Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1101
Har så lyst til å oppleve dette. Jeg er ei som
er så til de grader på tegnebrettet fremdeles. Men prøver. Veldig newbie. Men har lyst til å se og lære. Hadde vært kult å betrakte noen som har skills. Elsker å se YouTubevideoer hvor de maler tog i sykt tempo for eksempel. Holder til i oslo-området. Hadde v e rt gøy om noen hadde kunnet veilede meg litt på papir hjemme og så utvide horisonten.
Sist endret av Gone_fishing; 23. juli 2023 kl. 18:41.
Hva med å bare ta turen innom gsf eller thorshovparken og forsøke å slå av en prat med noen av de du liker skillsa til?

Aner ikke hvilken alder du er, men det er som regel ett fett. Det finnes mange som tar seg litt tid til å veilede nye, så sant de er dedikert og har interesse.

Er selv mentor for en, men sjelden vi treffes. Han viser skisser og lurer på forskjellige ting. Jeg gir han innspill om farger, balanse og litt sånt.
Han begynner å få greiene sine godt på plass.
Også har vi malt sammen noen ganger. Og da viser jeg han teknikker med kanna. Og det er der skillsa ligger når alt kommer til alt
Trådstarter
3 0
Sitat av SaySo Vis innlegg
Hva med å bare ta turen innom gsf eller thorshovparken og forsøke å slå av en prat med noen av de du liker skillsa til?

Aner ikke hvilken alder du er, men det er som regel ett fett. Det finnes mange som tar seg litt tid til å veilede nye, så sant de er dedikert og har interesse.

Er selv mentor for en, men sjelden vi treffes. Han viser skisser og lurer på forskjellige ting. Jeg gir han innspill om farger, balanse og litt sånt.
Han begynner å få greiene sine godt på plass.
Også har vi malt sammen noen ganger. Og da viser jeg han teknikker med kanna. Og det er der skillsa ligger når alt kommer til alt
Vis hele sitatet...
Jeg gjorde dette på ei av de du nevner her, men det var lite respons. De var dritt sure og gikk vekk fra meg MENS de malte faktisk. Var litt pirrende akkurat det der. De var..........................flinke o_O <3
Sist endret av Gone_fishing; 23. juli 2023 kl. 19:00.
Ja, det er litt både og. Mange av de flinkeste har lite til overs for å prate. Og en del writere er tross alt litt sjenerte, tilbaketrukkne og antisosiale. Spesielt til folk de aldri har sett før.

Jeg har vært veldig variabel på det der selv. Som regel er det enkelte steder underveis hvor jeg er åpen for å slå av en prat, mens andre steder i prosessen blir jeg sint hvis noen forstyrrer.

Du kan sende en pm, så kan jeg se om jeg kan gi deg noen innspill.
Trådstarter
3 0
Ait will do
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er bedre å approache dem ved å begynne å male noe selv slik at du viser hvem du er. Jeg hadde selv følt det sketchy om noen kom opp til meg.

Er nok mye lettere å få kontakt med toys via Instagram, ellers må du nesten bare chillw ved lovligveggen å male noen burners. Da dukker det sikker opp noen du kan networke med.
NYKTERKNEKKERN
blekk2's Avatar
Det beste du kan gjøre er å engasjere deg i kulturen ved å lære både det grunnleggende tekniske (masse øving) og samtidig bygge opp en sans av hva du synes er estetisk fint. Se rundt i lokalområdet og observer hva slags stiler som finnes og hvem som er aktive, lær om hvem som kom før deg, også kommer folk av seg selv etter hvert.