Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1459
HEI!

Jeg er ute etter ett overvåkingskamera som jeg kan montere på garasjen som er ca 100m fra min bolig. For så å kunne se dette på data'n inne. og lagre opptak på pc. Må tåle litt kulde.
Noen som har tips til hva jeg kan kjøpe? Uten det koster meg mange tusenlapper.
Her finner du både trådløse og kabel-overvåkningskameraer med og uten lyd til en rimelig penge.

http://www.dealextreme.com/products.dx/category.812
Sitat av bustymom Vis innlegg
HEI!
Jeg er ute etter ett overvåkingskamera som jeg kan montere på garasjen som er ca 100m fra min bolig. For så å kunne se dette på data'n inne. og lagre opptak på pc. Må tåle litt kulde.
Noen som har tips til hva jeg kan kjøpe? Uten det koster meg mange tusenlapper.
Vis hele sitatet...
ClasOlsen er lokalt og greit for dette.
Selv om man er paranoid så betyr det ikke at ikke noen følger etter deg, når det er sagt kan du kjøpe et kamera svinebillig av meg, kjøpte flere mikro kameraer back in the day, men på grunn av overdrevet latskap fikk jeg vel aldri pakka de ut engang, eneste problemet er at de ligger på bunnen av badstua med anna drit jeg heller ikke skjønner hva jeg skal med oppå, å akkurat nå er jeg så redusert at det tar jeg i morra i tilfelle om det er intressant..
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av Lucif3r Vis innlegg
Selv om man er paranoid så betyr det ikke at ikke noen følger etter deg
Vis hele sitatet...
Nå bør vel strengt tatt ingen av oss uttale oss noe om dette uten å vite bakgrunnen for kjøpet, men det er jo mulig han har opplevd hærverk eller har kjøpt seg en bil fra 50-tallet, og derfor vil føle seg litt tryggere?
Sitat av Lucif3r Vis innlegg
kan du kjøpe et kamera svinebillig av meg, kjøpte flere mikro kameraer back in the day
Vis hele sitatet...

Flere til salgs? pris/info?
Nå må vel strengt tatt ingen av oss ta en spøk, men ser den og om noen har blit fornærma beklager man.

Tror jeg har 2 til som ikke er trådløse, fyrstikk eske size, fikk de opp fra kina for en stund sia, men siden de kom i posten mangler de strøm adaptere, men antar en 8v adapter koster rundt en hundrings..

Vet ikke om busty skal ha det trådløse, kan komme tilbake til deg i tilfelle ikke..
Sitat av Adrian Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Tjaaaa... hvis du har lyst til å betale 6x markedspris så er spyshop det rette stedet.