Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 8315
Noen writers som holder til i Oslo området? Har writa mye alene så er ken på å komme litt mer inn i miljøet
Jeg er 17 (1997)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Bestilte en hel del cans jeg aldri har fått brukt xD
Prøvde meg så vidt det var sammen med 2 andre kompiser som ikke hadde gjort dette før, ble til at vi gjemte oss for snut nesten hele kvelden..
Ta deg noen turer til gamlebyen/GSF, hausmania eller torshov veggen, så er det mulig du møter noen der som du kan komme i kontakt med. Men selvfølgelig er det altid noen som er skeptiske eller sære.
Men writere er ikke så fæle mennesker som mange skal ha det til, de fleste er faktisk ganske hyggelige uansett hva samfunnet mener
Jepp. Gamlebyen sport og fritid er kos.
I tillegg har vi hatt 1-2 graff-treff på forumet der vi som synes dette er interessant møter opp og bruker en dag på å male og kose oss. Når sommeren begynner å gjøre det hyggelig er det ikke umulig å arrangere et slikt treff.
Ja hadde vært artig å fått til et "freak jam" når sommern nærmer seg!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Graffitiaddict Vis innlegg
Noen writers som holder til i Oslo området? Har writa mye alene så er ken på å komme litt mer inn i miljøet
Vis hele sitatet...
Kommer til Oslo i sommer, om du er keen på å male med meg er det bare å send meg en melding her!
Sist endret av rupturedvagina; 22. april 2014 kl. 14:50.
▼ ... flere år senere ... ▼
Me too. Hvis du fortsatt driver med graffiti og er ung ta kontakt!