Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 10306
Hallais!

Fikk nettopp tak i 6 brett med 1mg Rohypnol småe avlange grønne, står Roche på dem. Samt en del brett med Apodorm.

Akkurat hevet innpå 2 stk Hyppere, føler meg egentlig gange ''små full'' på en måte, ca 30 min siden jeg tok dem.

Første gang jeg prøver hyppere, Noen her med erfaringer?

Hvilken rus kan jeg forvente iløp av kvelden?

Og vil Apodorm funke noe særlig bra?

Takker for svar
Sist endret av Belphegor666; 17. mai 2012 kl. 01:11.
Sitat av Candlelight Vis innlegg
Roche er vel Rivotril om jeg ikke tar vel..Og Apodorm er vel sovemedisin..

Correct me if im wrong guys!
Vis hele sitatet...
Roche er navnet på produsenten.
Etter det jeg vet om rohypnol så vil du ikke huske noe, have fun.
Trådstarter
46 6
Roch er produsenten ja står at det er Rohypnol.
i morra kommer du til å våkne opp i helt bakfjern og husker ikke en dritt fra den dagen.Og gudveit av hva slags pinligheter du har gjort

Lykke til! LOL
du sitter og skriver nå, prøver så godt du kan og føle på deg hva som skjer. du våkner opp i en merklig stilling på et merklig sted i morgen og har gjort merklige ting i dag. god 17 mai
Trådstarter
46 6
Rapport fra igår: Endte med at jeg spiste tre stykker, Ble ganske så fjern, ingen problemer med hukommelsen heldigvis. Ble ganske pratsom, sendte meldinger til folk jeg ikke har snakket med på 5 - 6 år :P Drev å skrev ett innlegg via mobilen.. Men sovna ganske fort.

Det mest negative er at jeg har vært på nettet med mobilen hele jævla natta, så kan tenke meg at tlf regninga blir dyr :/ ... Skal også sies at jeg har en merkelig hangover idag. Hjelper lite at jeg ble vekka av det forbanna 17 mai toget
Husk du kan bli veldig kleptoman av de , går inn i butik å komer ut med lomene fule av de rareste sakene haha ikke så lurt hold deg hjeme så går de fint
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Jøss de gode gamle grønne 542 med blått inni? Trodde ikke de ble produsert av Roche lengre jeg men. Nå går de under navnet Flunipam istedet og er hvite.. Man fikk jo også hvite Rohypnol før også da men ja uansett..
Må ha vært noen som har spart ett brett eller noe fra gamle tider da. Da er du heldig, for flyter over av falske 542 overalt har jeg sett...
Er det ikke bare i skandinavia man ikke kan få utskreven rohypnolene lenger, og er heller kun flunipam som inneholder flunitrazepam? Trodde spania, thailand og noen land til hadde disse fremdeles.
Sitat av lilpsych Vis innlegg
Jøss de gode gamle grønne 542 med blått inni? Trodde ikke de ble produsert av Roche lengre jeg men. Nå går de under navnet Flunipam istedet og er hvite.. Man fikk jo også hvite Rohypnol før også da men ja uansett..
Må ha vært noen som har spart ett brett eller noe fra gamle tider da. Da er du heldig, for flyter over av falske 542 overalt har jeg sett...
Vis hele sitatet...
De det staar 542 paa er vel 2mg. Var ihvertfall det fOr i gode gamle dager. Trodde de hadde gaatt ut av produksjon for leeeenge siden.
Sist endret av A-tillah; 19. mai 2012 kl. 20:31.
Sitat av wikipedia
In the countries where flunitrazepam is available for prescription as both 1 mg and 2 mg tablets, such as the Netherlands, generic alternatives are available for the 2 mg tablets. However, in Asia and South America there are original 2 mg tablets from Roche still available.
Vis hele sitatet...
Sitat av WP
In the 2000s some European countries started to treat flunitrazepam as a strong narcotic, for example Poland in 2004. The most recent change was the change in the German drug law regarding flunitrazepam; since November 2011 the drug is only available with a special narcotic prescription.
Vis hele sitatet...
Også i norge minsket tilgangen på ryhypnol kraftig i denne perioden, og flunitrazepam ble A-preparat. Noe jeg synes virker fornuftig.

