Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2832
Fikk ett par av disse.. Og lurer på om noen vet hva det er?? Står ingenting, hverken her el der.. Kun delestreken...
har du spurt han du fikk dem av?
Knott? Hør med han du fikk de av.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Ligner litt på den standardpillen som bruker å inneholde RC-benzoer, som f.eks etizolam, flubromazepam, pyrazolam, osv.
Sist endret av Mexxy; 15. mai 2014 kl. 17:30.
fastkjørt's Avatar
Trådstarter
Jaaa, han jeg fikk de av påstår at det er enn 200mg av ett el annet helt sykt :P Bla at det er minimum 4 10 meg diazepam i den.. Tror kanskje du "Muradi" er inne på noe.. Grunn til at jeg spurte her, er for di jeg håpet noen andre var i besittelse av samme, og VET hva de inneholder
Akkurat det som er det store problemet med droger, det er som regel umulig og fastslå hva innholdet er med mindre det blir testet.
Ecstasy eller noe lignende presset sammen i en pille? ellers har jeg null anelse faktisk.

I værste tilfelle ender du vell opp med å prøve en av dem, DA finner du ut hva det virkelig kan være, ikke noe jeg ville begitt meg ut på, hadde gått i søpla for min del.
Er 99 % sikker på at dette er en type ecstasy pille . Prøv å ta halve og se hva form du får. Tror du kommer til og bli positivt overrasket.
Sitat av Wonderland Vis innlegg
Er 99 % sikker på at dette er en type ecstasy pille . Prøv å ta halve og se hva form du får. Tror du kommer til og bli positivt overrasket.
Vis hele sitatet...
Jepp, hvis det er 200mg i den er dette sansynlig. Kanskje ikke akkurat MDMA, men noe lignende. Det er værtfall ikke benzo om det er 200mg.