Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1791
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Tar ikke speed så ofte, men har tatt litt de siste månedene. Sist jeg tok var for to uker siden, hvor jeg droppet 0.1 og merket egentlig ikke stort.

Nå får jeg ikke sove, og skal drive fysisk arbeid hele dagen, samt date på kvelden. Må snart dra, så synes dette er riktig bruk av det som er igjen av amfetaminen. Har ca 0.2 gram, og skal være våken til klokka 01 i morgen kveld. Er en jente på 55 kilo. Ville dere startet dagen med 0.1, eller ventet til jeg blir ordentlig trøtt? Dropper eller liner?
Når jeg døgner pleier jeg å være døden nær etter en øl, men siden jeg tar speed vil vel den bare boostes av en øl? Eller tror dere jeg bare blir kjempetrøtt av det? Hørt at melk også hjelper med å makse effekten.

Vet dette sikkert er dumme spørsmål, men får ikke tak i mer så vil passe på å gjøre det riktig idag med det lille jeg har igjen, sånn at jeg overlever dagen
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Glemte å spørre om dere ville tatt 150 mg først, og redosert med 50, eller tatt 100 og redosere med 100 igjen. Har det noe å si hvor lenge jeg venter imellom for å opprettholde best mulig effekt?
Hvis det er ren speed hadde jeg tatt og delt opp 3 hauger på 50 mg hver ca og tatt det i nesa men spart på de doseringene så lenge som mulig. Selvom du ikke merker det der og da er det fremdeles en effekt av amfetamin
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eller 20-30mg per så du kan dosere litt flere ganger og holde det gående lengst mulig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Eller 20-30mg per så du kan dosere litt flere ganger og holde det gående lengst mulig.
Vis hele sitatet...
Høres ut som en viss toleranse inni bildet her, hadde ikke tynnet ut noe mer enn 3 striper
dele det i 10-15 linjer er jo totalt ubrukelig og du kommer til å ta tre fire i slengen garantert i så fall. enig med at maks 3 linjer kan lages utav 0.2 hvis det skal vare lengst mulig. Så ville jeg laget en større enn resten og tatt den som nr 2
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
var det ikke nevnt i første innlegg at TS ikke fikk noe effekt av 100mg?
Dropp planene dine å gå å legg deg sånn at du heller kan ha aktiviteter en annen dag uten å måtte belage deg på amfetamin... 0,2 speed er fryktelig lite.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
var det ikke nevnt i første innlegg at TS ikke fikk noe effekt av 100mg?
Dropp planene dine å gå å legg deg sånn at du heller kan ha aktiviteter en annen dag uten å måtte belage deg på amfetamin... 0,2 speed er fryktelig lite.
Vis hele sitatet...
Ren speed så er 0.2 egentlig ganske mye jo.

Det er 200 mg

Sterk dose ren amfetamin ligger rundt 60 mg!
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jada jeg tar veldig mye amfetamin og er klar over det men pekte ut at TS nevnte i første inlegg at det ikke var noe effekt av 100mg
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen har ren amfetamin syns folk på forumet her underdriver voldsomt når det er snakk om doseringer. Vanlig gatespeed måles ikke i mg folk skyter grammere i slengen og tar man under 0.1g så er det ingen ting
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Siden TS sier de ikke får effekt av 100mg , og det er ingen som får helt ren amfetamin, så vil jeg tro å dosere under 100mg er bortkastet.

Hvis jeg hadde vært TS hadde jeg prøvd å presset inn den søvnen jeg kunne fått, personlig følger jeg 90 minutts regelen, det vil si 90 minutter er en søvnsyklus, og man skal våkne uten å være så veldig groggy av det. Jeg legger sammen så mye jeg får inn, f.eks da 3 timer, som vil si to sykluser, eller 4.5 hvis det er mulighet, men hovedpoenget er å våkne uten 'søvn hangover'. Jeg ville etter det ha delt opp amfen 4 doser (50mg hver) og prøvd å tatt akkurat nok til at jeg ikke holder på å sovne, er du heldig så kanskje det går akkurat med 50mg, om ikke ta ei linje til etter ca. 30min, prøv å unngå å jakte på noen form for rus eller åpenbar stimulerende effekt, med så lite igjen er det like så greit å bare bruke akkurat nok til at det hindrer deg i å sitte å dubbe av.

