Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1450
Noen som har hørt Arne?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
hehe arne ja
det mest brukte ordet i dag må nok være arne.
for dem som ikke er på tg kan jeg si at det som skjer er at noen skriker ut: ARNE!!! og så er mange med og hyler ut arne til de blir sår i halsen. så begynner ting som ARNE! *klappklappklapp* ARNE! *klappklappklapp*, og 'heeeeia arne!' osv.. tar helt av dette her.

Sist endret av Gusto; 30. mars 2002 kl. 02:39.
Trådstarter
98 0
dere kan jo gjette hvem som var med på å starte det
dere kan jo også gjette hvilken sang som etterhvert kom rungende ut av høytalerne ?
Opprinnelig postet av Xylotion
dere kan jo gjette hvem som var med på å starte det
Vis hele sitatet...
Det kan være "noen" kommer bort og prøver å kvele deg
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
hvor finner jeg arne ?
Trådstarter
98 0
ja...litt her og der
Better than thou.
Opprinnelig postet av Xylotion
dere kan jo gjette hvem som var med på å starte det
Vis hele sitatet...
Skal jeg gjette? Vi. Vi som starta hele dritten ifjor. Arne er et ord som blir brukt mye på Røyken liksom. Men særiøst, vi starta det.
Trådstarter
98 0
Opprinnelig postet av Carlo


Skal jeg gjette? Vi. Vi som starta hele dritten ifjor. Arne er et ord som blir brukt mye på Røyken liksom. Men særiøst, vi starta det.
Vis hele sitatet...
Jeg mente at det var vi som startet det her på Tg i år
Better than thou.
Var ikke det heller. Var fortsatt vi som starta det i år, uten at det har noe spess å si.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
FRANK FRANK FRANK FRANK FRANK FRANK FRANK FRANK FRANK FRANK FRANK FRANK FRANK FRANK FRANK FRANK
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Seriøst, det er NESTEN like irriterende som ROSA HELIKOPTER. Hører jeg den sangen flere ganger nå tror jeg at jeg kommer til å angripe noe/noen... Folka som styrer musikken tar ikke hintet når man KLAPPER for at de skrur av sangen... ANYWAY, hvis de som spiller kan <sitat> Dunke hodet sitt i bordet til de slutter å puste</sitat> så hadde det vært redningen.. Det er ille nok med fuckz0r nettverk om ikke jeg må lide med en hjulvisp eller to..

Neste år skal jeg starte med HELT NY trend. Da skal det gå i ungarsk folkemusikk til øra ramler av

Totto
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av Totto


Neste år skal jeg starte med HELT NY trend. Da skal det gå i ungarsk folkemusikk til øra ramler av

Totto
Vis hele sitatet...

Kan sende deg noe folkemusikk jeg tror det er gresk
Better than thou.
Jeg skal starte en ny og enda kulere trend; å ikke dra på TG.
arne er død.
Opprinnelig postet av Carlo
Var ikke det heller. Var fortsatt vi som starta det i år, uten at det har noe spess å si.
Vis hele sitatet...
jeg er vitne:P
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Joda, Arne lever han.. Han ble ropt etter i sta=)
Uansett, jeg forlater tg klokka 17 i dag, så da prates vi her på forumet. Hyggelig å treffe alle sammen, snakkes

Totto
Uansett hvem som "fant på arne", vil bare si at DU ER DRIIIIIIIIT KEWLLLLLLLLL!
Opprinnelig postet av Carlo
Jeg skal starte en ny og enda kulere trend; å ikke dra på TG.
Vis hele sitatet...
Jeg har holdt på med den trenden i alle år