http://en.wikipedia.org/wiki/Flunitrazepam

Grønne, avlange, merket 542 er 1 mg forresten-
Sist endret av pidget; 19. mai 2012 kl. 20:54. Grunn: ,,,,
på heltid
iSkurk's Avatar
Sitat av smulen Vis innlegg
Husk du kan bli veldig kleptoman av de , går inn i butik å komer ut med lomene fule av de rareste sakene haha ikke så lurt hold deg hjeme så går de fint
Vis hele sitatet...
Haha, dette har jeg opplevd på Rivotril, heiv i meg 8 rivotril, ble helt på tryne, jeg og en kompis tok alt vi så av godis og gikk ut mellom kassa, tydlelig vi hadde tatt ting, vi viste også fingern til kassadama, merkelig nok ble vi ikke tatt av politi eller noe.
Sitat av smulen Vis innlegg
Husk du kan bli veldig kleptoman av de , går inn i butik å komer ut med lomene fule av de rareste sakene haha ikke så lurt hold deg hjeme så går de fint
Vis hele sitatet...
Trenger ikke gå ut. Jeg våkna på en sovesofa fra naboens bod i stua. Og en jævla masse sinte lapper over hele bygården. Fatter ikke hvordan jeg fikk den med meg opp i leiligheten, måtte ha hjelp for å få faenskapet ut igjen.
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Sitat av totaltkaos Vis innlegg
Trenger ikke gå ut. Jeg våkna på en sovesofa fra naboens bod i stua. Og en jævla masse sinte lapper over hele bygården. Fatter ikke hvordan jeg fikk den med meg opp i leiligheten, måtte ha hjelp for å få faenskapet ut igjen.
Vis hele sitatet...
Hahaha, jesus fuck!
Trådstarter
46 6
Begynner å bli noen dager siden nå. Er ekte saker ja, eske og alt fulgte med. de er nok noen år gammle, men funka fjell.
Er ikke uten grunn de kalles for "krigere".
de er nok ikke noen år gamle, for piller har bare varighet på ca 1 år
Sitat av kardang Vis innlegg
de er nok ikke noen år gamle, for piller har bare varighet på ca 1 år
Vis hele sitatet...
Å? Spiste E nå nylig, de hadde ligget bak et kjøleskap siden 97, funket som bare juling.
husker jeg spiste 10-15 stk mens jeg pilsa, fikk pizzaEkspressen rett til sykehuset og blei pumpa og holdt under overvåking i 24 timer, siste gang jeg lekte med hyppere
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Å? Spiste E nå nylig, de hadde ligget bak et kjøleskap siden 97, funket som bare juling.
Vis hele sitatet...
Ja, det er noe anna med benzo og lignende stoffer tror jeg.. jeg har lest at de har en holdbarhet på ca. 1 år.. pluss at jeg spiste noen 12 mnd gamle stesolid i fjor som ikke funka..
tull og tøys... Fant just noen 100 pakninger med sobril som gikk ut i 94... Hvor lurt det var skal jeg ikke si noe om men funka de gjorde de definitivt.
Trådstarter
46 6
Ja har ikke vært en sjel i denne medisin kista på minst 5 år. Har stått lenge i kjellern
Tar jeg ikke helt feil er datoen best før. Noe som egentlig bare står der for at produsenten ikke kan garantere at de virker slik de skal etter dato. Samme prinsipp som med mat.
De er fremdeles å få tak i utenlands.
Grønne rohypnol også kjent som de gode gamle doble rypperene som kom etter de hvite laget av Roche, sykehus medikamenter som funker fjell. Som nevnt tidligere så har de gått ut av produksjon, du har vært "heldig" som har fått tak på de. Merk deg at det skal være en ring rundt 2 tallet og ikke en prikk på hver side hvis det er ekte saker.
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey hey freaks!
Hiver meg på denne tråden.

Hvor mange ganger trenger man å justere på en kveld, fra 18:00 til en skal legge seg rundt 06:00? 1 mg dosering...
R.i.p 23.04.2021
Det at 542 rohypnol har gåt ut av produksjon er pisspreik. Jeg fikk 30stk 1mg 542 senest i fjord på godkjenings fritak av fastlegen fordi det var mangel på apodorm. Disse kom fra frankrike og var på apoteket 4 dager etter fritaket ble vedtatt
Hvordan føles det nå etter å ha gått så lenge på disse pillene. Etter hva jeg har hørt fra andre brukere, så forsvinner all form for livsglede etter en tids bruk. Man blir stiv og skjelven og får ufrivillige rykninger i nakken og har i det hele tatt langt mindre fysisk kontroll enn man hadde før man startet med slike ting.