Og håper du lærer av dette TS! Koser meg med amf selv, men er viktig å holde seg i skinnet så det ikke sklir ut, og at man ikke setter seg i en posisjon der man blir avhengig av amfetamin for å være våken, blir en uendelig ødeleggende syklus som kan være helvete å komme seg ut av.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ingen har ren amfetamin syns folk på forumet her underdriver voldsomt når det er snakk om doseringer. Vanlig gatespeed måles ikke i mg folk skyter grammere i slengen og tar man under 0.1g så er det ingen ting
Vis hele sitatet...
Hei anon. Det er faktisk noen som greier å få tak i veldig ren amfetamin. Jeg har speed fra darkweb som løser seg fullstendig opp i vann uten at jeg trenger å engang røre rundt i koppen. Null residue(i mangel av et bedre norsk ord) rundt bomullen etter jeg trekker det opp. Fargen på innholdet i sprøyta er helt blank, bare en anelse mer cloudy enn vann.

Sånn speed skyter man ikke verken grammere eller kvartinger på. Jeg boofa riktignok 0.3, men det var så så mye at det kan trygt kalles overdose.

Folk har ikke peiling på speed. Ikke her inne, ute i de tusen hjem, på freak eller noe annet sted. Svært få. Er et par karer på darkweb forumet som kan sakene sine, og 1 - 2 selgere som har greie på speed. Ellers er det stort sett tull alt som skrives om amfetamin her. Altså selve stoffet. Hvordan man bruker det som jeg skriver masse om blir noe annet.
Sist endret av TrippyKing; 13. juli 2020 kl. 17:33.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er også altid bedre å ligge å hvile litt i senga selvom man ikke får sove med øynene igjen. det er mange netter jeg har tvunget megselv å ligge 8 timer i sengen uten å sove fordi jeg vet at jeg får hvilt uansett før jeg drar på jobb.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Hei anon. Det er faktisk noen som greier å få tak i veldig ren amfetamin. Jeg har speed fra darkweb som løser seg fullstendig opp i vann uten at jeg trenger å engang røre rundt i koppen. Null residue(i mangel av et bedre norsk ord) rundt bomullen etter jeg trekker det opp. Fargen på innholdet i sprøyta er helt blank, bare en anelse mer cloudy enn vann.

Sånn speed skyter man ikke verken grammere eller kvartinger på. Jeg boofa riktignok 0.3, men det var så så mye at det kan trygt kalles overdose.

Folk har ikke peiling på speed. Ikke her inne, ute i de tusen hjem, på freak eller noe annet sted. Svært få. Er et par karer på darkweb forumet som kan sakene sine, og 1 - 2 selgere som har greie på speed. Ellers er det stort sett tull alt som skrives om amfetamin her. Altså selve stoffet. Hvordan man bruker det som jeg skriver masse om blir noe annet.
Vis hele sitatet...
Helt tullete å si at folk ikke har peiling på speed her inne, da dette sikkert er største forumet med brukere som bruker speed i hele norge. Så du regner liksom med at TS har bestilt speed på darkweb fra 1-2 spesifikke selgere som sender til norge i hele verden? Og du sier at alt her er irrelevant siden du vet om bedre selvom du sier at ingen her inne har peiling? Hva får deg til å tro at TS har kjøpt noe annent amfetamin en det hvermansen her inne har kjøpt?

Blir helt tullete altså og helt usseriøst når du sier til folk som har brukt amfetamin i over 10-20 år ikke har peiling.
Kan du ikke heller svare på problemstillingen til TS da hvis du så tydelig sitter på mer info en ALLE andre her inne?
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Folk har ikke peiling på speed. Ikke her inne, ute i de tusen hjem, på freak eller noe annet sted. Svært få. Er et par karer på darkweb forumet som kan sakene sine, og 1 - 2 selgere som har greie på speed. Ellers er det stort sett tull alt som skrives om amfetamin her. Altså selve stoffet. Hvordan man bruker det som jeg skriver masse om blir noe annet.
Vis hele sitatet...
Det er vel fordi noen bruker amfetamin med 10% renhetsgrad, andre med 25% renhetsgrad og noen med 50% renhetsgrad. Andre får meth inn i speeden sin.

