Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 9077
Skal mest sannsynlig pisse på mandag, å tror jeg enda har THC i meg, så jeg poppet akkurat 5 greie dråper med zalo i kjæften(fy helvete smaken går ikke bort, er helt jævlig) tenker jeg også tar et par dråper på søndags kveld, drikker også 4L+ vann om dagen. På mandag har jeg vært clean i ca 18-19 dager, å smoket 3-4 ganger i uka før pausen. Iværtfall, hovedspørsmålet er hvor mye zalo er egentlig nødvendig for å få ønsket effekt? Ser noen snakker om en spiseskje, det tror ikke jeg at jeg klarer å trø ned, 5 dråper var mer enn nok. Men om det MÅ til, så får jeg vel bare bite i det sure epplet å trø ned ennå mere.. setter pris på svar om erfaringer med dette.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Zalo fungerer ikke til annet enn vond smak i kjeften og velluktende tenner. Det har etter hva jeg vet absolutt ingen innvirkning på thc-nivået i kroppen din.

Du burde forøvrig være ren etter 18 dager med mindre du var tidenes stoner før du slutta.
Sist endret av Bombasa; 18. juli 2014 kl. 22:16.
Vil egentlig ikke oppfordre til noe som er potensielt dødelig, men om smaken er det værste så fyll opp en kapsel eller to.. Har aldri hørt om noen som har drukket zalo selv, regner med det er livsfarlig, ville heller gnidd kølla inn i det før pissings så prøven blir ødelagt(dette er bare noe jeg har hørt blitt gjort med suksess, lover ingenting!)
"Øko-Terrorist"
Dette har overhodet ingen virkning, dette var et rykte jeg husket gikk for en 10-12 år siden, var en som prøvde, husker han stod å spydde skum i et kvarter
Trådstarter
21 1
okei, tror jeg dopper å drikke mere da, får prøve å stappe litt inn i urinrøret før evt pisseprøve. å det med kapsel skulle jeg tenkt på før jeg tok det i kjeften, for den smaken går fanikke bort :/

Sitat av tr80r Vis innlegg
Dette har overhodet ingen virkning, dette var et rykte jeg husket gikk for en 10-12 år siden, var en som prøvde, husker han stod å spydde skum i et kvarter
Vis hele sitatet...
Pisset han positivt?
Sist endret av Fittegutt1; 18. juli 2014 kl. 22:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
"Øko-Terrorist"
Sitat av Fittegutt1 Vis innlegg
Pisset han positivt?
Vis hele sitatet...
Som en helt

Det er heller ikke vanskelig for dem å finne ut at prøva er ødelagt pga såpe, så anbefaler heller å jogge og svette som faen og drikke masse vann(pass dog på vannforgiftning).
Sist endret av tr80r; 18. juli 2014 kl. 22:33.
Hvis du ødelegger prøven med Zalo osv, må du mest sannsynlig møte opp for å pisse en gang til senere, noe som kjøper deg litt mer tid. Du skulle kjøpt deg en whizzinator.
Trådstarter
21 1
ja det jeg tenkte, trenger bare toppen en uke extra for å være 100% sikker på at jeg er clean
Tror dette kommer til å funke bedre for deg om du trener og drikker masse vann frem til mandag, istedet for å drikke Zalo, det høres jo helt på trynet ut. Pluss; har du ikke vært den største stoneren de siste månedene er man som oftest clean etter 2 - 3 uker.

