Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2705
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For 3-4 uker siden så kom det noe amfetamin på bordet. Den lukta gammeldags slik den var før. Tok ei lisse, merka egt ikke så mye så droppa 0.2-0.3 fordi jeg hater å snorte egt.

Ble litt fenga av droppen og satt forran pcen. Plutselig, så får jeg verdens verste hodepine. Det er en pulserende hodepine så det smeller hvert eneste sekund. Ender til slutt med å dra opp til legevakta fordi paracet hjalp ikke, og jeg hadde ærlig så vondt at jeg følte hodet skulle sprenges.

Nå i ettertid har jeg hatt en middels dunking i venstre bak del av hodet. Har det omtrent konstant, men så hender det at jeg glemmer det av litt før jeg plutselig kommer på det.

Hva og hvorfor? Flere som har opplevd det samme?
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det har vært sånn i over 3 uker assa?
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det har vært sånn i over 3 uker assa?
Vis hele sitatet...
Ja sånn ish..
Den er nødvendigvis ikke helt jævlig å ha, men mer ubehagelig.
Skjedde meg meg for et år siden, men da med Mdma. hadde tatt 2g over 1mnd så tror hode hadde fått litt nok, tok ca 2 uker før det ga seg.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Monzter Vis innlegg
Skjedde meg meg for et år siden, men da med Mdma. hadde tatt 2g over 1mnd så tror hode hadde fått litt nok, tok ca 2 uker før det ga seg.
Vis hele sitatet...
MDMA ja. Hadde meg en tur i pftt oktober i fjor, med hele 3 ganger ila en mnd. Men da hadde jeg ingenting av dette..

Er jo litt rart at jeg plutselig skal få det av denne droppen, når jeg ikke har rørt amfetamin på veldig lenge?...
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Virker som du har brukt litt mye i det siste. Brenner du hjernen på fart må du bare ta en pause. Forhåpentligvis er du frisk igjen snart. Hodepine og speed høres jo ut som et drømmetreff.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kom i høst/tidlig vinter over en type amfetamin som ga meg en veldig ubehagelig hodepine.

Hodepinen kom etter 0.1-0.2 men som ble værre jo mere jeg snorta men som da gikk over i løpet av samme dag hvis jeg ikke tilførte mere Amf.

Denne lukta sterkt men ble bedre etter en stunds lufting på varmekablene på badet.

Skal sies at jeg ikke har veldig mye erfaring med bruk av Amfetamin selv om det er 17 år siden første gangen da det ikke er favorit rusmidlet mitt.
Jeg tror det kalles hyperakutt hodepine, og det hendte meg på min første tur på amf, droppa en drøy dose. Jeg hadde tilbakevennende hodepiner i ukesvis etterpå, men gikk aldri til lege for det. Noe jeg selvsagt burde.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Virker som du har brukt litt mye i det siste. Brenner du hjernen på fart må du bare ta en pause. Forhåpentligvis er du frisk igjen snart. Hodepine og speed høres jo ut som et drømmetreff.
Vis hele sitatet...
Virker det slik bare fordi jeg har hodepine? Er jo litt merkelig at du synes det..
Men nei. Var litt aktiv på amfetamin fronten når jeg var 15-16, men det er snart 8 år siden. Tror jeg har rørt det 2 ganger ila 3 år...
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Greater_Apeness Vis innlegg
Jeg tror det kalles hyperakutt hodepine, og det hendte meg på min første tur på amf, droppa en drøy dose. Jeg hadde tilbakevennende hodepiner i ukesvis etterpå, men gikk aldri til lege for det. Noe jeg selvsagt burde.
Vis hele sitatet...
Har du enda hodepine, eller en form for det?
Merker også at jeg har litt vondt i selve nakken på venstre side der det dunker litt, men det kan også ha med at jeg sitter ofte forran pcen. Har aldri hatt vondt/ubehag i nakken i to-tre uker, så litt "rart"...
Stikkende smerter i hodet er muligens reseptorer som bygger seg opp igjen, en klassiker etter hardkjør.

Det med stivheter/ømheter kommer ofte av anspent musklatur og det å bli sittende i samme stilling i timesvis.

Er ikke doktor men noget erfaren
Jeg pleide å få det når jeg dorppa for mye før jeg fikk min evig høye toleranse, husker 0,5g dropp eller mer var farlig mtp hodepine, for da kan man liksom ikke snu når det funker. Men det gjelder jo enda mer når du skyter, blir det for mye da er det ingenting som hjelper annet en heroin og piller eler legetilsyn i værste fall.

Når jeg fikkk hodepine av speed drakk jeg alltid en kopp kaffe for de virker motsatt på blodårene i hjernen, ene trekker årene sammen og andre åpner blodårene i hjernen. Huskr ikke hvilken som gjør hva. Så får du for mye speed hjelper kaffe faktisk akutt, og om det er spenninger i nakke og kjeve som er grunnen til hodepinen er magnesium en flott ting mot kramper og skjelving i ansik og fingre og tær på speed eller om du drikker mye kaffe hos tante pose.

Hørtes ikke ut som en speed jeg ville tatt mer av hvertfall, jeg har endelig lært meg å kaste sånn mysterie dop som ikke er speed engang. Det er kjipt å få bøff, selv om jeg får det bare av en person, men noen ganger er det bra fra han, resten av gangene skyller jeg bare hele koppen med speeden i vasken for det blir jo melk i sprøyta, skjønner ikke at folk driver med sånt drit. Heldigvis vet jeg lukten på god speed fra avstand til og med, lukter om noen kommer inn i rommet med mye på seg m en gang.

s
Anonym bruker
"Oppmerksom Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pulserende smerter kan være Migrene
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
^Ja det er sant, men har ingenting av de andre symptomene som skulle tilsi at jeg at det er migrene.

Virker som om det kommer spesielt rundt kveldstid, er jævlig merkelig hele greia.
Det går over. Ei venninne fikk øresus i måneder etter x,,selv har jeg hatt leamus i måneder etter speedbruk. Det går over.