Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1882 202148
Sitat av Sineitic Vis innlegg
ok, seriøst, trenger hjelp her! kompisen min brukte 20 min på å installere og spille, men sjeg har brukt 3 timer nå og enda ikke halvveis i oppdateringa.. det verste er at han sitter rett ved siden av meg! Desperat rop etter hjelp!
Vis hele sitatet...
kopier filene fra hans PC over til din om han er rett ved siden av deg? Du finner spillet i steam-mappa.
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Arg hvorfor i helsikke får jeg ikke startet spillet?? Trykker på Play i Steam og får meldingen 'Steam - Error. This game is currently unavailable. Please try again at another time'.

Faderullan altså. Vurderer pirat selv nå..
Cookie Monstah ^_^
jeg laster pirat nå jeg, gidder ikke vente på at steam serverne skal virke igjen... de er alltfor belasta atm siden så mange spiller
Jeg har kommet meg til 97% nå..yay....Skikkelig nedtur når man har kjøpt hardcopy, skulle jo tro det bare var å smette i disken og game til man blacker. Men neida, day-one-patch på 5gb...
"Secondary quests", er en linje med tekst alt en har å forholde seg til?
Ingen block i dual-wield, serri?
Noen andre en meg som ble overasket hvor hvor lite set egentlig krever av pcen
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Jeg har kommet meg til 97% nå..yay....Skikkelig nedtur når man har kjøpt hardcopy, skulle jo tro det bare var å smette i disken og game til man blacker. Men neida, day-one-patch på 5gb...
Vis hele sitatet...
lol, day one patchen er på ca. 120 mb, 5gb er hele spillet.
Sitat av kaixlaiv Vis innlegg
Noen andre en meg som ble overasket hvor hvor lite set egentlig krever av pcen
Vis hele sitatet...
Det er fordi det en en console port.
Sitat av HabbaLaBiba Vis innlegg
"Secondary quests", er en linje med tekst alt en har å forholde seg til?
Ingen block i dual-wield, serri?
Vis hele sitatet...
Tok meg litt tid til å kjøne at 1 linje greia var alle opplysningene jeg ville få om questet
Uuuhhh, jeg sitter her og prøver å installere Skyrim. Så får jeg beskjed om at jeg må installere Steam, greit nok, men nå så står det at jeg må laste ned spillet..... hva faen er DVDen jeg kjøpte til da?? Er ikke spillet på DVDen?
usertitle import
bleh's Avatar
Oh joy, så langt imponerer det ganske mye. Herlig vri de har gjort på magic i mine øyne, og ikke minst endel avsluttende moves som faktisk ser ganske rå ut.

Som nevnt krever det ikke dyr hardware for å kunne spille dette, med mindre man må ha alt på det høyeste nivå. Drar det selv lett på en laptop som ikke er beregnet for gaming.

Skyrim anbefales hvis du har god tid.

--
Opteryx: Nope, det må lastes ned via Steam. Ser ut som mange sliter med dette og få aktivering om dagen. Personlig hadde jeg 0 problemer, lastet ned på et par timer og kjører knirkefritt. Dette var da ikke gjennom Steam.
Sist endret av bleh; 11. november 2011 kl. 21:28.
Sitat av Opteryx Vis innlegg
Uuuhhh, jeg sitter her og prøver å installere Skyrim. Så får jeg beskjed om at jeg må installere Steam, greit nok, men nå så står det at jeg må laste ned spillet..... hva faen er DVDen jeg kjøpte til da?? Er ikke spillet på DVDen?
Vis hele sitatet...
Kan hende denne hjelper.


https://support.steampowered.com/kb_...5357-FSQM-0382
Sist endret av haardi; 11. november 2011 kl. 21:32.
Noen som har merka at apillet fryser på ps3? har fryst 2 ganger nå på under en time, suger........ kan ikke ha noe med at ps3'n har gått nonstop i 10 timer?
Sitat av haardi Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Desverre, men ingenting av det der funket. Dette er meget frustrerende. Hvor faen ble det av dagene der du pakka DVDen inn i PCen, tastet inn nøkkel koden å vips så ble det installert.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Hvorfor har jeg lav fps 40-55 i dette spillet, når jeg vet jeg fint burde klare 60-100 ?? Merkelig. Svært merkelig. Er foreløpig bare i startområdet, så om det blir bedre jo lengre du kommer vet jeg ikke men.
Hei! Hvordan bruker jeg items i favourite baren? Jeg trykker Q, og selecter tingen jeg vil bruke (potion), men når jeg trykker ENTER så skjer det ingenting.

hjelp?
begynner å bli frustrert av Steams ukapable servere, 63% og 60KB/s, detta blir en lang natt, men ikke med spilling.
Sitat av seimannen Vis innlegg
Noen som har merka at apillet fryser på ps3? har fryst 2 ganger nå på under en time, suger........ kan ikke ha noe med at ps3'n har gått nonstop i 10 timer?
Vis hele sitatet...
om playstationen går varm er et bro-tip å sette den et sted midt på gulvet, så den ikke varmer opp et lite hjørne i et tvskap og blir varmere og varmere.

