Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 6812
Update på besøket?

Mista 300 spenn på finn sjæl, ikke rare summen. Det fikk meg ihvertfall til å bli mer obs på handler. over finn Tok det for gitt før, at noen som selger et par sko til 300 spenn ikke svindler. Blir en prinsippsak uten sidestykke.

heartslava
Sitat av RuneLar Vis innlegg
Fremdeles null svar, så har valgt å sende 2 kompiser på døra hans, så får vi se utfallet. Kjipt at det måtte bli sånn, kunne bare vippset tilbake.
Vis hele sitatet...
Høres nesten ut som du har prakka torpedo på gutten. Lite vits å grisebanke noen for en tusenlapp.
Sitat av Mirage Vis innlegg
Høres nesten ut som du har prakka torpedo på gutten. Lite vits å grisebanke noen for en tusenlapp.
Vis hele sitatet...
Mer en tusen spenn som kan spares med noen flatnever, tenker nok fyren tenker seg om 2 ganger før han svindler noen andre ukjente på finn.no.
Sitat av heartslava Vis innlegg
Update på besøket?

Mista 300 spenn på finn sjæl, ikke rare summen. Det fikk meg ihvertfall til å bli mer obs på handler. over finn Tok det for gitt før, at noen som selger et par sko til 300 spenn ikke svindler. Blir en prinsippsak uten sidestykke.

heartslava
Vis hele sitatet...
Du ble scamma for 300kr? Har du fått tak i fyren på sms?

Sitat av Mirage Vis innlegg
Høres nesten ut som du har prakka torpedo på gutten. Lite vits å grisebanke noen for en tusenlapp.
Vis hele sitatet...
Seriøse karer ja, men er ikke snakk om å bruke fysisk makt her, med mindre de må, begge to er ikke å spøke med. Er bare for å "skremme" gutten litt.
Sist endret av fuckouttahere; 25. mars 2020 kl. 02:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
må være blandt de mest seriøse, skulle jeg tro, torpedo for ett tusen to
Det som er litt irriterende på Finn er at om man blir svindlet så gjør ikke akkurat Finn særlig mye for å stoppe svindlerne føler jeg. Og når man kommer til politiet og leverer en anmeldelse så tar det ca 2 uker før en mottar brev i posten om at saken er henlagt selv når det er kjent gjerningsmann og all kontaktdata på gjerningsmannen blir lagt med anmeldelsen. Da jeg ble svindlet på finn, så stengte ikke finn engang ned kontoen til svindleren. Selv ikke når jeg purret på dem og fortalte at jeg hadde anmeldt saken. Etter det bruker jeg finn langt sjeldnere enn før og om jeg bruker finn så handler jeg kun lokalt eller i farbar avstand slik at jeg får gjort all sjekk på produkt før betaling skjer. Synd at finn er blitt et sånn et mekka for svindlere og veldig synd at finn ikke selv jobber hardere både mot poltiet ved å legge press på dem når de henlegger men også at de har så dårlige rutiner på å utestenge svindlere. Det er for enkelt å drive med svindel på finn, og eierne tar ikke problemet på alvor.
Sitat av RuneLar Vis innlegg
Du ble scamma for 300kr? Har du fått tak i fyren på sms?



Seriøse karer ja, men er ikke snakk om å bruke fysisk makt her, med mindre de må, begge to er ikke å spøke med. Er bare for å "skremme" gutten litt.
Vis hele sitatet...
Ja, det er jo litt det som er greia med torpedovirksomhet da. De bruker ikke vold med mindre de "må".
Update på besøket fra gutta dine?
Sitat av allgood Vis innlegg
Update på besøket fra gutta dine?
Vis hele sitatet...
Drar imorra Har en dag til på å svare.

Sitat av Mirage Vis innlegg
Høres nesten ut som du har prakka torpedo på gutten. Lite vits å grisebanke noen for en tusenlapp.
Vis hele sitatet...
Han ene er innblanda i det miljøet, ja, men ingen torpedo. Begge to bor i nærheten, så tok kontakt med dem bare. Han andre er bare en kompis. Men igjen er jo ikke snakk om å bruke nevene her, er bare for å skremme fyren litt, og forhåpentligvis lære en lærepenge.

Sitat av _abc_ Vis innlegg
Det som er litt irriterende på Finn er at om man blir svindlet så gjør ikke akkurat Finn særlig mye for å stoppe svindlerne føler jeg. Og når man kommer til politiet og leverer en anmeldelse så tar det ca 2 uker før en mottar brev i posten om at saken er henlagt selv når det er kjent gjerningsmann og all kontaktdata på gjerningsmannen blir lagt med anmeldelsen. Da jeg ble svindlet på finn, så stengte ikke finn engang ned kontoen til svindleren. Selv ikke når jeg purret på dem og fortalte at jeg hadde anmeldt saken. Etter det bruker jeg finn langt sjeldnere enn før og om jeg bruker finn så handler jeg kun lokalt eller i farbar avstand slik at jeg får gjort all sjekk på produkt før betaling skjer. Synd at finn er blitt et sånn et mekka for svindlere og veldig synd at finn ikke selv jobber hardere både mot poltiet ved å legge press på dem når de henlegger men også at de har så dårlige rutiner på å utestenge svindlere. Det er for enkelt å drive med svindel på finn, og eierne tar ikke problemet på alvor.
Vis hele sitatet...
Folk som sier at man må anmelde til politiet osv, er bare tull. Dem gir regelrett f i slike saker, og spesielt på beløp under 10.000.
Sist endret av fuckouttahere; 25. mars 2020 kl. 16:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvor gammel er du Rune?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Høres ut som et gangsteroppgjør på vestkanten
Spennende da Update? Håper det ordna seg