Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1148
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har et lite dilemma nå, Skal reise fra Møre og Romsdal - Narvik, jeg har da et mellomstopp i Oslo. Burde jeg gjøre det eller ikke? Har med 1g.
Nei. 1g er ikke verdt de potensielle konsekvensene. Mest sannsynlig går det helt fint, men hvis du blir tatt blir det masse ork. Jeg hadde aldri i verden gidda risken for 1g.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du virkelig må ha med deg det grammet så pakk inn i stram glatt plastfolie og putt den i munnen og svelg den om du ser noe til noe kontroll. Ikke i bagen men lett tilgjengelig i buksa eller boxern
Jeg har hatt med grammere i hånda både til England og diverse destinasjoner i syden. Føler meg alltid trygg da. Er jo bare å svelge/kaste om det er kontroll :-)
Sist endret av Bankmann1; 25. juli 2018 kl. 21:29.
Anonym bruker
"Gul Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Enig med andre her. Putt grammet i plastfolie og ta den i boxeren. Be til gud at det ikke er narkohunder på flyplassen.
Pott den i rævva. Proffene gjør det
Sitat av Dr.Pepper Vis innlegg
Pott den i rævva. Proffene gjør det
Vis hele sitatet...
Hva er poenget med det? Om det først er bikkjer osv der vil dem jo lukte det uansett. Det er jo mye bedre å heller ha hasjen lett tilgjengelig og kaste/spise om man ser det er kontroller eller bikkjer. Å stappe en grammer i toern virker bare helt teit spør du meg.

Jeg tok med bittelitt fra Danmark med danskebåten en gang, og i Oslo var det tollere med bikkjer og full pakke. Hadde hasjen i hånda og slapp det bare rett ned på gulvet. Bikkjene markerte, men jeg hadde jo ikke noe på meg så det gikk greit. Hadde jeg hatt det i ræva hadde jeg blitt busta.