Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 921
For bare 1-2 måneder siden så ble jeg ganske rusa når jeg tok f.eks. 30-50 mg med knuste Oxyontin tabletter. Tenker spesielt mtp. Eufori, veldig avslappende og ikke lenger utmattet. Jeg gikk da og fortsatt på oxycontin og oxynorm (20 mg x 2 og mg 4 oxynorm).

Nå blir jeg bare mer og mer trøtt når jeg øke dosen.
Hva skyldes dette og hvordan kan jeg bli ruset igjen?
Hvor lenge må jeg gå uten oxy for å få igjen "rusfølelsen"?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Har du hørt om Toleranse?

Du må rett å slett ikke bruke stoffet en stund for å få opp ønsket effekt igjen. Men det er nesten aldri sånn at man får igjen den samme gode effekten som de første gangene man brukte noe.
Vanskelig å si hvor lenge du må gå uten for å bli i slik form igjen. . Har du brukt dette hver dag? I så fall gå ut ifra at det er en del "renter" på "lånet".
En måned vil jeg tro. Noen uker i alle fall.
Sist endret av Arex_x; 28. november 2020 kl. 19:41.
Takker!
Ja, det er selvsagt pga. Toleranse. Men da burde jeg få igjen ønsket effekt ved å øke dosen - Som jeg har gjort flere ganger. Men når jeg gjør det nå så blir jeg bare trøtt og trøttere jo mer jeg tar.
Har vært oppe i så mye som 100 mg på engang, faktisk. Og ble bare veldig trøtt.

Tror dere 2 uker uten stoffet ville holdt? Evt. 4 uker? 6? 8?

Kunne vært over 1 år uten dersom det var snakk om benzo, men er vel ikke mer enn noen uker på opioider?
Sist endret av Defending; 28. november 2020 kl. 20:02.