Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 897
jeg og en kompis sitter på lan, han har win2000 og jeg 98 men vi finner ikke hverandre, er det noen som har et program som kan brukes til at win2000 og win98 maskiner finner hverandre?

trenger hurtigt svar!!!!!!!!
Better than thou.
For guds skyld lær deg å kontrollere utropstegnene dine.
Sist endret av Carlo; 20. februar 2002 kl. 18:54.
har du ingenting annet å gjøre enn å sitte og pirke på folk? plager det deg personlig at han bruker noen utropstegn? hva er problemet?
Better than thou.
Vel, du er ikke så jævlig mye bedre selv tydligvis. Du sitter og pirker på meg i et sett. Noen spesiell grunn til det?
Og forøvrig øker fjortissfaktoren betydelig om man bruker mer enn max to utropstegn.

[Edit]
Fikset ezchild Da vet jeg det og.
[/Edit]
Sist endret av Carlo; 20. februar 2002 kl. 19:40.
hehe, bare for å pirke litt til, tydligvis skrives uten h carlo
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
dere tok feil begge to, det heter 'tydeligvis'
Også tilbake til saken .. jeg anbefaler deg å sette opp Win 2000 maskinen til å ha 192.168.0.1 og automatisk gi ip til Win 98 maskinen. Slik det funker her hjemme og det funker fett
[quote]Opprinnelig postet av Carlo
[b]Vel, du er ikke så jævlig mye bedre selv tydligvis. Du sitter og pirker på meg i et sett. Noen spesiell grunn til det?[quote]

jeg legger bare merke til det, siden du stort sett sier noe i hver thread jeg leser =) ikke noe værre enn det, men gi men èn god grunn til at det er "fjortiss" med flere enn to utropstegn? det ligger litt i navnet da...jo fler utropstegn jo mer roper du. men hvis det liksom nærmer seg flere sider er det unødvendig da...
men poenget mitt er, hvid du bare skal pirke på andre hele tida, kanskje *holde kjeft* eller.n0?


uff, ble noe feil med quoten....skjønner ikkeno her jeg
Opprinnelig postet av blaz-X
uff, ble noe feil med quoten....skjønner ikkeno her jeg [/b]
Vis hele sitatet...
Du har glemt "/" på den avsluttende QUOTE saken
ok...takker, jeg skulle ikke ha med alt, også blei det noe feil når jeg skulle ta bort noe..


men vi slår strek over hele greia...Ok?

aksepterer at folk er og liker forskjellige ting..
Better than thou.
Greia er bare det at man har bedt kisso, og flere andre også forsåvidt, å slappe av litt med de utropstegnene, og hver gang har de sagt at det er greit og det skal de gjøre, men neste post er det bare fler utropstegn. Men, hvis du skriver f.eks. en jobbsøknad og virkelig trenger denne jobben, skriver du på søknaden: "JEG TRENGER VIRKELIG EN JOBB OG JEG TRENGER DEN FORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"?
Du ser hvor usæriøst det plutselig virker ikkesant?
ja, jeg er enig i deg med det...jeg vil gjerne diskutere det, på et upersonlig nivå liksom....og på en saklig måte.

men jeg er enig i det du sa... man må tenke till på sammenhengen...

liksom; fy f*** jeg har vondt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eller jeg trenger virkelig en jobb!!!!!!!!!!!!!!!!!...
det er forskjell
Opprinnelig postet av zeth
Også tilbake til saken .. jeg anbefaler deg å sette opp Win 2000 maskinen til å ha 192.168.0.1 og automatisk gi ip til Win 98 maskinen. Slik det funker her hjemme og det funker fett
Vis hele sitatet...
2000 maskina som er det som er "host" til nette da? har det problemet hjemme jeg. kan bare surfe på den med 2000 ikke spille over nettet. er noe fucka med nettverket
2000 som har internett ja. (Vel XP, men hvorfor gå i detaljer ;)
Opprinnelig postet av blaz-X
liksom; fy f*** jeg har vondt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eller jeg trenger virkelig en jobb!!!!!!!!!!!!!!!!!...
det er forskjell
Vis hele sitatet...
Haha, nei, det ser like lamt ut begge steder!
rekylvinyl.no
Opprinnelig postet av blaz-X
plager det deg personlig at han bruker noen utropstegn? hva er problemet?
Vis hele sitatet...
problemet med slike ting er at hvis noen begynner så "baller" det på seg og vi får et 14'iss forum.
det er ikke nødvendig med fler enn ET utropstegn o.l.
hvorfor ikke forsøke å være litt mer særiøs? det lønner seg. du vil bli tatt avorlig og du får bedre svar/hjelp.