Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1674
Er det noen her som kan linke meg til hele sangen, noen som vet noe om akkurat denne versjon? Hele versjonen?

Får bare svart skjerm der ass
Virker helt fint her
Willie Nelson sang så rimelig lett å finne rundtom vil jeg tro.

Må vist fortsette the ranch tittinga mi er jo ny sesong
Ja, mange versjoner av låta rundtomkring, men akkurat den de bruker i introen, den vil jeg høre fra start til slutt, ikke bare delvis låt til Serien "the ranch"
IKKE via spotify å annet cræp. link meg en youtube eller noe slikt
Sist endret av Eyeamare; 29. juni 2018 kl. 22:31.
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Ja, mange versjoner av låta rundtomkring, men akkurat den de bruker i introen, den vil jeg høre fra start til slutt, ikke bare delvis låt til Serien "the ranch"
IKKE via spotify å annet cræp. link meg en youtube eller noe slikt
Vis hele sitatet...
Så nå har du både en tittel og artist å gå etter men krever at noen poster YouTube link?
I tillegg finner du nok informasjonen i rulleteksten.
Introen er spilt inn av Shooter Jennings og Lukas Nelson, og der er såvidt jeg kan se, ingen studioversjon av låta ute noen sted på internett. Men det finnes noen liveopptak på YouTube med decent kvalitet.
Sitat av Mirriran Vis innlegg
Introen er spilt inn av Shooter Jennings og Lukas Nelson, og der er såvidt jeg kan se, ingen studioversjon av låta ute noen sted på internett. Men det finnes noen liveopptak på YouTube med decent kvalitet.
Vis hele sitatet...

Takker så mye