Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1483
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer på hvordan det er å ta en overdose Oxycontin. Noen som har erfaring med det? Var det ubehagelig?

Vet ikke om man kan snakke om sånn her egentlig, mulig at jeg sletter tråden i etterkant.

Lurer på hvordan det opplevdes med overdose av Oxycontin dersom noen har tatt det og overlevd.

Vennlig hilsen
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hei. Jeg bare bumper tråden eller hva man kaller det. Kanskje ikke så mange som har tatt overdose her eller ønske å snakke om det. Forstår det isåfall, men prøver likevel i tilfelle.

Har ikke planlagt å ta en overdose.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Har ikke opplevd det selv, men sett det skje. I starten får de en heftig rus, men sovner fort hen. Så blir pusten roligere, stopper, og leppene begynner å bli blå.

Ble beskrevet som å sovne.
Bare Oxy gjør deg nok kvalm og noddete. Er du uheldig nok tar du så mye at respirasjonssystemet gir opp eller at du drukner i oppkast.

Har overdoset på Benzo, Oxyxontin 80mg + en Aloha.
Helt smertefritt, jeg bare ble borte. Ingen drømmer, bare ingenting.
Mens jeg var ingensteds var det litt mer hektisk i virkeligheten der dama drev med hjerte-lunge-redning mens ambulansen var på vei og vips så var jeg våken på sykehuset og sleit med å huske hva jeg hadde gjort den dagen. Ledninger overalt og de hadde faen meg barbert masse flekker i brysthåret mitt for å få satt på elektroder.

Ikke en ren Oxyoverdose, men regner med at Oxy er litt det samme. Muligens litt mer ubehag, for min del var det ingenting.
Sist endret av krystallkongen; 12. november 2020 kl. 14:14.