Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3763
heisann! har kikket lenge på det, blir slikt stoppet i tollen e.l.? er det lovlig å importere vaporizere?

evt, hva av røketilbehør er lovlig / kommer gjennom tollen uten at det blir hevede øyenbryn? vet blunts blir stoppet f.eks, pga at det er tobakksblader eller tilsettningsstoffer?

noen som har testet smokebuddy jr? lovlig å importere? noen som har bestilt enten eller?

lurer på å maskinere en egen patent på noe slikt. om noen her inne driver med cnc maskinering/3D printer skills med hardplast materialer som er med høy nøyaktighet kan vi jo slå av en prat på temaet?

sikkert flere tråder som besvarer dette, prøvde å se, men fant ikke noe med engang så, dedikerer denne til slikt.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Den store bong- og røykeutstyr tråden dekker noen av spørsmålene dine.

Det er ikke ulovlig å importere vaporizere, blunts blir stoppet fordi det egne bestemmelser, bl.a. så må advarselen være på Norsk på alle tobakksvarer.
Smokebuddy jr skal være helt greit å importere også.
Sist endret av Dodecha; 16. februar 2014 kl. 23:45.
frevev's Avatar
Trådstarter
noen som har prøvd smoke buddy jr eller smoke buddy da? virker som ett genialt konsept. og viktigere: noen som har bestilt online?

lurer også på hva folket mener er de billigste og beste nett headshopene i norge? har vel funnet mange, men regner med det er noen jeg har oversett.
Shady.no er grei. Alt blir overpriset med én gang det kommer inn til Norge.

Bestilte meg en typisk vekt til en 50-lapp på ebay, begynner å bli en god stund siden og jeg tror den burde ha kommet frem nå. Er dette noe som kan gjøre politiet nysgjerrig?
Har bestilt Vaporizer fra VaporGenie. Kom fint fram. De sender også etterbestillinger av filter gratis. Anbefales.
Bestilte en Pax vape for noen måneder siden fra eBay. Gikk helt fint.
Er ikke ulovlig å kjøpe røykeutstyr
Sitat av Dos Equis Vis innlegg

Bestilte meg en typisk vekt til en 50-lapp på ebay, begynner å bli en god stund siden og jeg tror den burde ha kommet frem nå. Er dette noe som kan gjøre politiet nysgjerrig?
Vis hele sitatet...
Nei, tror ikke det. Husk at det tar lang tid å shippe fra Asia. Har det gått over 30 dager bør du kontakte selgeren og spørre. Husk å klage før PayPal-garantien går ut.
frevev's Avatar
Trådstarter
pyromartin: fra ebay?

haha, unnskyld mine lazy eyes. Jepp, fra ebay. Jeg venter spent på min Puffit X, så veldig praktisk og grei ut.
Vil også oppdatere folk på ett papir for enkelhets, high fancy faktor: Randy's wired rolling papir, finnes kun i
Amerika virker det som? Bestilte meg på ebay iallefall. gledes. finnes i liten og stor størrelse.

Gjerne oppdater meg om dere vet av liknende papir fra andre produsenter med wire!
Sist endret av frevev; 20. februar 2014 kl. 19:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.