Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 6424
Hei igjen!

Lurer litt på hva dere her på freak syns om (diskusjon)sin framstilling av freakforum, tenker da spesielt på rus delen.

Søkt litt på diskusjonsforumet der ang freak, og ser veldig mange dårlige kommentarer der. Noe jeg syns er litt rart.

Nå er ikke jeg så kjent med (diskusjon).

Så hva er deres meninger om det, evt er det noe her som er innom der i blant?

Vil gjerne høre hva dere mener og syns om forskjellige "ekle" kommentarer vi får derifra.

Behøver ikke bare diskutere rus delen, men freakforum generelt.

Diskutere!
Sist endret av king123; 7. desember 2015 kl. 00:19.
All the way up
Jeg tenker at det er bedre at folk får opplysninger om hvordan de setter en sprøyte ordentlig, enn å bare prøve seg. Har en person først bestemt seg for å prøve feks et stoff, er det beste forumet kan gjøre å guide personen så trygt som mulig.

Det er bra å ha en kilde som freaks rusforum. det er ganske streng moderering her også.

Bare la gutta på diskusjon skrive dritt, mens de sipper på vodkaen sin
Folk som ser ned på rusbrukere og rusmisbrukere vil naturlig nok også synes at rusmiddelforumet er søppel. Det er dessverre mange av disse her i landet. De ser ikke verdien i at folk utveksler erfaringer om rusbruk, for tanken er gjerne at hele fenomenet bare er uønsket.

Så er det de mer sofistikerte rusbrukerne som gjerne vil diskutere rusmidler, men som synes at freak bærer preg av å være en arena for kids, kriminelle og misbrukere, noe de ikke vil assosieres med. Det kan man jo forstå, jeg må innrømme at jeg synes flesteparten av trådene her holder en ganske lav standard selv, men folk er på forskjellige nivåer og i forskjellige faser av livet, og det er vel så viktig at kidsa og misbrukerne får snakke med noen, som at "ruseliten" skal være underholdt.

Det er selvsagt lett å kritisere rusmiddelforumet fra et personlig perspektiv, man trenger jo ikke å like alt som står her, men forumet tjener en viktig funksjon synes jeg, som det er verdt å bidra til. Det blir ikke noe bedre av at folk som sitter på kunnskap og erfaringer føler seg for fine til å delta.
Sist endret av mentalmelt; 7. desember 2015 kl. 00:37.
Er akkurat hva jeg mener å, men tydeligvis for de fleste der er vi bare en gjeng med rusmisbrukere.

Så ett innlegg når jeg søkte i stad hvor en hadde skrevet: gå heller til freakforum sammen med resten av speed misbrukerene.

Noe jeg syns er i overkant frekt. Da freak trolig har reddet flere liv når det gjelder og gi ut riktig informasjon så brukere eller nybegynnere minsker risikoen for overdoser betraktelig!

Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Folk som ser ned på rusbrukere og rusmisbrukere vil naturlig nok også synes at rusmiddelforumet er søppel. Det er dessverre mange av disse her i landet. De ser ikke verdien i at folk utveksler erfaringer om rusbruk, for tanken er gjerne at hele fenomenet bare er uønsket.

Så er det de mer sofistikerte rusbrukerne som gjerne vil diskutere rusmidler, men som synes at freak bærer preg av å være en arena for kids, kriminelle og misbrukere, noe de ikke vil assosieres med. Det kan man jo forstå, jeg må innrømme at jeg synes flesteparten av trådene her holder en ganske lav standard selv, men folk er på forskjellige nivåer og i forskjellige faser av livet, og det er vel så viktig at kidsa og misbrukerne får snakke med noen, som at "ruseliten" skal være underholdt.

Det er selvsagt lett å kritisere rusmiddelforumet fra et personlig perspektiv, man trenger jo ikke å like alt som står her, men forumet tjener en viktig funksjon synes jeg, som det er verdt å bidra til. Det blir ikke noe bedre av at folk som sitter på kunnskap og erfaringer føler seg for fine til å delta.
Vis hele sitatet...
Mentalment du er utrolig god på utdype deg!

Ja det er mye her som kan holde en lav standard det er jeg enig i.

Men igjen brukere/tidligere brukere, bruker mye tid på og informere så godt dem kan.

