Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2970
Har kjøpt cannabis en gang tidligere fra Tyskland på 4g som gikk helt fint. Har også kjøpt LSD en gang, men det var fra Norge. Hørt mange skrekk historier angående cannabis og tollen så kjenner jeg er litt bekymret over en sending jeg venter på som ligger på 10g fra Tyskland.

Har prøvd å google dette men har ikke funnet så mye på det. Tilbakemeldingene til vendorene jeg har kjøpt fra pleier å være ganske strålende. Tenker at så fort noen blir tatt for å kjøpe fra utlandet, så ville de nok lagt fra seg en negativ tilbakemelding? Er det ofte folk blir tatt for slikt? Kjenner at det frister sterkt å kjøpe fra Norge pga shipping tid og mindre risk, men det er jo gjerne dobbelt så dyrt her i Norge i forhold til utlandet, pluss mindre utvlag!
Noen blir tatt og noen andre slipper unna. Det er ikke godt å si om akkurat du er den heldige. Er du smart, kjøper du fra innen lands neste gang.
Tyskland og Nederland er land som man sjeldent burde bestille fra fordi det er mer risky.
Du har nok gode odds for at sendelsen kommer fram selv om den sendes fra tyskland dog.

Kjøper du innenlands så er det nesten garantert at sendelsen kommer fram. Det er mange norske vendorer på Nucleus som selger nettop det du er interrestert i og mye annet. Det gir for meg mer mening å bestille fra en innenlands vendor (enn en tysk vendor) som selger til en ok pris, har gode varer (sjeldent dårlig) og kan garantere velykket og rask shipping (typisk 3 dager, rekorden min er 22 timer)

Ett av de bedre landene å bestille fra er UK. Gode priser på cannabis og LSD. Varene har mye større sjanse for å komme fram enn f. eks fra Nederland. Det er også ett veldig stort utvalg av varer fra UK vendorer (rundt 2800 varer fra UK på Nucleus).
Sist endret av Solaced; 21. september 2015 kl. 04:19.
Det er bare snakk om tid før det blir stoppet om du bestiller slikt fra utlandet.
Så lenge pakken ikke kan spores til deg er du safe. Lurt å sette opp postkasse me falsk navn som du bestiller varene til. Er det snakk om større mengder, kan du dog risikere at politiet spaner på postkassa og venter på deg. Det er et sjansespill, er du med på leken må du tåle steken.
Kjenner jeg er veldig ukomfortabel nå angående sendelsen! Trøster meg selv med at jeg bare har handla fra utlandet 2 ganger med store mellomrom + forskjellige addresser begge gangene så tviler på at de er spesifikt ute etter meg, men hvem vet, kan hende den oppdages ved ett "uhell". Lever også i kollektiv, men pakken har jo navnet mitt på seg.

Kjenner at det virkelig ikke er verdt uroen å handle fra utlandet selv om det er billigere, tror jeg heller handler innenlands neste gang selv om det er dobbelt så dyrt. Hvem som helst kan ha sendt pakken til mitt navn, så om jeg skulle bli møtt av politiet når den dukker opp så er det vel bare å nekte?

Er det noen nordmenn som har skrevet om en hendelse hvor de har blitt tatt? Ville vært fint å lese om det finnes!
Sitat av Raging Vlad Vis innlegg

Er det noen nordmenn som har skrevet om en hendelse hvor de har blitt tatt? Ville vært fint å lese om det finnes!
Vis hele sitatet...
Jeg har fått stoppet en stor forsendelse. Men nektet, og de greide ikke å knytte meg til noen betaling av pakka eller noe, så det gikk fint. Det var ganske heftige indisier mot meg også.
Helt ærlig, så er det en god sjanse for at det blir stoppet. Politiet vil da enten kalle deg inn til avhør, eller møte opp på døren din. Pass på å ikke ha noe ulovlig hjemme. Nekt all kjennskap til hva de snakker om i et evt. avhør på stedet eller på stasjon, ikke inkriminer deg selv på noen som helst måte, uansett hvilke hersketeknikker de bruker. Er du heldig vil saken bare bli henlagt. Mange har brukt denne metoden.

Slett også alle spor på mobil og data.
Sist endret av Bomboklat; 22. september 2015 kl. 21:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.