke så mye du skulle ha sagt, går ikke an å gå til snuten å si "Hei du, jeg prøvde å kjøpe meg weed, og så leverte ikke fyren", da er det du som ender opp med straff.

Hvis du skal gjøre en handel med noen du har på Snapchat, sjekk Snapscoren til vedkommende. Snapscore er en sum som vises til høyre for brukernavnet til en person på Snapchat, denne summen forteller deg hvor mange Snapper vedkommende har sendt.

+1 poeng for hvert Snap lagt ut på MyStory
+1 poeng for hvert bilde/video sendt som Snap

+0 poeng for hver melding sendt i chat
+0 poeng for hvert bilde/video sendt i chat
+0 poeng for hvert Snap lagt ut på privat-story

Det sier seg selv at en person med høy Snapscore har brukt kontoen mer og mest sannsynlig at kontoen er eldre. Hvis en person adder deg med bare 200 i Snapscore så er det grunn til å vær mistenksom, hvis en annen person adder deg med for eksempel 80 000 i Snapscore, så virker jo selvfølgelig denne personen mer troverdig.

Uansett, ønsker deg lykke til med weed/edibles!
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg bruker Snapchat til å avtale møtesteder med selgere. Men da møter jeg jo vedkommende og gir pengene samtidig som jeg får stoffet, så det er lite sannsynlighet for svindel. Snapchat er også greit med tanke på at selgeren som regel kan adde deg og andre kjøpere i en privat-story hvor du får tilbud og ser prisene på hva selgeren har inne for tiden. Veldig fornøyd med all handel jeg har gjort med selgere gjennom Snapchat. Nå som det er sagt, så har jeg aldri bestilt noe via Snapchat, å bestille ting generelt via nett når det kommer til ulovlige rusmidler er svært risky, blir du svindlet så har du ikke så mye du skulle ha sagt, går ikke an å gå til snuten å si "Hei du, jeg prøvde å kjøpe meg weed, og så leverte ikke fyren", da er det du som ender opp med straff.

Hvis du skal gjøre en handel med noen du har på Snapchat, sjekk Snapscoren til vedkommende. Snapscore er en sum som vises til høyre for brukernavnet til en person på Snapchat, denne summen forteller deg hvor mange Snapper vedkommende har sendt.

+1 poeng for hvert Snap lagt ut på MyStory
+1 poeng for hvert bilde/video sendt som Snap

+0 poeng for hver melding sendt i chat
+0 poeng for hvert bilde/video sendt i chat
+0 poeng for hvert Snap lagt ut på privat-story

Det sier seg selv at en person med høy Snapscore har brukt kontoen mer og mest sannsynlig at kontoen er eldre. Hvis en person adder deg med bare 200 i Snapscore så er det grunn til å vær mistenksom, hvis en annen person adder deg med for eksempel 80 000 i Snapscore, så virker jo selvfølgelig denne personen mer troverdig.

Uansett, ønsker deg lykke til med weed/edibles!
Vis hele sitatet...
Glemte å nevne at du også får Snapscore fra snapper andre sender til deg, men det gjelder kun hvis du åpner de! Er de uåpnet vil de ikke gi noe poeng. Hvis du åpner de, da er det samme regel som sist, bilde/video på Snap gir +1 poeng hver, mens ting sendt i chat ikke gir noen poeng.