Det dem må forstå er at om noen har valgt/kjøpt så kommer dem til og ta uansett, da er det veldig greit med ett slikt forum som dette, som kan guide dem til og fjøre det på riktig måte.

Mener jeg tilogmed har sett enkelt beskymra foreldre som har postet her og spørt om råd her.

Mest sannsynlig har det vært tenåringer til foreldre på diskusjon som har vært innom her og hørt om råd.

Uff. Blir bare så frustrert over at dem ikke kan se hva ett slikt forum hjelper mot evt dødsfall.
Sist endret av king123; 7. desember 2015 kl. 00:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Freakforum har faktisk også en ganske god debattkultur i kjernen. Ja, det skrives mye rart her, men det stilles også rimelig strenge krav til saklighet og etterrettelighet brukerne imellom. Jeg vet ikke hvordan det er på diskusjon.no for jeg henger ikke der (kjedelige streitinger får jeg nok av andre steder ), men jeg tror neppe de stiller i en mye høyere klasse. Det eneste jeg umiddelbart ser som er bedre enn hos oss, er at ikke hver tiende tråd handler om hvordan man kan jukse på urinprøven sin. Det er faktisk et pluss.
Syns dere gjør en veldig bra jobb her, noe di fleste setter stor pris på.

Diskusjon.no er helt sikkert gode på enkelte andre ting.

Men det er freakforum jeg holder meg til!

Skulle nesten hatt en egen tråd på det "hvordan jukse på urinprøver" hehe
Det kan være ett symptom på at man gjør noe rett, noe eget som kan stå for seg selv istedenfor å bend over til alt og alle når man gjør seg mislikt istedenfor likt av alle.
Brukere og misbrukere av illegale stoffer blir sett ned på. Men da burde det være en bra ting at erfarne brukere/misbrukere kommer med riktig informasjon.

Var innom der igjen i stad hvor en bruker mente 200mg quetiapin ikke var en stor dose (selvom dette er et c preparat). Om man ikke bruker dette til vanlig er jo det en utrolig høy dose. Merker det jo selv på bare 25mg.

Dette var i helse kategorien, en onkel eller noe som hadde tatt for mye pepper.
Jeg har et nyansert syn på forumet.

På den ene siden er det et forum med meget mange oppegående medlemmer som har fått meg selv til å endre syn på mye. Om ikke nødvendigvis endret syn, fått utprøvd mine faktiske holdninger og fått svar på disse. Jeg nevner f.eks narkotikalegalisering, pedofili, innvandring osv.

Når det kommer til selve rusdelen av forumet er jeg derimot litt negativ innstilt. Diskusjonene er som regel gode, men det glipper en del på enkelte tråder jeg ikke helt ser hvorfor skal være her. Jeg er klar over at riktig informasjon er bedre enn feil informasjon, men med tanke på at det antageligvis finnes ungdommer som er på vippen av marginalisering, søker rus og får svar - medfører seg et eller annet moralsk kløe for mitt vedkommende. Det er ikke alltid slik at dersom man har bestemt seg for å ruse seg er det bedre om man får rett informasjon.

Samtidig er det en del glorifisering av enkelte stoffer, spesielt cannabis. Man utelukker ofte negative konsekvenser ved bruk. Heldigvis er dette mest snakk om yngre forumsmedlemmer, og som regel kommer den eldre garde inn og utfyller det totale bildet i en tråd. Likevel, kanskje litt problematisk da muligens enkelte brukere leser det dem vil lese. Og cannabis er trossalt et meget potent rusmiddel.

Så jeg forstår nedlatende kommentarer fra andre forum. Det tror jeg for det meste handler om trangsynthet og at enkelte tråder kanskje er på en moralsk vippepinne som ikke alle klarer å se fordelen ved å ha.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Jeg har vært her på forumet siden ungdomsskolen, har hatt et par forskjellige brukere opp gjennom årene.

Men freak har alltid vært stedet jeg henvendte meg, fra min første Mdma tur til andre ymse saker, freak har rådet, frarådet og hjulpet meg.

