Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 791
Det skjer noe helt merkelig på dataen min i dag. Når jeg for 3 timer siden prøvde å gå inn på www.freakforum.nu så kom jeg inn på en side som html adressen var helt lik denne, men det var en mobilside som solgte mobiler. Er 100% sikker på at jeg skrev adressen riktig, gikk til og med inn på linker til nFF.

Men så var alt greit igjen etter noen timer, da jeg kom meg inn her igjen. Jeg ville nå for 2 min siden skjekke min konto på www.aksjespillet.no, men da kommer jeg in på en side som heter www.aksjespillet.no (akkuratt det samme), men det er en helt annen side, en sånn søk-side, noen sånn search the web. Veldig rart..

Er dette noe nytt reklame-spam program som tar enkelte sider fra en enkelt bruker, eller gjør den det med alle??
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Høres ut som virus/spyware. Kjør en GRUNDIG Spyware/virus-sjekk.
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Er du sikker på at du skrev http:// før resten av addressen. Jeg vet nemlig at det er noen spyware som gjør at du må skrive dette for å komme inn på en side. Jeg fikk ikke til å slette det på noen måte
kjenner noen som har hatt samme problem selv..
maskina var i såpass dårlig
stand at vi bare formaterte

har egentlig ikke noe konkret hjelpemiddel..

du kan no alltids teste litt med "Ad-Aware"
Har det samme i IE her. Har kjørt ad-aware en million ganger, samt virussjekk. Virussjekken jeg kjørte i går tok det faktisk, men ad-aware fant det aldri.