Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2967
Hvilke piller er det jeg har fått?

Prikk lik som på bildet, men bare med en delestrek? Han jeg fikk dem av hadde dem visstnok på resept og det skulle være rivotril.

http://www.felleskatalogen.no/medisi...T83&country=NO
ærlig talt, hva tror du vi kan hjelpe deg med her? Du gir ingen informasjon, bortsettfra at det ser ut som rivotril..
Sist endret av Membranplan; 31. desember 2011 kl. 15:20.
ingen grunn til å være uhyggelig her, dette er et forum... Spør meg heller, så kan jeg se hva jeg kan svare på?

Og hva mer skal jeg skrive da? sier de er prikklik som på bildet, men bare med en delestrek, dette burde jo være nok informasjon for en med litt peiling til å komme med en konklusjon.

Hvis du ikke har noe konstruktivt å komme med, så får du heller la være å skrive noe.
Sist endret av haugesundgutten; 31. desember 2011 kl. 15:32.
du kan være ganske sikker på at det der er rivotril
har spist dem der selv og rivotril 0.5mg er så og si aldri fake
Takk for et hyggelig svar!
Bare 1 delestrek? Jeg har aldri sett rivotril fra roche uten kryss. Men det betyr selvsagt ikke at de ikke finnes.
Jepp, kun 1 delestrek, ellers er de helt like som på bildet.
Jeg har heller aldri sett norske Rivotril med bare en delestrek og ikke kryss. Det eksisterer ikke. Han du kjøpte av må gjerne ha resept på Rivotril, men du har ikke kjøpt hans norske tabletter. Jeg tenker at det er utenlandske tabletter du har. De kan gjerne være ekte og produsert av Roche, men det er også en mulighet for at det ikke er det.

haugesundgutt: se om du kjenner igjen tablettene på bildet http://www.rxonlinepharma.com/rivotr....5mg-x-30.html
Sist endret av Keyser_Söze; 1. januar 2012 kl. 17:18.
Hvis det er dem på bildet, ER det 0,5mg Rivotril!
Sitat av haugesundgutten Vis innlegg
Jepp, kun 1 delestrek, ellers er de helt like som på bildet.
Vis hele sitatet...
sikkert noe import bare..apotek import
Sist endret av alanapoli; 1. januar 2012 kl. 19:34.
Sitat av Keyser_Söze Vis innlegg

haugesundgutt: se om du kjenner igjen tablettene på bildet http://www.rxonlinepharma.com/rivotr....5mg-x-30.html
Vis hele sitatet...
Helt like dem ja
0,5 rivotriler har jeg fått på resept leenge og dette er samme som du viser på bilde blir som 1/4 dels vanelig rivotril da så ikke noe å legge ut mer enn en 5-8 kr for
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av Keyser_Söze Vis innlegg
Jeg har heller aldri sett norske Rivotril med bare en delestrek og ikke kryss. Det eksisterer ikke. Han du kjøpte av må gjerne ha resept på Rivotril, men du har ikke kjøpt hans norske tabletter. Jeg tenker at det er utenlandske tabletter du har. De kan gjerne være ekte og produsert av Roche, men det er også en mulighet for at det ikke er det.

haugesundgutt: se om du kjenner igjen tablettene på bildet http://www.rxonlinepharma.com/rivotr....5mg-x-30.html
Vis hele sitatet...
har du erfaring med å bestillle fra den nettsiden der??? vet du om de leverer varer??
0,5 rivotril er litt rosaaktig i fargen og en delestrek
1.0 rivo hvit med 1 delestrek
2,0 rivo hvit med 2 delestreker/kryss

veldig ofte er det de med kryss eller dobble delestreker som ikke er norske et missforstått marked fordi folk sier kryssere og vil ha de med X ... dermed jobbes det hardere for å få fatt på akkurat dem fordi de selger lettere...

Norske rivotril med en delestrek finnes i bøtter og spann det er de det blir sendt flest over disken på apoteket i norge. men de som får disse utskrevet bruker dem gjerne selv og selger dem ikke vidre...
Sitat av Keyser_Söze Vis innlegg
Jeg har heller aldri sett norske Rivotril med bare en delestrek og ikke kryss. Det eksisterer ikke.
Vis hele sitatet...
Jo, det gjør de.
Mora mi får Rivotril 0.5mg fast på resept, og disse har bare en delestrek.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Rusketulla Vis innlegg
0,5 rivotril er litt rosaaktig i fargen og en delestrek
1.0 rivo hvit med 1 delestrek
2,0 rivo hvit med 2 delestreker/kryss

veldig ofte er det de med kryss eller dobble delestreker som ikke er norske et missforstått marked fordi folk sier kryssere og vil ha de med X ... dermed jobbes det hardere for å få fatt på akkurat dem fordi de selger lettere...

Norske rivotril med en delestrek finnes i bøtter og spann det er de det blir sendt flest over disken på apoteket i norge. men de som får disse utskrevet bruker dem gjerne selv og selger dem ikke vidre...
Vis hele sitatet...
0,5 er jo gule. 1 mg finnes ikke i norge.
i usa får de rivotril helt nede i 0,125 mg eller noe sånt.. Der har de ihvertfall forstått hvor sterke de pillene er. selv om man har en tendens til å ikke merke det selv.