Setter stor pris på forumet og det vet jeg mange andre som gjør også.
Rumiddelforumet var uten tvil det stedet jeg frekventerte mest når jeg startet her for snart ti år siden. Det holdt høy kvalitet og ble moderert godt, synes jeg da i hvert fall. Kvaliteten og modereringen er nok fortsatt like god. Men min standard har nok økt i takt med alder, interesse endringer og utdanning. Ikke minst er det mange flere brukere. Med flere brukere blir det naturligvis også flere dårlige tråder. Det er nok også lavere terskel for søppeltråder da man stikker seg mindre ut i mengden. Idag er jeg lite opptatt av rusmiddelforumet. Det er nok mye pga. interessen for rus også har endret seg. Ikke minst etter å ha deltat i mange år så er jeg liksom litt ferdig med de debattene. Rusmidler er rusmidler, og diskusjonen rundt de er stort sett den samme. Det sagt så er det fortsatt nye tråder som dukker opp av høy kvalitet, og som jeg gjerne deltar i.

At jeg aldri har deltat fast på et annet forum sier vel igrunn nok om hva jeg synes om freak.no og herunder også rusmiddelforumet. Diskusjon.no drives som en foretning med mye mer penger enn hva freak.no gjør. De ligger under tek.no paraplyen med faste ansatte. Det er i det hele tatt sinnsykt at freak.no er å anse som en konkurent til diskusjon.no, men slik er det altså. Det sier sitt om jobben som gjøres på frivillig basis her på huset. Strengt tatt hadde det vært 100% fortjent om de mest aktive admins og mods hadde litt fortjeneste.

Så hva synes jeg om hva diskusjon.no synes om freak.no? Meh, kunne ikke brydd meg. Jeg skal la være å utale meg negativt om dem, til det vet jeg for lite om hva som skjer der. Hvis de holdninger som kommer frem her stemmer, synes jeg de kunne utstrakt den samme respekten. Fordi hvis man tror at de som henger her er speed-freaks har de ikke satt seg godt nok inn i det.
Den store forskjellen mellom Nff og diskusjon når det kommer til rusmidler er vel at brukere på Nff leser lenger enn bare tittelen på tråden, og ikke slenge ut ting som jævla nærkis etc uten engang å ha lest, det er ihvertfall det jeg har fått intrykk av. Bortsett fra det virker Diskusjon som et sted der fjortiser og hysteriske gravide kvinner trives godt, selvom det finnes noen brukere som også virker oppegående, vet at mange her på forumet også har en bruker på diskusjon.no
Jeg ser bare det at det er mye dårlig som en konsekvens av at det er et åpen forum for diskusjon av den type ting. Jeg mener det er positivt at alle har adgang til all informasjon, og at dårlige meninger kan utfordres. En segregering eller innstramming vil motbevirke akkurat dette, og er ikke dette nettopp problemet i samfunnet ellers.. Vi skviser folk ut i andre miljøer hvor de kun blir eksponert til likesinnede.

Det er heller ikke slik at dette går utover de trådene som er på et litt høyere nivå heller.

Og for all del, ikke finn på og lage en regel mot at folk poster og oppdaterer sine egne historier om missbruk og veien til og bli nykter, selv om det ikke er en "diskusjon" per definisjon. At så mange brukere her tar seg tid til å svare, oppmuntre, og hjelpe totalt fremmede de ikke kjenner er av tingene som som er hyggelig og se, og det validerer den delen av forumet sin positive funksjon der samfunnet tydeligvis feiler.

Viva la rusmiddelforum =)
Sist endret av Picard; 8. desember 2015 kl. 14:21.
Jeg syns diskusjon.no vs freak.no er veldig relevant med tanke på samfunnsoppbyggningen vår, se på brukermassen deres og de aktive kategoriene deres kontra vår egen brukermasse og våre aktive kategorier så er det veldig likt samfunnet vårt.. vi "hører til" en slags undergrunnsbevegelse som ikke mange av "folk flest" liker/aksepterer/skjønner/tørr å sette seg inn i.

