Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2164
Hei!
Er på jakt etter nye trådløse ørepropper. Har idag OnePlus sine trådløse, men jeg blir snart gal av all knitringa som oppstår når jeg er koblet til pcen og ikke hører på musikk.

Noen som vet hvordan man kan bli kvitt knitringen, eller anbefale noen andre propper?
Sennheiser Momentum in-ear?
Disse momentum in ear er sikker vel og bra, men de kan da umulig, i likhet med resten av sånne uten bøyle, sitte i øret med mindre man sitter og mediterer.

Hvis du er ute etter noe som koster litt mindre anbefaler jeg JBL reflect mini 2. Har selvfølgelig bøyle.
Jeg har gear iconX
Synes de gjør nytten sin, og sitter som et skudd i ørene
Fikk de gratis via SamsungMembers, noe mange andre også gjorde, derfor ligger det endel av de ubrukte til salgs på Finn.No. kan sikkert prutes ned siden der er så mange av de
Jeg er veldig godt fornøyd med disse. Har 2 sett jeg byttet mellom. Når jeg lader. Jobber som mekaniker og er høyt og lavt hele dagen. Det eldste settet er snart 3 år gammelt.

https://www.ebay.co.uk/itm/Awei-A920...3tu01YhtzJyiAw
Samsung Gear Icon X. Elsker den. Og du kan bruke bare enten denne, eller den andre proppen, det er transmitter og reciever i begge øreproppene, så du må ikke bruke begge på en gang, eller Kun den ene av dem. Og etuiet har batteri i seg som lader den når den ikke er i bruk.
Sist endret av Mokkasinen; 20. desember 2018 kl. 20:25.