Var selv clean etter 2 uker sist jeg hadde pause, og da hadde jeg røyka ganske sammenhengende i et par - tre måneder først.
Zalo inneholder bl. annet Salisylsyre noe som er lite gunstig for magesekken. Det diskuteres mye om middelet har den effekten at den fremmer bakterienes resistens, noe som gjør at en infeksjon for eksempel, vil bli relativt vanskeligere å behandle og det gir økt risiko for alvorlige infeksjoner. Jeg ser ikke hvordan Zalo skal ha noen annen effekt en å gi deg magesår, der du vil ende opp med oppkast, magesmerter og gå på solide doser Antibiotika i lange tider kombinert med syrenøytraliserende. Dette gjør du for å fjerne en infeksjon som ellers hadde ligget i magesekken din for alltid, og med innholdet av Salisylsyre kan det tenkes at du vil få store problemer. Høres for meg ut som et kjerringråd som en idiot har tenkt ut.. ''1 dråpe er nok'' huh? ''Fjerner skitt og smuss'' Fjerner muligens skitt og smuss fra tarmen. Om det faktisk ligger noe bak skal jeg bli overasket. Anbefaler deg å heller møte opp med stoff i blodet en å drikke oppvaskmiddel.
Off topic: lurer på hvordan denne myten har oppstått. Selv har jeg en teori på at folk kanskje har tenkt at i og med zalo løser opp fett, og thc kan sitte i fettet etter langtidsbruk, hjelper det å bøtte nedpå zalo. Isåfall er det rart ingen bruker zalo som slankemiddel :P
Prøv å kjøp detox kur på enn sunnkost forrettning i morgen, bedre sent enn aldri :P

Selv om det bare er få dager om du skal tisee på mandag. Men er vært forsøket. Du kan selvfølgelig også ringe å si du har fått omgangssyke, sparer deg 48 timer i alle fall, da man ikke får komme inn til lege før 48 timer er gått etter siste "spy/do tur"

Ellers drikke mye vann, samt detox kur. De jeg mener skal man blande med vann og drikke - det renser kroppen for avfalls stoffer

Om du starter å drikke dette i morgen- og fortsetter i fire fem dager kan hjelpe. Pluss mye kaldt vann, legg enn 1,5 liter flaske i fryser med litt vann, fyll den etterpå med kaldt og nyt det forran tv.

Nå ble jeg veldig tørst på kaldt vann selv hehe
Lykke til
Har hørt det skal funke å drikke eddik vet ikke om det stemmer
"Øko-Terrorist"
Sitat av bacongull Vis innlegg
Off topic: lurer på hvordan denne myten har oppstått. Selv har jeg en teori på at folk kanskje har tenkt at i og med zalo løser opp fett, og thc kan sitte i fettet etter langtidsbruk, hjelper det å bøtte nedpå zalo. Isåfall er det rart ingen bruker zalo som slankemiddel :P
Vis hele sitatet...
Det er akkurat det resonnement jeg ble fortalt
Sitat av PyroMartin Vis innlegg
Har hørt det skal funke å drikke eddik vet ikke om det stemmer
Vis hele sitatet...
Eddik er en syre og kan være etsende på slimhinner og hud, så vær forsiktig med inntaket! Små doser eddik gjør ingen skade på deg, og er brukt som folkemedisin. Vet ikke hvordan eddik skal fjerne THC, og jeg tviler på at det gjør det. Kan godt hende at det faktisk fungerer, jeg vet helt ærlig ikke - virker bare som et kjerringråd uten virkning. Prøv et glass med utvannet eddik isåfall. 2-3 SS eddik er ikke farlig.
Sist endret av Relevant; 19. juli 2014 kl. 01:38.
Sitat av bacongull Vis innlegg
Off topic: lurer på hvordan denne myten har oppstått.
Vis hele sitatet...
Dypper man noen dråper med zalo i urinprøven vil den slå ugyldig/ikke positiv. Tror det er derfor myten har oppstått. Man pisser ikke rent av å drikke zalo...

For all del, ikke finn på å stappe zalo i urinrøret ditt...Kjøp deg en engangstest på apoteket og sjekk om den er positiv. Er den negativ har du nok ingenting å frykte.
for å herje istykker prøven din, må du bare drikke tett med vann dagen før såpass at du pisser hvert kvarter
Hva med å spise sitroner og drikke appelsinjuice? Har hørt at citrus gjør kroppens ph balanse surere, og dermed blir det vanskeligere å få korrekt prøve. Aner ikke om det virker men har hørt folk bruker det.
Du kan ikke innta noe for å bli clean, att folk i 2014 enda tror dette er for meg helt ubegripelig. Zalo på kølla hørtes heller ikke videre godt ut og prøven vil mest sannsynlig skumme, og da regner jeg med Politiet skjønner tegninga da jeg hittil bare har møtt én politimann som faktisk virket dum.


