Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 804
Anonym bruker
"Oppblåst Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Var tidligere en app i AppStore hvor man kunne tegne sammen med andre, det var veldig primitive greier, omtrent som paint på Windows 98, men det var fantastisk gøy å tegne sammen med andre på det samme lerretet.

Var forholdsvis populært i graffiti sammenheng også, ganske kult å være 3-4 stykker som lager hver sin graffiti, og gjerne samarbeidet på bakgrunnen og sånn, eller kjørte ett felles tema.

Finnes det noe lignende den dag i dag? Appen er fjernet fra AppStore…

Hvis ikke, hvor dyrt hadde noe sånn vært å lage? Det er jo ganske begrenset med funksjoner som trengs, så for noen som kan programmere ville det vell vært en enkel sak?
Fenomenal idé!! Jeg hadde digga å prøvd noe sånt noe, kanskje legge ut denne på IT sia innpå her
Uvaksinert 👍
Prøvd å google? Finnes masse.
Sitat av Kallon Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Må ha shockwave installert for å bruke den der. Har ikke hørt om den programvaren på 15 år! Haha.

Hvis dette seriøst ikke finnes tror jeg ikke dette er spesielt vanskelig å lage. Problemet er nok heller å hindre det fra å bli en 4chan-troll suppe.

*edit. Finnes massevis. Magma.com for eksempel.
Sist endret av Cheese; 17. desember 2023 kl. 21:58.
Anonym bruker
"Oppblåst Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har ikke funnet noen gode, groupboard whiteboard var perfekt mens det fantes i AppStore, nå finnes det kun til nettleser, noe som ikke er optimalt på iPaden.

På groupboard kan(kunne?) man lage egne boards, og sette passord på dem. Aner ikke hvorfor det ikke finnes noe som dette på AppStore, men kunne nesten vært villig til å betale en utvikler for å lage det for meg.
Anonym bruker
"Oppblåst Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Noen som vil være med å tegne, på noen av sidene som er lenker til her? vet ikke hvilken som fungerer best