Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 675
Satt inn nytt anlegg i bilen for et par uker siden, noe som gikk fint alt funket som det skulle.

Men her om dagen så gikk plutslig sikringa på plussledninga framme ved batteriet. Det var en 60A sikring, prøvde med en 80A sikring i dag men gikk med en gang den å.

Så det jeg lurer på er om noen som kanskje vet hva dette kan være for noe ? Overspenning ?

Takker for alle svar !
overledning tenker jeg. sjekket kablene? At ikke strøm og jord kommer borti hverandre?
Som han over sier, se over om pluss-kabelen har blitt "gnisset" hull i slik at den har kommet i kontakt med karosseri/jord.

Sjekk spesielt i torpedovegg om du ikke har lagt kablene gjennom en gummiføring.
Trådstarter
Strøm og jord kommer ikke borti hverandre det er sjekket, men har ikke gått over strøm kabelen og sjekket om det er gnisset noe hull i den så må vel gå over den idag !

Takk for svar !

Hehe, forsterkern min tok fyr den : ( Noen som kan tenke seg hva det kommer av ?