Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1581
Hei folkens!

Tok mdma natt til søndag. Fikk først det "daten" min sa var en magnesiumtablett. Den var beige, smal, avlang og med et stempel på. Så tok vi mdma-kapselen. Etter en halvtime blacka jeg totalt. Kom til meg sjæl igjen etter tre fire timer og forsvant igjen. Sov hele dagen etter og dagen etter det igjen for det meste. Var det her magnesium og mdma? Eller har denne karen dopa meg sønder og sammen? Anyone?
Tvilsom fyr du dater.

Hva slags erfaring har du med rusmidler fra før?
Trådstarter
5 0
Tatt mdma en gang før. Med feeeet effekt. Og - ja - fyren virker i overkant tvilsom.

Men ka du trur? Var det mdma jeg blacka på?
Det er umulig å si. Du blacket ut av pille <X>, ikke så lett å si hva pille <X> inneholdt. Hvilket stempel hadde den?
Som jeg skrev i MDMA-tråden. Er det ingenting annet du merker deg spesielt ved hendelsen? Var rusen på noen måte annerledes enn din forrige opplevelse med stoffet? Du skriver selv at rusen kom etter en halvtime, og varte i rundt tre timer. Det stemmer jo ganske greit med MDMA. Å få blackout har jeg ikke opplevd selv, dog. Ikke engang på høye doser. Så det kan helt klart være ugler i mosen. Anbefaler deg å lese litt om andre stoffer. Kanskje du kjenner deg igjen i beskrivelsene av rusen. Han kan lett ha gitt deg Ketamin eller MXE for den del.
Det her skriker jo date-rape, var sikkert rohypnol elns du fikk.
Tvilsomt at du blacka av mdma'en, jeg har opplevd å tatt i overkant mye men alt som skjedde da var et STUKtryne uten like og det at jeg ikke fikk sove. Og det er ikke mulig å blacke av magnesium
Tror jeg ville handla mine egne godsaker om du skal fortsette å date han fyren;b

Kom med update om du finner ut hva som var årsaken da
Jeg har blacket ut på MDMA. I en kort periode, riktignok, men det kan skje.
Bare jeg som tenker xanor, eller "hundebein"?

http://www.flickr.com/photos/stephenrice/5582598320/
Sist endret av Tøffetom; 8. mai 2012 kl. 14:26.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Bare jeg som tenker xanor, eller "hundebein"?

http://www.flickr.com/photos/stephenrice/5582598320/
Vis hele sitatet...
Tja, hadde det ikke vært for at bikkjebein er hvite og ikke beige, kunne den tanken ha slått meg og.
man kan fint få blackout på MDMA hvis man tar en veldig stor dose..... har opplevd det en gang selv... men da hadde jeg ikke spist noe den dagen. to timer var fullstendig gone!
jeg har magnesium tabeletter som er beige, smale og avlange..... magnesium tabeletter smaker ikke godt da... det smaker litt sånn jern aktig selv om man svelger fort synes jeg. om denne karen hadde gitt deg en hel xanor så tror jeg at du ville sovet mere enn 3-4 timer. det er rimelig heftige saker. og bikkjebein har vel som oftest 4 delestreker på tvers av pillen. det er mdma som man kan bli usannsynelig trøtt av, og den kan sitte lenge..... my guess = kanskje du ikke var helt i dagsform og fikk litt for mye mdma.
men om du synes karen er tvilsom og du ikke stoler på han, hvorfor tar du imot ting du ikke vet hva er da? du må være mere kritisk enn det ellers kommer du til å ryke på en skikkelig smell før du vet ordet av det. får du en misstenkelig følelse så la være og ta noe. det er ikke verdt det den dagen det kanskje går galt
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Var det ren MDMA eller "X" piller?
Trådstarter
5 0
Var en gråblå kapsel. Og det var mdma. Begynte å "hakke" foran øynene mine etter en halvtime. Og så blacka jeg totalt. Er i overkant mistenksom på den beige pilla som skulle være magnesium. Føltes mer som Flunipam nå som jeg våkna igjen etter to-tre døgn inn og ut av bevissthet.

Men - hadde vel spist lite. Og var jo hypp på fyren..! Så sikkert litt nervøs.

Tok en oransje kapsel sammen med den samme karen for en måneds tid siden. Og det var bare feeeeeeett! Fyyyyyyfaaaaeeen! Helt over the top BRA!

Kan ikke helt skjønne at han skulle dope meg sønder & sammen. Men kan jo virke sånn. Indeed!

Ingen delestreker på den beige pilla. Et lite stempel nederst på enden.

Og ja - rusen var helt annerledes. Sist var jeg bare mellow og happy. Dansa rundt og elska alle. Nå var det hakke-syn og så bortevekk. I tre fire timer. Våkna litt. Ble borte igjen. Sånn var det i et og ethalvt døgn ihvertfall. Kommet til meg sjæl igjen nå i dag. Vi tok de her greiene i tre-tida natt til søndag.