Det sagt, lykke til. Spis greit og hold deg i aktivitet er vell det beste du kan gjøre.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Makan til tåpelige forslag har jeg ikke sett på lenge..

DrOctagon: Herje istykker prøven? Om du drikker masse vann vil du ende opp med å gi en prøve som er mest vann, ergo vil de se at du har for lave kreatin nivå i prøven og be de ta prøven på nytt. Dette var standard prosedyre allerede for 14 år siden.

Se her.
Sist endret av Dodecha; 19. juli 2014 kl. 10:31.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Makan til tåpelige forslag har jeg ikke sett på lenge..

DrOctagon: Herje istykker prøven? Om du drikker masse vann vil du ende opp med å gi en prøve som er mest vann, ergo vil de se at du har for lave kreatin nivå i prøven og be de ta prøven på nytt. Dette var standard prosedyre allerede for 14 år siden.

Se her.
Vis hele sitatet...
Så er det jo gjerne kjøpt seg en uke eller to ekstra på å bli clean og levere en skikkelig prøve! Erfaringsmessig så blir ikke lave kreatin nivåer slått hardt ned på heller.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Så er det jo gjerne kjøpt seg en uke eller to ekstra på å bli clean og levere en skikkelig prøve! Erfaringsmessig så blir ikke lave kreatin nivåer slått hardt ned på heller.
Vis hele sitatet...
Virker som om praksisen varierer fra sted til sted.
Trådstarter
21 1
Vil det hjelpe å ta kreatin monohydrat da? Det har jeg hjemme :-)
Står mye nyttig her. Kort fortalt er det beste alternativet å innta kreatin (for å opprettholde kreatinnivået) og vitamin B (for å få gul farge) når du heller innpå vann før du skal ned å pisse.
Sist endret av Marr; 19. juli 2014 kl. 11:36.
Piss litt i koppen, og resten i toalettet, deretter tar du koppen i toalettet og fyller det litt over halv fult, det har fungert begge gangene jeg var hos politiet på pissings
Det hjelper ingenting å drikke mye vann i dagene før prøven.
Kun for å "lure" den samme dag.

Det som derimot hjelper er å brenne fett, dvs. fysisk aktivitet.
Fettforbrennende preparater som effedrin speeder garantert opp prosessen, men hvor mye vet jeg ikke.
Det med trening er pisspreik.
Folk kan ha vært borte fra hasj i flere år og levert rene prøver.
Helt til de begynner å trene,hasjen lagres i fettvevet og når det brytes ned dukker gammelt forbruk opp som positiv prøve.
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Det med trening er pisspreik.
Folk kan ha vært borte fra hasj i flere år og levert rene prøver.
Helt til de begynner å trene,hasjen lagres i fettvevet og når det brytes ned dukker gammelt forbruk opp som positiv prøve.
Vis hele sitatet...
Hehe, flere år faktisk....
Kanskje du skal få litt kunnskap før du lirer av deg slikt tull?

Trening gjør at thc metabolittene fjernes raskere. Det vil si at du pisser ut mere rett etter trening. Trening er derfor viktig for å fjerne thc raskt, men det er ikke anbefalt å trene like før slike prøver av samme årsak.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
dustedgorilla: Forsøk gjort med rotter sier det motsatte, har du bevis på påstanden?
De ga rotter 10mg/kg THC daglig i 10 dager, og induserte fettforbrenning med hormoner samt fasting, nivåene med THC metabolitter steg ikke over minimumet (cutoff) som er 50 ng/ml.

