Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 1349
Dette fungerer som en liten avskjedsmelding. Siden jul har jeg fått gratis internett gjennom et prøveprosjekt i viken. I dag er perioden over, og i ettermiddag kommer noen slemme karer og demonterer hele sulalitten. Jeg vet ikke om jeg har blitt lagt så godt merke til på dette forumet, men utover ser utsiktene for videre innspill dårlige ut. Stikker kanskje innom hver 2. uke. *snufs* Jeg går tilbake til det gamle modemet mitt *hulk*, hvor teleskrittene raser like fort på som vannet i Niagra Falls. Derfor blir det lite internett framover.

Men frykt ikke. Det er mulig at internettet kommer tilbake om 2 måneders tid, men inntill det får dere klare dere så best dere kan uten meg*snufs*

Helt til sist vil jeg gjerne sitere en gammel venn Arnold:
"I'll be back"
aaaa! gaute! hvorfor!? HVORFooooor?! gaaaute!
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Nåja, du er nok såpass hekta at et modemet er nok ikke i veien for at du kommer inn hit ganske mye oftere enn en gang hver 14'ende dag skal du se.

Se på zeth f.eks. :P
Better than thou.
Jeppjepp, synd at du stikker. Snakkes helt sikkert vet du, du kommer jo garantert tilbake.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Tullebukk. Du elsker oss! Du kan ikkje holde deg unna oss så lenge!
Bare vent og se!
tipper det tar 3 dager så er du tilbake, men hvis ikke, cya.
Kjedlig at det første innlegget måtte bli på denne måten. Vi føler med deg asylth, hilsen to PLC montører/demontører.
Jeg og har bare modem, og jeg er ganske ofte innpå!!!Når du først har kommet inn hit, er det umulig å holde seg vekke
Hejdå Gaute, ser deg på skolen
Jeg har ISDN og er her hver dag, du klarer deg skal du se, dette forumet her gjør deg avhenging.
Gaut, Gaut, er det dama di?
Men tro meg, du kommer nok til å poppe innom.
takk og farvel som det heter=)
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Vel, hade ja, regner nok med at du stikker innom, du er avhengig. Som meg: Jeg lider av iblisiofobi, frykten av å ikke få sjekka forumet minst tre ganger om dagen. (av adressen iblis.nu..)
Totto
vet ikke helt om jeg bryr meg, men jeg får vel si hadet bra , jeg også..
skaff deg det billigste abonnementet som finnes, så får vi nok se masse mer til deg skal du se!

Netcom internett er ganske bra...
Opprinnelig postet av cavey
.....
Netcom internett er ganske bra...
Vis hele sitatet...
og veldig billig hadde det før jeg fikk adsl linja mi=)
gaut gaut

du kommer nok til å se innom en gang iblant vett. et modem stopper deg nok ikke.
jaja uansett, snakkes på mandag
Er det nå alle begynner og grine ?

Bye bye!!
Opprinnelig postet av Zar0niX
Jeg og har bare modem, og jeg er ganske ofte innpå!!!Når du først har kommet inn hit, er det umulig å holde seg vekke
Vis hele sitatet...
jeg også .
Det er ikke et så stort problem.
Men bye
▼ ... over en uke senere ... ▼
Opprinnelig postet av z0py3r
Se på zeth f.eks. :P
Vis hele sitatet...
ØY - jeg har ISDN

*savne asylth allerede*
Opprinnelig postet av foolish
Jeg har ISDN og er her hver dag, du klarer deg skal du se, dette forumet her gjør deg avhenging.
Vis hele sitatet...
Har ISDN jeg og, er minst 1 time online hverdag

Hade'a Gammer'n
1 ussel liten time? Det var da skrekkelig lite...
*grue seg til internett regninga*
etter jeg fikk adsl er jeg totalt avhengig av internett, hadde aldri klart meg med 1 time pr dag...