Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3837
Hei hei!
I går spurte kompisen min, Daniel, meg om jeg ville tripsitte når han skulle røyke syntetisk cannabis. Helt greit for meg det, bedre enn ingen tripsitter.

Etter to-tre trekk fikk han noe som kan minne om epilepsianfall x10, han hadde kraftige kramper, rullet rundt, øynene gikk oppover i øyelokket, han skummet fra munnen, kastet opp og fortsatte å ha kraftige kramper. Det å legge ham i stabilt sideleie var litt vanskelig, da han vridde seg rundt og fortsatte å ha kraftige kramper.

Jeg har aldri noensinne sett et så alvorlig illebefinnende, ikke på film engang. Dette glemmer jeg aldri.

Han var helt umulig å kontakte.
Jeg klarte likevel å legge ham i en slags stabilt sideleie, men måtte holde ham på plass, slik at oppkastet gikk ut av munnen. Da var det bare å ringe etter en ambulanse, de brukte fem minutter på å komme frem, jeg var veldig i tvil på om jeg skulle forlate ham og møte ambulansen utenfor, for å vise de veien inn, så det endte med at jeg gikk inn og ut til jeg så ambulansen.

Han ble sendt på sykehus, og var veldig heldig som overlevde, for å ikke snakke om at han garantert hadde druknet i sitt eget oppkast dersom jeg ikke var tilstede.

Jeg kastet resten av synten.
Så mye røyka han:
http://bildr.no/thumb/dVRhTGdJ.jpeg

Har du syntetisk cannabis inne hos deg? Da oppfordrer jeg deg til å kaste det med en gang, det kan redde ditt liv.
Sist endret av Rusmisbrukeren; 30. mars 2017 kl. 09:26.
Syntetisk cannabis er noe svineri..! Folk dør av den dritten, si nei!
Fyren er skyldig deg en stor takk, du tok ansvar og har garantert reddet livet hans i går! Kudos!!
Syntetisk er shit, men verden trenger flere folk som deg som faktisk ringer etter hjelp og passer luftveiene til kompiser som fucker opp. Alt for mange legger en spyende kompis på dass eller et stille rom hvor de kan aspirere seg ihjel på eget oppkast.
Fyfan. Jevlig. Gott det sluta bra!

Verste "badtrip" jeg har hatt har vart på synt. Synes det er verre mindfuck enn tre lapper god syre.

Hvilken variant var det? Hvor mye brukte han?

Veldig mange tenker ikke på HVOR sterkt synt er, og overdoserer stadig. (Overdos trenger ikke att vara livstruende.)
Nei fysj!
Godt det gikk bra med kompisen din. Selv om han overlevde kan han fortsatt ta med seg en smell av dimensjoner hjem etter en sånn opplevelse. Hold oss gjerne oppdatert på hvordan han føler seg i ettertid.

Disse syntetiske stoffene er et fuckings mareritt, og hvorfor har vi endt opp med dritten - jo, nettopp pga forbudet!
Trådstarter
Sitat av travaxa Vis innlegg
Fyfan. Jevlig. Gott det sluta bra!

Verste "badtrip" jeg har hatt har vart på synt. Synes det er verre mindfuck enn tre lapper god syre.

Hvilken variant var det? Hvor mye brukte han?

Veldig mange tenker ikke på HVOR sterkt synt er, og overdoserer stadig. (Overdos trenger ikke att vara livstruende.)
Vis hele sitatet...
Det var en analog av AM-2201, han hadde 0,1 g utover hele sigaretten.

Sitat av SpiritLion Vis innlegg
Nei fysj!
Godt det gikk bra med kompisen din. Selv om han overlevde kan han fortsatt ta med seg en smell av dimensjoner hjem etter en sånn opplevelse. Hold oss gjerne oppdatert på hvordan han føler seg i ettertid.

Disse syntetiske stoffene er et fuckings mareritt, og hvorfor har vi endt opp med dritten - jo, nettopp pga forbudet!
Vis hele sitatet...
Per i dag har han det bra, men før utskrivelse fra sykehuset fikk han vite at blodtrykket var noe lavt.
Sist endret av Rusmisbrukeren; 30. mars 2017 kl. 13:56.
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Det var en analog av AM-2201, han hadde 0,1 g utover hele sigaretten.
Vis hele sitatet...
100 mg?! Nå ble jeg nyskjerrig på hvorfor i all verden han fant på å legge 50-100 brukerdoser i siggen. Det er flere rapporterte dødsfall tilknyttet AM2201. Hadde han toleranse, eller i det hele tatt researcha stoffet på nettet først?

Anbefaler å lese denne. Det var 10-12 mg delt på 5 personer, og ga ca lik effekt...
Sist endret av RosaElefant; 30. mars 2017 kl. 14:32.
2 mg fordelt utover en hel sigarett skal være nok for en person.

Tror vennen din skal være veldig glad for at du var tilstede og tok ansvar.
Trådstarter
Sitat av RosaElefant Vis innlegg
100 mg?! Nå ble jeg nyskjerrig på hvorfor i all verden han fant på å legge 50-100 brukerdoser i siggen. Det er flere rapporterte dødsfall tilknyttet AM2201. Hadde han toleranse, eller i det hele tatt researcha stoffet på nettet først?

Anbefaler å lese denne. Det var 10-12 mg delt på 5 personer, og ga ca lik effekt...
Vis hele sitatet...
Sitat av fresHx Vis innlegg
2 mg fordelt utover en hel sigarett skal være nok for en person.

Tror vennen din skal være veldig glad for at du var tilstede og tok ansvar.
Vis hele sitatet...
Har nå fått tak i det spesifikke navnet:
5F-MDMB-2201
Etter en rask sokning fant jeg att dosering for 5F-MDMB-2201 er GODT under 100mg, nemligen 15-20mg.

Det er ikke uvanlig med dodsfall på noids.
Gjor research )
5F-MDMB er ekkel, og det var en altfor stor dose.
Alt av syntetisk er skummelt. Har sett personer med meget høy toleranse plutselig bæde av 2/10 av sin vanlige dose (målt med vekt).