Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1096
Jaja, da er det ikke lenge igjen.

nå på fredag, kl 17.05 går flyet mitt fra bergen lufthavn, som går til copenhagen (engelsk og greier ), som går videre til thailand, bangkok.

Så da er jeg ikke her, fra nåkommende fredag til onsdag kveld etter påsken aka. tg week.

skjønner ikke helt hvordan jeg klarer meg uten musikk, pc, engelsk talende personer i to og en halv uke.


men jeg skriver egentlig dette bare for å si hvor jeg er, så snakkes vi!

om jeg får snakket så mye mer med dere pga. pakking og slikt vet jeg ikke, det finner vi ut av!


snakkes folkens, love ya og alt det der!


tore-
Lykke til på reisa da. Få med deg piratspilla og appza, seff!
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av XeQtR
Lykke til på reisa da. Få med deg piratspilla og appza, seff!
Vis hele sitatet...
skjønner ikke poenget da, men svcd tar jeg gjerne!
Lykke til med turen... Du får det sikkert fint.... Ikke noe tafsing på de thailanske jentene da neida... sku ønskt jeg og fikk reise til thailand, men om to måneder er det syden tur med familien til grand canaria
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
nice svonna!
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
skal mannen til månefestivalen?
God tur tore-...

Ta med alle appz'ene ja Og dvd'er (viss de er billige der(koster 25 for dobbelsidet i kina))
Jeg var på danmarkstur igår. Spiste kylling på båten og hørte på foredrag. På vei hjem så vi på et band som spilte og noen som danset.

Skulle bare si ifra om hva jeg drev med igår - en mer detaljert post kommer senere, jeg har også begynt på dagens logg, den kan dere få 00:01 inatt.
får drit billig musikk cd'r der og. "orginal" iallefall så orginalt ting kan bli der nede. ser orginalt ut. er drit fint der. gled deg. selvom bangkok er litt stress.
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Apraksin
skal mannen til månefestivalen?
Vis hele sitatet...
WTF is that?
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Xpedit0r
får drit billig musikk cd'r der og. "orginal" iallefall så orginalt ting kan bli der nede. ser orginalt ut. er drit fint der. gled deg. selvom bangkok er litt stress.
Vis hele sitatet...
har vært der før, er ikke så gale
god tur =)
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
jaja, na sitter jeg i kObenhavn pa en crappy pc med wint 4.0 termien edition, explorer finnes ikke, alle porter utenom 80 og 443 er blocket, sa ssh eller irc er ikke mulig. utrolig irriterende.

er foresten pa gull louchen for de som vet hva det er, den h;yeste gradren for dem som flyr mye, gratis mat, drikke, vin, og internett.

har ventet her i 4 timer, 3 har gatt, men med internett gar det ganske fort.

dem har jo 100mbit her, fikk 2567kb/s pa itavisen, det var litt artig, antar det er 100mbit, men neida, dem klarer ikke a fA inn et skikkelig os her, neida


og sa engelsk tastatur, deilig


tror jeg finner meg mer mat jeg :P
kult! reisebrev!

god tur videre!!
Lykke til...
Ikke lek med syk-thailansk-pike
(penis falle av)