Vi er den svarte sauen i flokken, hasjrøykeren i familien, speedfreaken på festen, soppktripperen på festivalen.. kall det hva du vil, men det er bra at begge deler finnes...

litt rotete men jeg håper poenget kom fram
Slike kommentarer vil vi få fra alle kanter uansett hvor det måtte komme fra. Vi er tross alt "freaks" både her på nettet og ute i samfunnet ellers. Det er jo litt det som er greia. At vi kan ha en egen plass å diskutere "litt" lyssky aktiviteter og slikt. Når det gjelder diskusjon.no syns jeg at det er mange fine kategorier å velge blandt, og har fått mange greie tips til en god mal på en førstepost. Ellers syns jeg at debattene og helheten i seg selv er ganske kjedelig og intetsigende. Selvfølgelig mye bedre enn å henge rundt på VG-debatt, dog. Der blir det nærmest schizofrent i omtrent hver bidige kommentar. Selv de som får mange "likes". Veldig lite nyansert og reflektert. Det er vel ikke noe sjokk, egentlig. Men, det er greit å styre unna OT og "sosialt"-delene av diskusjon.no. Etter min mening unødvendige og latterlige kategorier da resultatet er evig lange tråder med kun korte innlegg som "Jeg spiste kake, nå blir jeg feit". Kunne vel heller ha brukt IRC, eller noe slikt. Blir fort mye drama der også. Må nok si meg skyldig i noe av dette, da. Registrerte meg som femtenåring, og var ikke helt moden i hodet. Hacket meg rundt på steder jeg absolutt ikke hadde noe å gjøre. Spredde informasjon som ild i en vietnamesisk rismark fra privatforumet til mods og admins, hva som sto i warnlogs til hver og enkelt jeg fant for godt å kødde med osv. Gjorde noe slik med en relativt kjent bruker også, dessverre. Husker ikke hva han hadde gjort meg heller, så det kan ikke ha vært så utrolig viktig. Barnslig som jeg var ville jeg tulle med hodet hans, og fortalte ham hvor han var til en hver tid (Kvitteringer fra togturer og slikt), leste hans innerste tanker på ulike nettsider som sexfora og annen faenskap. Gjorde så klart ikke dette over lenger tid. Det gadd jeg jo ikke. Det var moro der og da. Ikke fullt så gøy når konsekvensene kom. De vurderte å gi meg ban på livstid men det ble utrolig nok til tre-fire måneder eller noe sånt. Ja, det var utrolig barnslig og teit. Jeg var vel rundt 16-17 da dette skjedde. Don't judge me.

Skjønner altså hvorfor mange ikke liker meg, men det er god grunn til å ikke opprette noen fanside for enkelte av dem heller. Veldig mange arrogante og nesevise menneskermed trangsynte, konservative holdninger som virker like lite reflektert som Rosabloggere fra helvete. Når det gjelder rus er det mange som bruker det der også. Det bare blir ikke pratet så veldig høyt om, for å si det slik.

PS: De kommer garantert til å lese dette her de også. Typisk nettfora, ha ha. Fun times.
Sist endret av Lucy In The Sky; 8. desember 2015 kl. 17:05.
NFF vant min trofast ettersom forumet er ryddig, lett og oversiktlig, tok også opp kampen mot rettskriving etter hvert pga freak sin standar.

Nysgjerrigheten/ukjente i rus blei bekreftet her, ble vokst opp med familie og lærer som sa, dop henger hjernen din å du risikere blodpropp..

Sitter mye på kvinneguiden, ikke samme som diskusjonsforumet, men leser mye uvitenhet blant hasj feks, typen røyker hasj iblant.
Tråden blir nedspammet av hets om hasj, hvor farlig det er osv, ingen hjelp å få.. Freak derimot!
Sist endret av justastonedhuman; 8. desember 2015 kl. 19:04.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Det er en stund siden jeg var der. Har aldri hatt bruker der, men "snoket" der en god del som resultat av mine Google-søk. Titt og ofte dukket også Freak frem. Det jeg husker før Freak, eller rettere sagt, det jeg husker når jeg sammenligner Diskusjon med Freak er hvor god retorikk "de jævla narkisene" her inne har kontra de på Diskusjon.

Jeg opplever også KP-funksjonen som nyttig og som "gulrot før pisk" for å skrive gode innlegg. Jevnt over er brukerne mer... raffinerte, om man kan si det slik.

