Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3941
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Heisann, er litt redd akkurat nå. Har snust en god del måneder, og i dag etter jeg satte inn den første snusen hovet overleppa mi opp. Ligner på huden på fingrene dine etter lang tid under vann, den er ruglete og hoven og jeg har ingen anelse hva det er. Noen her som kanskje vet?
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Åssen får jeg det til å forsvinne. Har hatt det i hele dag, har bare hovnet opp mer og mer.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg virkelig snuste mye flasset jeg under leppa, det datt ut det jeg tenkte var dødt kjøtt, sikkert flere som kjenner seg igjen. Hvorfor ble du redd av dette?
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Nytt og ubehagelig, har angst.
Skyll med Cordosyl så blir det bra igjen, eller vent noen dager..
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Har zyrtec hjemme, tror du det vil hjelpe?
Tja om det skyldes allergi så hjelper det kanskje? Men det er vel slimhinnene i munnen som er lettere irriterte tenker jeg. Siden du ikke har snust så lenge så blir det jo noe fremmed som ligger å gnager mot tannkjøtt og leppe.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir bra igjen etter noen dager uten snus hos meg.
Anonym bruker
"Løpende Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har snust i 20 år. Hender det skjer under leppene mine også. Spesielt om jeg bytter til sterkere snus eller snuser mye i løpet av en dag. Bare å plassere den ett annet sted og la leppene hvile til i morgen.

Det er absolutt ingenting å ha angst for. Det er fordi du har snust mye.
Helt normalt, hjelper å ta det litt rolig et par dager
Anonym bruker
"Intolerant Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har snust i 20 år. Hender det skjer under leppene mine også. Spesielt om jeg bytter til sterkere snus eller snuser mye i løpet av en dag. Bare å plassere den ett annet sted og la leppene hvile til i morgen.

Det er absolutt ingenting å ha angst for. Det er fordi du har snust mye.
Vis hele sitatet...
Kjenner du noe i det hele tatt når du har snust i 20 år? Noe buzz? Eller får du bare tilfredstilt nikotinsuget?
Går over etter noen dager. Men bekymre deg mer for hva som skjer med tannkjøttet om du fortsetter
Anonym bruker
"Løpende Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjenner du noe i det hele tatt når du har snust i 20 år? Noe buzz? Eller får du bare tilfredstilt nikotinsuget?
Vis hele sitatet...
Jaja. Svir og kan bli småsvimmel enda. Spesielt hvis jeg fyllesyk, da må jeg enten ta en snus med en gang, eller så kan jeg glemme å snuse den dagen.

Snuser sterk snus, så de to siste for dagen kan rive bra i leppa. Men jeg elsker når det svir da
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjenner du noe i det hele tatt når du har snust i 20 år? Noe buzz? Eller får du bare tilfredstilt nikotinsuget?
Vis hele sitatet...
Har snust lenge men ikke i 20 år. Hva mener du med buzz? Det er jo nikotinsuget jeg søker å stille med en pris. Den deilige følelsen i kroppen når nikotinen gjør at du slapper av. Et godt måltid også en kaffe og en pris eller ekstra sterk pris når en slækker på sofaen. Helt topp.
Det er helt normalt hos nye snusere. du kan eventuelt bytte på hvor du legger snusen
Anonym bruker
"Intolerant Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skulle ønske jeg fikk den avslappende effekten av snus. Får bare følelsen av mild kvalme og en buzz.
Anonym bruker
"Misunnelig Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skulle ønske jeg fikk den avslappende effekten av snus. Får bare følelsen av mild kvalme og en buzz.
Vis hele sitatet...
Mulig du har litt høye forventninger til snus? snus er sjeldent noe spesielt digg før du på en måte er avhengig. Og det er ikke et rusmiddel som du kan sammenligne med noe beroligende. Det er nikotin og ikke et rusmiddel i den forstand.
Gnikk på skjorten når ingen ser. Pro-tip: Bruk innsiden
Forsvinner etter en uke hvis du ikke plasserer snusen samme sted igjen anbefaler å begynne med bleie hvis du ikke allerede gjør det. Etter ett par år med general løs ekstra sterk har jeg typ åpent sår under leppa som aldri gror
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Snuser som en jævel her, får av og til ruglete tannkjøtt selv etter mye snusing, inkludert død hud som revner fra innsiden av leppene, helt normalt.
Anonym bruker
"Løpende Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Gnikk på skjorten når ingen ser. Pro-tip: Bruk innsiden
Vis hele sitatet...
Hahahaha. Bare må ha mest svie?