Derfor vil det være like mange forskjellige svar, som typer speed der ute. Det jeg har fått for meg er at "folk" ikke er helt inneforstått med dette.
Da tar jeg kontaktene mine å løper tror jeg
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Helt tullete å si at folk ikke har peiling på speed her inne, da dette sikkert er største forumet med brukere som bruker speed i hele norge. Så du regner liksom med at TS har bestilt speed på darkweb fra 1-2 spesifikke selgere som sender til norge i hele verden? Og du sier at alt her er irrelevant siden du vet om bedre selvom du sier at ingen her inne har peiling? Hva får deg til å tro at TS har kjøpt noe annent amfetamin en det hvermansen her inne har kjøpt?

Blir helt tullete altså og helt usseriøst når du sier til folk som har brukt amfetamin i over 10-20 år ikke har peiling.
Kan du ikke heller svare på problemstillingen til TS da hvis du så tydelig sitter på mer info en ALLE andre her inne?
Vis hele sitatet...
Å bruke ett rusmiddel er ikke det samme som å ha peiling på ett rusmiddel
Vil også tro han mest sannsynlig snakker om norske selgere, så resten av verden har ingenting med saken å gjøre.
DNM har ett par karer som kan sakene sine og som har veldig god speed du gjerne ikke trenger mer enn 20-30mg av.

Kjenner du kanskje alle som bruker speed her inne også, siden du vet han spesifikt sier det til folk som har brukt det i over 10-20 år?
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Å bruke ett rusmiddel er ikke det samme som å ha peiling på ett rusmiddel
Vil også tro han mest sannsynlig snakker om norske selgere, så resten av verden har ingenting med saken å gjøre.
DNM har ett par karer som kan sakene sine og som har veldig god speed du gjerne ikke trenger mer enn 20-30mg av.

Kjenner du kanskje alle som bruker speed her inne også, siden du vet han spesifikt sier det til folk som har brukt det i over 10-20 år?
Vis hele sitatet...
Nei jeg pekte til min egen erfaring og andres erfaring som jeg vet bruker forumet. jeg mente ikke at han siktet til at folk som hadde den erfaringen tok feil, jeg sa at det er folk her inne som har den erfaringen inkludert meg. kan godt hende jeg ikke har peiling fordet men da kan jo han svare på spørsmål fra TS.
Det gjelder vel forsåvidt ikke bare freak. Jeg har kamerater som mener at amfetamin og cola skal være så mykt som mulig og man skal ikke knuse noe. For da er det rent liksom.

Jeg tror mange kjøper det som dealeren sier for alle vil jo skaffe så rent produkt som mulig.

Men som en annen oppi her nevnte med 0.2 som er ganske mye selv om speeden er blandet ut
Bumper tråden

Hvordan gikk det med mange timer fysisk arbeid OG en date og kun 0,2g Amfetamin av uviss, sannsynligvis gjennomsnittlig og litt så som så kvalitet.

Mitt tips ville vært å ikke røre speeden, utsette daten noen timer for å sove og spart alt til halvtimen før date.
Da hadde du fått litt søvn og maks ut av speeden, selv om jobb ville blitt småtungt.

Det er vel snakk om over godt over 36 timer uten søvn hvis du ikke sov noe som helst natt til i går.
For min del er jeg helt skutt på 36 timer uten søvn hvis jeg ikke har noen seriøse hjelpemidler.

Daten var vel på slutten av kvelden og der du må ha vært på ditt mest slitne. Hvordan presterte du?

Hilsen nosy nysgjerrigper uten kvaler for å blande seg i andres saker shit, nå har jeg skrevet 999 innlegg. Får se hva tusende blir!
Sist endret av krystallkongen; 14. juli 2020 kl. 07:15.