Reintoxication: the release of fat-stored Δ9-tetrahydrocannabinol (THC) into blood is enhanced by food deprivation or ACTH exposure
Prøv certo (frysepulver). Alltid funket for meg, men ganske hardt for magen. Bland en pose med 0,5 liter vann, og drikk den så fort som mulig, ca 1 time før prøven. Så drikker du 1-2 liter vann etterpå, piss 2 ganger så holder du deg til prøven. Tror det funker å ta B 12 for å få farge på urinen.
Trådstarter
21 1
Sitat av FireTjue Vis innlegg
Prøv certo (frysepulver). Alltid funket for meg, men ganske hardt for magen. Bland en pose med 0,5 liter vann, og drikk den så fort som mulig, ca 1 time før prøven. Så drikker du 1-2 liter vann etterpå, piss 2 ganger så holder du deg til prøven. Tror det funker å ta B 12 for å få farge på urinen.
Vis hele sitatet...
hmm, takk for tipset, hvor får du kjøpt dette? så du har altså røyket veldig nært pissedatoen, og tatt certo å pisset reint?
Sist endret av Dodecha; 26. juli 2014 kl. 10:52. Grunn: dobbelpost
Prøv å finn Micropur Forte på fritidsbutikk som XXL eller lignende. Solgte det til folk jeg kjente før de skulle på pissings. De som ikke hadde røyket "fast" over lengre tid, og ikke røyket 2ish dager før prøven, ble alltid rene. Med 2 stk av de I 1,5L vann så du på en måte renser tisset dagen før. De fikk kreatin-monohydrat, spectro multi og B12 shots av meg også for å få mer autentisk farge og verdier i tisset. Jeg hadde et par faste som alltid fikk resultat selvom de røyket dagen før til tider. Jeg har aldri skjønt hvordan eller hvorfor det fungerte. Om du er desperat så kan du jo vurdere det.

P.S
Hvis det fungerer for deg, så vær forberedt på god business om du er villig til å lyve til dine bekjente om hva det er og hvor du får det fra. Jeg hadde de for 200kr pr stk, og folk trengte 2 så det ble bra penger da folk skulle ha de. Noen fikk kompis pris etterhvert fordi de kom så ofte og jeg følte meg "slem".

Jeg garanterer deg ingen ting, resultatene kan være helt uahvengige av dette.
Sist endret av Scathan; 30. juli 2014 kl. 05:33.
Var på rehab og der sa doktoren at det var vanlig å pisse positivt noen uker uti oppholdet.
Trådstarter
21 1
Sitat av Scathan Vis innlegg
Prøv å finn Micropur Forte på fritidsbutikk som XXL eller lignende. Solgte det til folk jeg kjente før de skulle på pissings. De som ikke hadde røyket "fast" over lengre tid, og ikke røyket 2ish dager før prøven, ble alltid rene. Med 2 stk av de I 1,5L vann så du på en måte renser tisset dagen før. De fikk kreatin-monohydrat, spectro multi og B12 shots av meg også for å få mer autentisk farge og verdier i tisset. Jeg hadde et par faste som alltid fikk resultat selvom de røyket dagen før til tider. Jeg har aldri skjønt hvordan eller hvorfor det fungerte. Om du er desperat så kan du jo vurdere det.

P.S
Hvis det fungerer for deg, så vær forberedt på god business om du er villig til å lyve til dine bekjente om hva det er og hvor du får det fra. Jeg hadde de for 200kr pr stk, og folk trengte 2 så det ble bra penger da folk skulle ha de. Noen fikk kompis pris etterhvert fordi de kom så ofte og jeg følte meg "slem".

Jeg garanterer deg ingen ting, resultatene kan være helt uahvengige av dette.
Vis hele sitatet...
okei takk for tipset, men var uten i nesten 1 mnd før jeg pisset sisst mandag, å skal klare å holde meg unna til 18/8 som er sisste pissedato. så tror alt skal gå bra