Spesiellt hvis den er på SÅ lenge i strekk c:
Sitat av F4celess Vis innlegg
begynner å bli frustrert av Steams ukapable servere, 63% og 60KB/s, detta blir en lang natt, men ikke med spilling.
Vis hele sitatet...
No hate, liker Steam selv. Men, Origin <3 Lastet ned BF3 med 11 mb/s
Skyrim er ferdig lastet ned om 20 min står det her, og her går det i 550kb/s ca. Skuffende, men tydeligvis bedre enn mange andre her
Sliter selv med små hakking i spillet , noen som vet hva dette kommer av ? har skrudd av AA og settings på low. Men pcn min burde klare det på medium etter som spillet satte det på medium første gang, men prøvde å stile ned når jeg merket det begynte å hakke.. Noen som vet noe?
En annen ting også noen som har et pro tip hvordan jeg dreper Snow Bear ? sliter med dem...
Er "stats" helt fjernet, eller er jeg for fjern til å finne de? Magicka, health og stamina er alt nå liksom?

Konsoll og streamlining tar livet av alt
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Ikke alle som liker RPG-spill av typen Excel. Selv synes jeg Skyrim-systemet er mye bedre enn Oblivions leveling-system (som riktignok blir som å sammenlikne... vel, det er usammenliknbart) og mange andre systemer. Hvorfor trenger man egentlig 50 forskjellige tall assosiert med en character? "Perks" er da mer oversiktlige?
Sitat av CookieY Vis innlegg
Sliter selv med små hakking i spillet , noen som vet hva dette kommer av ? har skrudd av AA og settings på low. Men pcn min burde klare det på medium etter som spillet satte det på medium første gang, men prøvde å stile ned når jeg merket det begynte å hakke.. Noen som vet noe?
En annen ting også noen som har et pro tip hvordan jeg dreper Snow Bear ? sliter med dem...
Vis hele sitatet...
De "auto detecterne" er ofte veldig upresise. Oppdater skjermkort-drivere og se om det hjelper. Du kan også prøve et program som heter "GameBooster", som fjerner unødvendige prosesser.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Syntes det var veldig mye løping i begynnelsen å hesten er også sykt treg
Sitat av pokemon Vis innlegg
Syntes det var veldig mye løping i begynnelsen å hesten er også sykt treg
Vis hele sitatet...
Det er jo det som er poenget. Nyt naturen og lev deg inn i det <3
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Sitat av stoofn93 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Haha det må prøves. Fantastisk om det virker.
Så jeg sitter her å er brisen på en deilig Jägermeister og koser meg med Skyrim. Kommer over en fjelltopp på vei i mot Whiterun, å det er jo faen meg Rohan fra LoTR!!

http://img803.imageshack.us/img803/5167/whiterun.jpg

Må si jeg digger all norrøne tematikken, dette spillet er badass og jeg er meget overrasket hvor glatt det går på en så ræva PC som jeg har, men jeg opplever at det henger seg i noen sekunder med jevne mellomrom, regner med at dette ordnes i en patch i nærmere frammtid.

Uansett, badass spill, det levde opp til mine forventninger.
Fikk også LOTR feeling av den byen der, visst ikke dette blir årets spill så blir jeg gal for det er jo nydeligt til de grader!
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Noen andre som har problemer med "A Cornered Rat" når Esbern skal åpne døra?
Sitat av stoofn93 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Funker fett! Takker være det dær, har jeg nå titals med potions og souls gems! Men fyfaen, gama non-stop siden klokka ti, satan for et spill!

Fikk nettopp et nytt shout å greier, mens jeg gjennomførte noe fra mage college. Btw, noen som vet hvor jeg kan finne noen gode fire spells? Har liksom enda de drittgreiene jeg starta med.
Sist endret av TheGloryHole; 12. november 2011 kl. 01:46.
Er det virkelig ingen andre måter å få forskjellige Enchantments på enn å bryte ned items som allerede har Enchantments?
Noen som har klart og komme forbi Frost Troll på vei opp det jæævla fjellet? Kanskje eg er for lavt lvl? Er lvl 5
Ta ned difficultien da
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Noen som har klart og komme forbi Frost Troll på vei opp det jæævla fjellet? Kanskje eg er for lavt lvl? Er lvl 5
Vis hele sitatet...
Forbi, ja.
Fikk bekjempet et troll med hjelp av en guard, kosta meg masse magicka pots.
Aaah, så syykt digg å gå på vei opp mot High Hrothgar og se utover det fantastiske landskapet! Fyy søren for en utsikt
Digger også at det er så mye som er innsipirert fra vikingene! Tror jeg har telt bortimot 15 norske navn til nå Sigrid, Arngeir, Olaf osv. Dragehodene på husene og langbåtene ved havnene! Sykt kult