En annen ting jeg liker er når man har en diskusjon og brukerne svarer på de enkelte argumentene i stedet for bare å skumme over svaret dem har fått før de motargumenterer på generelt grunnlag av en gitt sak.
Sist endret av Duckie; 8. desember 2015 kl. 19:06.
Sitat av Duckie Vis innlegg
En annen ting jeg liker er når man har en diskusjon og brukerne svarer på de enkelte argumentene i stedet for bare å skumme over svaret dem har fått før de motargumenterer på generelt grunnlag av en gitt sak.
Vis hele sitatet...
Sånn som politikere gjerne gjør når de ikke har annet enn stråmenn igjen på hånden Dette er jeg veldig enig med deg i Duckie. Det er en del av den gode debattkulturen som jeg verdsetter her på bruket.
Overskuddsmateriell
Hva kan man forvente seg av ett "konkurerende" forum? "Stikk til freakforum fordi der er alt bedre"?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Diskusjonere vil beskytte diskusjon.no, nFF-ere vil beskytte nFF. Litt som med konsoller, bilmerker og andre ting.

Mange har nok en ganske klar formening om folk som bruker ulovlige rusmidler. Og når man ikke til daglig ser speedfreak5000 komme med vettuge ting om situasjonen i Canada, er det ingen grunn til å gå litt dypere i materien.

Da kan jeg kaste et blikk på forsida, og riste på hodet til at «nå vil de ta med hasj på fly, spør vitterlig meg om de bør velge psykolog eller «benzo», hva nå enn det der er, rett over en sikkert veldig ung person som vil ha ny gaming-PC, og tittelen «Ritalin» uten noe videre som om det er en selvfølge, og sobril og rivotril, og skepsis til å være nykter, folk som tror hampolje kan være medisin, planer om å fremme sin fæle politiske agenda, og skumle gatekjøp. Uffameg for no drit. Hvorfor skulle jeg lese noe sånt? Er jo åpenbart at det bare er tull her. Burde stengt ned hele sjappa jo! Hvorfor kommer folk hit med spørsmålene sine om DHL og servere? Kan de ikke bare komme bort til oss? Hos oss slipper de jo alle narkisene, og vi har forumleker. Klarer vi å telle til 200 sammen mon tro? Og vi kan snakke om bil! Og trening! Hah! De tingene kan man ikke nevne på frik engang, for det er visst utafor. LOL»

For meg virker diskusjon.no som en litt mer vettug versjon av facebook, der man kan møte fremmede også, og omtrent alle er fra Norge: Mainstream, kommersielt, en del bra, en del dårlig.

Den kommersielle biten gjør at de gjør plass til for eksempel forumleker: De vil jo holde folk der.

På diskusjon.no føler jeg meg mye mer isolert også. Forsiden deres: de 5 trådene det er mest nylig aktivitet på (jada, man kan utdvide til flere), men dominert av hovedkategoriene. «Jaja, det er hit jeg alltid går, så jeg får bare trykke på den knappen jeg alltid gjør».

nFF sin forside: De 25 trådene med nyligst aktivitet synlige for alle. Må trykke på en spesiell knapp for å se alle kategorier, og må være pr0 og bruke skript for å ignorere ting. «Jeg kommer egentlig hit for å lese triprapporter, men her er det en tråd om fotografi. Og der diskuteres Assassin's Creed. Hm. Kanskje jeg skal sjekke ut de også»

Diskusjon sin modell ser ut til å være standard på fora, og det er imo dårlig, da det gjør det vanskelig for nye brukere å se forskjellige deler av siden. Gamle brukere vet allerede hvor de kan få fylt på med sitt.

