Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2386
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Har lenge tenkt på å prøve speed, drevet å snakki med påsan om det å faktisk ta å teste speed for for første gang. Møtte en fyr da her, han kjente visst en, fikk skaffa noe speed, ble en ca 1,5 gram hver på oss tre, dro hjem og la det vekk men idag bestemte jeg meg på å faktisk prøve det da, å det som det føles ut som er: En kaffekopp om morgenen. Hva skjer med dette fantastiske druget som så mange tydeligvis elsker? Tok det å har gama litt og sånn bare, ikke akkurat en "high" det her nei. Er det dårlig speed, eller er det faktisk bare slik speed føles ut som, at man et litt speeda, som en kruttsterk kopp kaffe eller 2? Jeg set iallefall ikke på det som en high, føler ingenting annet.
inntaksmetode og dose..?
Ihvertfall en smule (les: en million ganger) mer skadelig enn kaffe.
Du fikk antakelig knuste koffeinpiller og ikke speed i det hele tatt.
Anonym bruker
"Målløs Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er en stimulant. Det kan sammenlignes med effekten man får fra koffein, dog mye mer potent. Rusen "føles" ikke så utrolig annerledes enn speeden du får på kaffe. Oppførselen man får av amfetamin er derimot noe helt annet enn speeden man får fra kaffe.

(Koffein er definitivt et undervurdert rusmiddel.)
Dårlig speed. Ikke bruk det. Livet går i dass til slutt
Ikke kjør i deg det driten der. Det tar fra deg alt, dame, jobb, familie, psyke, penger og utseende. Kansje til og med du ender i kasjotten. Snakker av erfaring. Ren gift som er så avhengihets skapende at det er niffst. Har vært rusfri i 2 og halvt år nå. Å sliter fortsatt såppas mye at det blir vell Ufør å ugift.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Amfetamin gir ikke nødvendigvis en kraftig rus følelse som feks det å være full eller ned dopet på morfin.
Men du bør merke en form for indre uro/rastløshet og en bokstavelig talt "speeda" følelse.

Men noen reagerer forskjellig på stoffet, og jeg har vært borte i amfetamin som gir lite fysiske utslag men holder meg gående i flere dager.

Man får ofte mer "rus" av uren amfetamin fordi de putter andre midler i stoffet slik at du føler deg veldig ruset.

Men jeg ville styrt unna hvis jeg var deg, brukt riktig så øker amfetamin kapasiteten din og det er lett å bli avhengig av den formen.
Jeg har flere års erfaring med dette oppskrytte søppeldopet og er tilbøyelig til å være enig med tråstarter. Ellers var det beste med speed, selve smaken og det psykologiske aspektet rundt ritualet. Det er jo klart noen nyanseforskjeller på speed og kaffe, men hadde man vandret våken i flere døgn på kaffe ville man med stor sannsynlighet hatt potensiale for psykose. Det jeg vil påstå er at det meste av rus effekten på amf er placeboo med den bivirkning at du ikke får sove. Oppturen er ikke verdt nedturen. Ikke fikk jeg gjort noe særlig heller på stoffet, som og rydde eller være effektiv. Jeg kunne og sikkert sagt noe helt tilsvarende om cola av "Peru kvalititet". Jeg prøvde til og med å ha sex på begge disse stoffene, og måtte anstrenge meg i hel av at jeg nærmest følte meg asexuell. Jeg konkluderer med at noen mest sannsynlig er mer motagelige for den type rus, og andre ikke. Det skal du være glad for at du ikke er trådstarter.
Anonym bruker
"Arktisk Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Jeg har flere års erfaring med dette oppskrytte søppeldopet og er tilbøyelig til å være enig med tråstarter. Ellers var det beste med speed, selve smaken og det psykologiske aspektet rundt ritualet. Det er jo klart noen nyanseforskjeller på speed og kaffe, men hadde man vandret våken i flere døgn på kaffe ville man med stor sannsynlighet hatt potensiale for psykose. Det jeg vil påstå er at det meste av rus effekten på amf er placeboo med den bivirkning at du ikke får sove. Oppturen er ikke verdt nedturen. Ikke fikk jeg gjort noe særlig heller på stoffet, som og rydde eller være effektiv. Jeg kunne og sikkert sagt noe helt tilsvarende om cola av "Peru kvalititet". Jeg prøvde til og med å ha sex på begge disse stoffene, og måtte anstrenge meg i hel av at jeg nærmest følte meg asexuell. Jeg konkluderer med at noen mest sannsynlig er mer motagelige for den type rus, og andre ikke. Det skal du være glad for at du ikke er trådstarter.
Vis hele sitatet...
Hør, hør!

Jeg har samme tanke om rusen man får etter og 3 døgnet, det er nok mer bivirkninger av mangel på søvn, lavt blodsukker og lite mat.
Speed er veldig vanedannende. Veldig ødeleggende for hjernen. Glemskhet og vanskelig å finne tilbake til sitt opprinnelige jeg. Brukte det selv jevnlig i 5 år og blåste halve hjernen.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av gudbrand Vis innlegg
Speed er veldig vanedannende. Veldig ødeleggende for hjernen. Glemskhet og vanskelig å finne tilbake til sitt opprinnelige jeg. Brukte det selv jevnlig i 5 år og blåste halve hjernen.
Vis hele sitatet...
Er du enda preget av amfetamin bruken idag? Er det noe som bare ikke går vekk liksom?? Blir du noen gang kvitt suget etter å ta mer?
Ja, suget er borte sammen med hukommelsen.
Sitat av gudbrand Vis innlegg
Ja, suget er borte sammen med hukommelsen.
Vis hele sitatet...
Heldigvis besitter hjernen den egenskapen at den reparerer seg selv, og ikke minst lage nye veier inne i hodet...Men selvsagt i begrenset grad.
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Heldigvis besitter hjernen den egenskapen at den reparerer seg selv, og ikke minst lage nye veier inne i hodet...Men selvsagt i begrenset grad.
Vis hele sitatet...
Ja i noen grad, men klisterhjernen returnerer aldri. Jeg brukte store doser over lange perioder. Merkelig nok hadde jeg fast jobb hele perioden. Sjefen lurte på hvorfor jeg var så nervøs i perioder.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal kommentere her siden du er førstegangs bruker; Every man for them self, men å eksperimentere med amfetamin er ikke til å anbefale. Fører med seg så mye dritt at det er ingen uteforstående som noen gang kommer til å skjønne det. PS, alle reagerer litt forskjellig, noen blir faktisk rolige og behersket av amfetamin. Tror dog det er større sannsynlighet for at du har fått søppelvare. THROW IT B-)