Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 880
En dag for noen år siden surfet jeg rundt på gamle klassekamerater sine hjemmesider.

Jeg ble meget misunnelig på hva de hadde opnådd.
Doktor meg her og professor meg der.

Jeg bestemte meg for å lage min egen skryte-hjemmeside.
Tittelen ble snart klar. "Ja, jeg har nådd toppen."

Men hva skulle jeg skryte av? Jeg grublet til de sene timer.
En dag fikk jeg en idé. Innholdet begynte å ta form.

Dersom jeg brukte fantasien litt, og tøyde sannheten en smule, så skulle dette bli bra.

Resultatet ser du her:

http://www.closerace.com/knoke/index.htm
Det der virket jo rimelig... idotisk.
Ser ut til at du har en god del igjen før du er på toppen. Og hvis dette er toppen for deg, så sliter du

BTW, synes siden din så litt kjedelig ut med tanke på layout og sånt.
Uhm ... hva er vitsen?
Then again, hva er vitsen med noe som helst ...
Bare surmuling...

Jeg synes nå det var morsomt lesestoff, men som xtrax nevnte, ikke den beste layouten/designet jeg har sett...
syntes det ble litt dumt. men det er min mening
jeg begynte å le litt.
du blir slått hjemme? gjør du ikke finutsikt!??
vis noen av dere hadde giddet og lest gjennom det som stod på siden hans . hadde dere iallefall forstått at fyren hadde det kewl når han skrev det i det minste
veldig morsomt skrevet.
Dere har ikke humor, folkens...
Syns siden var bra, jeg. *mekke hemningsløs, overlegen skryteside*
jaja..du har vel....fin utsikt der oppe..
siden var morsom den, men lite attraktiv.
Morsom idè, men sikkert mest morsomt for deg selv og folk som kjenner deg, kanskje ikke så mye for andre folk.
Lurer på hvem som gidder å lese gjennom hele...
Sida var flott - minna om vanlege avisutklipp. Eg vil kalle det avislayout. Teksten/bodskapen stod i sentrum framføre hemningslaus design. Den kalde og kyniske forretningsmannen fekk meg fleire gongar til å le:

"Når man kommer opp i en situasjon der hensyn til mennesker går på tvers av hensynet til penger, må man stille seg selv spørsmålet: Hva er det vi driver med. Veldedighet eller butikk. De som ikke vet svaret, trenger ikke komme og be meg om jobb."

Bra!