Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1798
Jeg har tatt en pille rivo, har pisseprøve neste onsdag (akkurat en uke til) vil den gå positiv? Evt hva jeg kan gjøre for å få det ut av systemet
Kanskje.
For å få det ut av systemet må du
1. Ikke spise flere piller.
2. Vente.
Hva kommer all den «skyt først og spør etterpå» mentaliteten av?

Det er jo sååå mange som gjør det samme.
Neste onsdag? Det er godt mulig at du er safe siden det bare var en pille. Half lifen til rivotril er 18-60 timer.
Trådstarter
11 0
@munin369 da det betyr den er ut av kroppen i max 60 timer?
Jeg har veldig dårlig erfaring med klonazepam eller alprozalam og hvor lenge det sitter så, ja jeg kan tro du vil være positiv om 1 uke!

Sitat av M1000k Vis innlegg
@munin369 da det betyr den er ut av kroppen i max 60 timer?
Vis hele sitatet...
Effekten av pillen er ute etter den tid, spor av benzo kan finnes flere dager etter det.

Klonazepam (Rivotril)
I blod: flere døgn. I urin: 1 uke
Sist endret av AbSoul; 18. november 2020 kl. 19:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tror det var innpå nhi, fhi eller felleskatalogen at det sto noe sånt som at for å finne ut hvor lenge tablettene sitter i kroppen kan du ta halveringstiden å gange med 5.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av M1000k Vis innlegg
@munin369 da det betyr den er ut av kroppen i max 60 timer?
Vis hele sitatet...
Halveringstid vil si at etter 60 timer har du enda 50% av rivotrilen i blodet ditt. Rivotril er en av de bemzoene med lengst halveringstid.

Du kan regne ut hvor lenge det ca er i blodet ditt på: https://www.mdapp.co/medicine-half-life-calculator-81/

Jeg kom fram til ca 12.5 dager og kanskje mer og, rivotril har en halveringstid mellom 20-50 timer. Lykke til.
det er i systemet 11-12 dager med små mengder. Men hvem vet har hatt negativt e dag etter hasj så idk.