Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 7326
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Innlegg til TS`s kom som et sort ekko fra fra tiden jeg var hardt ute å kjøre på speed, hadde faktisk perioder der jeg trodde selv vennene mine hadde planta mikrofoner rundt om i leiligheten min..
Hva enn du holder på med TS så er rådet mitt å gjør hva du kan for å komme deg ut av det,
det finnes ingenting som er så ensomt å fryktsomt som en hverdag fylt av angst å overbevist redsel for at dine nære å kjære overvåker deg med kamera å mikrofoner.
Signert!
Vis hele sitatet...
Har speeda i 30 år og aldri hatt noe i nærheten av det du beskriver.
Blanda du med andre rusmidler for å ende opp med psykose?
Og til trådstarter: alle tips om å kutte all rus umiddelbart er ikke nødvendigvis så jævlig smart hvis du f.eks er pillemisbruker. Da bør du slutte i samråd/hjelp fra en eller annen helsefagarbeider.
Sitat av Sargasm Vis innlegg
Tror han fikk seg en ban etter han impliserte at modsa på freak konspirerte med disse pedofilitrådene, og var de egentlige mastermindsa som stod bak.
Vis hele sitatet...
Ok, takk for info!