Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1768
Anonym bruker
"Fattig Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Lurer på om f.eks. valium hjelper til å sove etter speed.

F.eks. det har gått 6 timer siden forrige stripe, men du har lyst å sove. Hadde benzo da hjulpet noe eller trenger man sovetabletter for at man skal få kunne sovne?
R.i.p 23.04.2021
2mg xanor hjelper godt
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Funker nok godt ja, men du skal være ganske så forsiktig med å blande uppers og downers.
Anonym bruker
"Fattig Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er det noen interaksjon mellom benzo og speed?

Kanskje 'tryggere' med sovetabletter, men er mye lettere tilgang på benzo enn sovetabletter har jeg merket.
Anonym bruker
"Fattig Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er kjipt å ikke kunne sovne på 12+ timer , avhengig av type
Om jeg har tatt såppass amf at jeg er våken 1-2 dager hjelper benzo meg pent lite på søvn ja. Kan ta 3-4 rivotril eller xanor uten å kjenne noe.
Generelt sett er den nedsatte konsekvensvurderingsevnen ikke en god trade mot den nedsatte våkenheten. Du ender oftest opp med å både få lyst på, og merke mindre til, mer amf. Fast forward to uker, bokstavlig talt, og sjekk hvor hardt akkurat du klarer å kjøre livet ditt på ræv.

Quentiapin er gull til dette. Siden det er et antipsykotikum, motvirker det direkte stimulanten, skaper sult og gjør deg trøtt. Ingen nedsatt vurderingsevne, ingen rus, bare søvn
Sist endret av Tøffetom; 2. desember 2020 kl. 22:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tok et halvt bein etter en litt hard speed tur og må innrømme at jeg aldri har sovet så godt som da haha
Det funker om en har gått i noen dager på speed, er tom og det er noen timer siden siste dosering av amf, og man bare er sliten og lei men ikke får sove. Tar man da en eller to og prøver så sovner man.

Men av erfaring så er det sjelden sånn det blir, hvis man har ordna benzo før det punktet så vil man veldig fort ta det for tidlig og bli i god form og ikke ha lyst å sove likevel og så drar man det bare lenger fordi man føler seg bra. Eventuelt holder man seg da våken hele natta bare uten å bæde. Dermed kan man også fort skaffe mer speed for å fortsette dagen i grei form. Ond sirkel når man har speed og benzo sammen.

Quetapin, eventuelt zyprexa eller nozinan er det som hjelper aller best. Da kan man bestemme når man skal sovne kun ved å ta en pille
Sist endret av Bluesky_; 2. desember 2020 kl. 23:21.
Anonym bruker
"Fattig Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Trenger man resept for det da?
https://tidsskriftet.no/2019/09/kron...en-sovemedisin

Gå til en lege! https://www.aftenposten.no/norge/i/E...e-bivirkninger
Sist endret av oggen; 3. desember 2020 kl. 00:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du lenker til artikler om bivirkninger, men sier gå til lege, hva mener du han skal gjøre hos legen? Si at han tar amfetamin og trenger noe for å sovne etterpå?

Man må ha resept men quetapin/seroquel er C preparat som er veldig mange som får, jeg har ikke resept selv men kjenner flere som har seroquel liggende enn hasj så det er lett å finne. Evt kan du prøve å få det av legen. Si du trenger sovemedisin, få vallergan et par uker, si at det ikke funker så kanskje du får quetapin. Men jeg vil ikke anbefale å bruke søvnmedisin til vanlig, kun for å sove på speed da skadene av og ga våken lenge er værre enn bivirkninger av medisinen.
Ja. Om du har våket en stund. Tenker mellom 10 og 20mg avhengig av din toleranse. Tenker å røyke seg ned da det er lettere og få en ønsket ofte trengt avslutning på racet.. pass deg for benzo piller det er svineri som er undervurdert av mange. Problemer har vi alle spesielt de som ruser seg. Inntak av piller gjør at signal som angst depresjon sosiale problemer overses og du kan kjøre lengere hardere. Dette tar dere alle igjen.. uansett. Tro meg er av piller i dag etter daglig inntak siden 2000. Jeg har brukt alt. Røyk deg ned begrens amf inntak. Bevar deg selv og livet....
Bluesky_ Jeg mener at han skal være forsiktig med medisiner og dosering enten det er virkning eller bivirkning. Det er godt ment og utfra hva jeg har forstått, har alle leger plikt til å hjelpe mennesker enten de har ruset seg eller ikke. Jeg vet at noen leger er vanskelig når det har vært rus med i bildet og det er synd. Håper det ordner seg for TS og at det går bedre. Jeg har som prinsipp og ikke foreslå medisiner som fåes på resept. Ha en så fin dag som mulig alle sammen :-)
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Quetapin er din venn når du skal ned fra speed. Truxal og Nozinan funker også. Samme med benzo, men synes de andre funker bedre.