På treff har jeg møtt folk fra begge steder, og det er omtrent som ventet: Brukanes folk. Ikke at jeg kan skryte på meg nok til møter til å trekke konklusjoner om hvertfall diskusjon.no sin brukermasse som helhet.
Jeg var sammen med en gruppe (for meg) stort sett ukjente mennesker forleden, og der observerte jeg noe artig: En av disse personene var litt av en... selvutnevnt dataguru/internettninja/digital Indiana Jones. Ikke at han var hverken datakyndig eller bevandret på nettet, men mer så enn de øvrige i rommet. Og han hadde på sine vandringer slumpet over freak.no, et mystisk forum på internetts skyggeside de andre ikke engang hadde hørt om. Det var ganske fascinerende å iaktta hvordan han la ut om dette skjulte forumet - som var lett å finne, må vite, hvis du bare visste hva du skulle lete etter! - der kriminalitet ble diskutert åpenlyst og narkotika florerte og 'er nok en del wannabes der, men du blir ikke moderator på et sånt sted uten å ha sitti i fengsel mer enn én gang, for å si det sånn' og jaddah jaddah. Han 'stjal' også en del innhold herfra og han brukte ord og vendinger som var tatt rett ut av ekelte tråder og presenterte dette som sitt eget: joda, han visste godt hvordan man lagde bomber. Og 'Ecstacy' heter egentlig 'MDMA' og så lenge stoffet er rent er det noe helt annet enn den dritten dealerne selger som er 'bøffa ut med metamfetamin' - ikke at han hadde prøvd, selvsagt, men han 'kjente folk...' Tilskuerne var fjetret med skrekkblandet fryd og han sopte inn anseelige mengder bad boy-cred på den seansen - jeg må nesten bare anta at det ble noe på ham. En tåpelig oppførsel, men jeg tror mange har lignende erfaringer.

Mitt inntrykk er igrunn at hver gang freak dukker opp - enten det er i diskusjoner på andre fora, i radioprogrammer der de har slumpet over nff i søken etter noe annet, eller i samtale med internettsurfere som har rotet seg utenfor sikkerhetsnettet på stranda - så er det at det at alle utenforstående reagerer med vantro. Noen er også indignerte og moralistiske og synes nff forleder ungdommen med hasjnarkotikasprøyter, dirking, kriminalitet og det som verre er. Andre synes nff er (ufrivillig) morsomt med diskusjoner om vannpiper med epletobakk eller har seriøse meningsutvekslinger om farene ved løsemiddelrus. Noen bruker det de finner for å smi et uriktig bilde av seg selv. Og noen er bare fullstendig forfjamset. Sånn sett er reaksjonene forskjellige og uensartede. Men alle reagerer også med pur, skjær vantro. "Er det virkelig LOV å snakke om det der!?", "Er det virkelig noen som GJØR slikt!?", "Haha, har disse folka virkelig OVERLEVD barndommen!?", etc., etc.
Den reaksjonen tror jeg er ganske unik for nff. Og selv om mange vil hevde det er opplagt fordi de kjenner seg igjen i det, så synes jeg faktisk at den reaksjonen er veldig merkelig: Det er merkelig at folk oppriktig tror det er ulovlig å diskutere narkotikabruk. Det vet nemlig stort sett at selvsagt er det lovlig å diskutere droger i et land med ytringsfrihet, men de har bare ikke tenkt over det og antatt på autopilot at det er forbudt. Og det er merkelig at folk ikke tenker over at det er relativt mange som gjør sprø ting, for alle har hatt en slik weirdo i klassen da de gikk på skolen - han som tjuvlånte hagla til far for å skyte postkasser, eller hun som haika til Sverige da hun skulka skolen i femteklasse, eller han som ble henta av politiet for tagging midt i timen... Man trenger ikke granske hukommelsen særlig lenge for å huske at disse tingene skjedde da man var barn. Likevel kommer det som et sjokk på de fleste at ja, noen gjør nutty ting og ja, det havner på nettet.

Freak utgjør er et fjernt univers for de fleste. Jeg lurer på hvor mange tilsvarende små og store bobler der ute som ville gitt meg tilsvarende sjokk, men som beboerne tar for gitt.
Sist endret av Myoxocephalus; 22. mars 2018 kl. 20:33.
Rydda opp litt. Vi får prøve å ikke skli helt ut. Bruk heller IRC til det =)
Jeg har ikke lest noe negativt om vårt forum, men jeg holder meg helst her. På andre forum blir tråder stengt så snart det blir antydning til interessant, og mange emner skal ikke diskuteres i det hele tatt. Siden jeg er kvinne kunne jeg av og til ønsket meg litt større takhøyde for temaer som vi er mer opptatt av enn menn, men det er greit.
Klem fra Betty
Man får som regel svar på det man lurer på innenfor de fleste kategorier her, så det er jo uten tvil et god forum, om det måtte være rus eller noe generelt. Sier seg selv at a4-personen ikke vil ha så mye positivt å si om et åpent rusforum på nett, men det får vel så bare være tenker jeg.
Må si det var småkleine greier på det der norge på dop though!