Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 5063
Her om dagen var det på nyhetene at folk lagde falsk førerkort fra andre land og så kom til Norge og fikk bytta det til GYLDIG norsk førerkort.

Jeg trenger dette, siden jeg rett og slett ikke klarer oppkjøringa. Strøket 4 ganger nå.

Jeg er flink til å kjøre, men har alvorlig nervøsitetsproblem. Svetter og får total hjerneteppe under oppkjøring. Glemmer enkle ting som høyreregelen. Men derimot kjører jeg alene eller med foreldre er alt ok.

Kan noen hjelpe meg??

Og dette er 'undergrunn' så la være å komme med innlegg som 'lat som sensoren ikke er der' eller drikk mye vann før oppkjøringa.
Du har ikke tenkt på at om du ikke klarer oppkjøringen har du ikke noe på veien å gjøre?
Reis til USA på ferie elns, ta lappen der. Mye billigere, og latterlig enkelt.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Enig med deg myhre.
Klarer du ikke engang høyreregelen når du kjører har du nesten ikke noe å gjøre på en sykkel engang.....og hvor har du det ifra at du kan kjøre opp som en gjøk (har tatt i, hehe) og få lappen i utlandet? De har regler der også...

Beklager siste del, du vil LAGE et falskt kort, ikke ta det i utlandet. Leste første post litt dårlig...
Sist endret av tafsern; 15. desember 2008 kl. 12:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
så. jeg kan ta lappen i USA og kjøre gyldig i norge?
Sitat av skolms Vis innlegg
Vis hele sitatet...
..kan få byttet til norsk *førerkort etter å ha bestått en praktisk førerprøve i den mest *omfattende klassen...

Mao, du må fortsatt ta oppkjøringen..
Du får ikke byttet falske utenlandske førerkort mot norsk førerkort siden
førerkortet blir sendt til opprinnelseslandet for validering. Dersom du ikke
har et gyldig førerkort så blir du avslørt..
Ikke nok med det, man må vel gjerne kjøre opp på nytt i Norge også.
Sitat av heyboy Vis innlegg
Her om dagen var det på nyhetene at folk lagde falsk førerkort fra andre land og så kom til Norge og fikk bytta det til GYLDIG norsk førerkort.

Jeg trenger dette, siden jeg rett og slett ikke klarer oppkjøringa. Strøket 4 ganger nå.

Jeg er flink til å kjøre, men har alvorlig nervøsitetsproblem. Svetter og får total hjerneteppe under oppkjøring. Glemmer enkle ting som høyreregelen. Men derimot kjører jeg alene eller med foreldre er alt ok.

Kan noen hjelpe meg??

Og dette er 'undergrunn' så la være å komme med innlegg som 'lat som sensoren ikke er der' eller drikk mye vann før oppkjøringa.
Vis hele sitatet...
Han det var på nyhetene om, ble tatt ettersom de sjekka førerkortet med opprinelseslandet..

Og hvis du ikke klarer oppkjøringa har du ikke en dritt på veien og gjøre! Vi har nok ræva sjåfører på veiene idag.

Hvis det er pga nervøsitet du stryker, så må du jobbe med og ikke bli så nervøs. Krasjer du med en dyr bil, eller dreper noen uten lappen/med ett falsk førerkort, så er du gjeldslave for resten av livet!
Hør på Myhre ! Kjøp deg komfortable joggesko ^^
Blir litt som å løpe rundt med dildo i lommen, fordi du ikke får den opp når det er fitte i nærheten. nytter ikke være kar til å knulle om det ikke er bend i brekket.

klar lappen- kjør
ståtiss - ? gjett sjøl

du kommer aldri hele veien av å gå to ganger halvveis.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Om jeg ikke husker feil kan du dra til polen og kjøpe førerkort lovlig, og forandre det til norsk
Hehe, kjøpe kjørekort lovlig? Skeptisk!