Er det slik dere også føler det?
R.i.p 23.04.2021
Sitat av seriouslowitch Vis innlegg
Hvordan føles det nå etter å ha gått så lenge på disse pillene. Etter hva jeg har hørt fra andre brukere, så forsvinner all form for livsglede etter en tids bruk. Man blir stiv og skjelven og får ufrivillige rykninger i nakken og har i det hele tatt langt mindre fysisk kontroll enn man hadde før man startet med slike ting.

Er det slik dere også føler det?
Vis hele sitatet...
Benzo er benzo uansett merke. Bruk søkefunksjonen så finner du fort ut av åssen folk blir etter en periode..
Blir sikkert hetset for å si dette, men Rohypnol må være det mest oppskrytte Benzoet i Noreg.
Har smakt både mange og mange ganger, og blir like overbevist over Rivotrilen og Xanaxen sin overlegenhet hver gang.

Det er de derre små grønne ovale som er blå inni sant? 1mg?

Om du leter etter et benzo som virkelig kjører over deg kan du like gjerne kjøpe deg 5 Rivotril til prisen av 1 Hypper, så skal du se du er like god og pillefjern samtidig som du ikke er møkkforbanna fordi du nettopp har skjønt hvor oppskrytt Rohypnol er.

Xanax smeller hardere og fortere.
Rivo er minst like kraftig og varer minst like lenge.
Begge deler er signifikant rimeligere.
Sist endret av krystallkongen; 27. november 2020 kl. 17:53.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Xanax smeller hardere og fortere.
Rivo er minst like kraftig og varer minst like lenge.
Begge deler er signifikant rimeligere.
Vis hele sitatet...
Nei, Rohypnol er kraftigere.
R.i.p 23.04.2021
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Blir sikkert hetset for å si dette, men Rohypnol må være det mest oppskrytte Benzoet i Noreg.
Har smakt både mange og mange ganger, og blir like overbevist over Rivotrilen og Xanaxen sin overlegenhet hver gang.

Det er de derre små grønne ovale som er blå inni sant? 1mg?

Om du leter etter et benzo som virkelig kjører over deg kan du like gjerne kjøpe deg 5 Rivotril til prisen av 1 Hypper, så skal du se du er like god og pillefjern samtidig som du ikke er møkkforbanna fordi du nettopp har skjønt hvor oppskrytt Rohypnol er.

Xanax smeller hardere og fortere.
Rivo er minst like kraftig og varer minst like lenge.
Begge deler er signifikant rimeligere.
Vis hele sitatet...
Rohypnol er ganske kraftige sovepiller. Veldig sedativ å man blir utrolig sløv , ja de grønne som farger hele munn blå . Enig i at xanor el riv gir mer givende rus ,man blir ikke like sløv og tung som på hyppere og man får ikke det typiske stukemodusen der man står og halvsover og mumler mens man sikler blåt så alle på gata ser at ja han er på hyppere...
Sitat av Tarm Vis innlegg
ens man sikler blåt så alle på gata ser at ja han er på hyppere...
Vis hele sitatet...
Det har jeg faen meg sett flere ganger i hovedstaden uten at det har slått meg at det selvfølgelig må være Rohypnol lol
Jeg må jo ha sett sånn ut selv etter å ha spist dem, men kan ikke huske det.
Må være fordi jeg ikke akkurat drev å jålet rundt og speilet meg masse i perioden jeg knasket mye piller.
Eller fordi man generelt ikke husker en dritt i benzorus med promille.

Hyppere er som merkeboxere, du betaler for merket/navnet Rohypnol og den stygge grønnfargen.
Men effekten (kvaliteten) er mer eller mindre = de andre sterke Benzoene.

Riv og Xan har bare ikke den mytiske auraen Rohyonol har. Pillene som får damer til å slukne direkt ute på byen nesten uten å huske en dritt av at de har blitt voldtatt.
Og så er det de gamle junkiene som snakker så nostalgisk og varmt om dem. Og frasen jeg har hørt en milliard ganger:
"dette er faen meg de beste pillene å skyte!!" - alle junkier over 40
Really? Kult da, men jeg gir faen, jeg skyter ikke.

Og til slutt så er de jo faktisk sjelden vare.
Fordi man i stor grad sluttet å skrive dem ut pga. date-rape-ryktet.

Og vipps har du en svinedyr pille som ikke er noe "mer" eller bedre enn de andre på markedet.
Sist endret av krystallkongen; 27. november 2020 kl. 21:17.
R.i.p 23.04.2021
Hehe yea ,Jeg husker godt at de grønne 1mg var 20% dyrere en de runde hvite på 2mg! Da er folk rimelig tjukk i hodet
Sist endret av Tarm; 27. november 2020 kl. 21:41.