Litt teit egentlig, men en av de tingene jeg har satt mest pris på, er at det er maaange flere stemmer i Skyrim. Er vel 70 forskjellige(?) i motsetning til 7-8 som var i Oblivion. Egentlgi en bitteliten ting, men som utgjør en stor forskjell!
Jeg bare sprang rett forbi det jævla trollet.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Sitat av Dalla90 Vis innlegg
Jeg bare sprang rett forbi det jævla trollet.
Vis hele sitatet...
jeg å :P var latterlig stygt å i veien det trollet
Forresten, kom nettop over 1 område med 3 drager på en gang (episk). Drepte 2 av de, men den redje vil bare ikke lande. Ikke angriper den meg heller, den bare flyr oppe i luften og skriker og er umulig å treffe med bua.

Noen tips på hvordan jeg kan få denne til å angripe meg så jeg kan så tak i dragon bones ?
Sitat av HabbaLaBiba Vis innlegg
Er "stats" helt fjernet, eller er jeg for fjern til å finne de? Magicka, health og stamina er alt nå liksom?

Konsoll og streamlining tar livet av alt
Vis hele sitatet...
Tuller du? Hva skjedde med strength, speed, agility, endurance, intelligence og alle de andre herlighetene?

Gleder meg til jeg får spilt det selv, men hittil har denne tråden skremt meg litt, er nesten bare klager! xD
Sitat av etse Vis innlegg
Noen tips på hvordan jeg kan få denne til å angripe meg så jeg kan så tak i dragon bones ?
Vis hele sitatet...
Prøvd "shouts"? Å bruke dragenes eget språk burde nesten fange deres oppmerksomhet føler jeg!

Filmpolitiet har forresten gitt Skyrim terninkast 6 http://p3.no/filmpolitiet/2011/11/th...olls-v-skyrim/
Sist endret av Eiol; 12. november 2011 kl. 11:29.
Til dere som har problemer med trollet: Bruk firespells
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Til dere som har problemer med trollet: Bruk firespells
Vis hele sitatet...
Jeg finner ikke veien opp til trollet engang..

På tide med frokost og kaffe.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Kost meg mange timer med det spillet nå, men jeg kommer jo ikke videre! Er det noen som har en løsning på buggen hvor Esbern skal åpne døre etter du har snakket med han i questet "A Corered Rat"?

Jeg vil videre!
Sitat av echuz Vis innlegg
Kost meg mange timer med det spillet nå, men jeg kommer jo ikke videre! Er det noen som har en løsning på buggen hvor Esbern skal åpne døre etter du har snakket med han i questet "A Corered Rat"?

Jeg vil videre!
Vis hele sitatet...
prøvd forumene som er dedikert til Skyrim?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av F4celess Vis innlegg
prøvd forumene som er dedikert til Skyrim?
Vis hele sitatet...
Omtrent alle forumet og alle tråder relatert til problemet. Det som til slutt funka var og komme meg inn i rommet ved å skrive movetoqt mq202 1 i terminalen, og spamme E til han reagerer. Men han er utrolig bugga, så bare finn veien ut igjen og kom deg dit du skal (riwerwood hvis jeg ikke husker feil) og da burde han vere fin igjen. Helt til du skal inn på hotellrommet, da bugger han seg igjen, men det gjør ikkenoe. Lykke til folkens!
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Noen som har klart og komme forbi Frost Troll på vei opp det jæævla fjellet? Kanskje eg er for lavt lvl? Er lvl 5
Vis hele sitatet...
Doble flammekastere og lett jogging bakover gjorde det for min del. null stress. Kjører forresten mage.

Sitat av etse Vis innlegg
Forresten, kom nettop over 1 område med 3 drager på en gang (episk). Drepte 2 av de, men den redje vil bare ikke lande. Ikke angriper den meg heller, den bare flyr oppe i luften og skriker og er umulig å treffe med bua.

Noen tips på hvordan jeg kan få denne til å angripe meg så jeg kan så tak i dragon bones ?
Vis hele sitatet...
Sikker på at det ikke er Alduin (eller hva han heter igjen?)? Isåfall så skal du ikke slåss med han ennå uansett.
En ting jeg lurer på med dragene. Jeg har drept tre drager og to av dem hadde navn, den første du dreper og en som sirkelt et fjell. Den tredje het bare ''Dragon''. Betyr dette at der er drager som har sine lairs som dør og forblir død, mens det hele tiden kan dukke opp ''random'' drager altså som bare respawner hele tiden?
Sist endret av Quix; 12. november 2011 kl. 15:19.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Kan en ri en drage i dette spillet?
Noen andre som har problemer med å konversasjoner? Uansett hva jeg gjør får jeg ikke sagt noe annet enn det øverste av svar-alternativene.....