Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1439
Hei.
Høres dumt ut, men skal en tur til Stockholm med toget og er keen på å ta med meg litt mdma da jeg skal på noen raves der. Hater å måtte spørre folk om jeg kan få/kjøpe av de og liker best å vite hva jeg dytter i meg. Tar bare med så lite at jeg bruker det opp mens jeg er der. Kan man bli stoppet av tollere med hund ut av Norge? Tenkte å ta med under 0,5g
Ja, det kan skje. En gang jeg tok bussen over grensa ved Svinesund ble bussen jeg satt på tatt inn i et stort bygg, hvor alle måtte ut av bussen mens en hund gikk gjennom.
Anonym bruker
"Bred Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt toget til Sverige noen ganger, har ikke sett tollere mot Sverige, men på tilbakeveien til Norge gikk de gjennom toget med hund og ba folk peke på bagasjen sin. Hvis du f.eks pakker det inn i en kondom du har klar til svelging i munnen så vil jeg tro du er ganske safe, så kan du bare si til de svenske tollerne at jakken sikkert lukter hasj fordi du røyket før reisen eller noe sånt om de skulle dukke opp med hund som lukter deg.
Er regelmessig hundepatruljering på togene fra Stockholm til Norge. Hilsen en som tar toget ofte
Trådstarter
5 0
OK. Takk for svar. Vet det er en risk, men hvor mye pes får man hvis man blir tatt med så små mengder? Bot? Anmeldelse?
Gjem stæsjet på et lurt sted på toalettet under turen.
Putt i rævva som proffene gjør
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som nevnt over kan du gjemme MDMA på toalettet. Du kan også legge det i en pose som du teiper diskret fast under et tomt sete, under søppelkassa eller andre steder som er skjult for passasjerene.

Du kan ha knust MDMA i en pillekapsel som du legger mellom tennene siden det området er tørrest i munnen. Hvis du blir stoppet kan pillekapselen svelges, hvis tollen undersøker avføringen din er den borte. Ulempen med den siste løsningen er at du kan ende opp med å rulle uten å ønske det. Du kan kanskje unngå å bli tatt for å smugle, men det er fortsatt forbudt å være ruset på stoffet.
Bestille i forkant til der du skal bo? Fra svensk vendor
Trådstarter
5 0
Takk for svar. Får se om jeg gidder å ta sjansen.
Jeg har ingen kontakter i Stockholm, dessverre.
Har bare opplevd hunder på toget fra Stockholm til Norge .Ofte politi på toget fra norge til sverige for å sjekke ut passasjerer. Men toget Oslo -Gøteborg er det hundekontroll begge veier . Uansett seg bakerst eller forrerst i toget og slik at du kan se hvem som kommer mot deg og at du evt har tid til å kaste fra deg shitten godt på forhånd
Blir til at du møter politiet på neste stopp og en bot